Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistetääs pinoon taas vanha galluppi: pettäisitkö jos olisi 100% varmaa ettet jäisi kiinni

Vierailija
18.11.2011 |

Käytännössähän koskaan ei ole 100% varmaa ettei pettämisestä jäisi kiinni, mutta JOS olisi niin pettäisitkö? Ikä? Kuinka kauan suhteessa? Lapsia?

Vastaan itse: Pettäisin, suhteessa kolmisen vuotta, naimisissa siitä reilun vuoden. Yksi parivuotias lapsi. Parisuhde on hyvässä jamassa, mutta olisi kiva kerran vielä kokea se ihana kutina ja uutuuden viehätys jonkun vieraan kanssa, jos olisi varmaa etten jäisi kiinni. Käytännössä en koskaan pettäisi.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole millään muotoa siitä kiinni, jäisinkö kiinni vai en. Naimisissa 6 vuotta, pieni lapsi.

Vierailija
22/36 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteessa 17v ja naimisissa 15v. Olen 42v.

Itsellä 4, joista 1 yhteinen nykyisne kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 30v.

En varmasti ole ainoa, joka pettäisi. Kuka muu kehtaa tunnustaa? ;)

-ap

Vierailija
24/36 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen jo pettänyt :( Toisaalta kadun, toisaalta en. Onneksi mieheni ei tiedä, en halua hänelle sitä tuskaa. Kärsin sen itse.

Vierailija
25/36 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

synnintuskakin on hirveä.

-sivusta seurannut

Vierailija
26/36 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen senkin kokenut edellisessä suhteessa, jonka päätinkin sitten tuon pettämisen jälkeen. Itse en ehkä pettäisi tuon synnintuskan takia(kaan) mutta eniten silti kiinnijäämisen takia.

-ap

Vierailija
27/36 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen 30v.

En varmasti ole ainoa, joka pettäisi. Kuka muu kehtaa tunnustaa? ;)

-ap

Itsellä ei ole mitään halua saati intoa lähteä leikkiin ja uhrata ja pilata oma parisuhteensa saati perheensä. Arvot kohdillaan.

Vierailija
28/36 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt enkä ole jäänyt kiinni mutta en mä murhaisikaan ketään vain siksi etten jäisi kiinni.

Vierailija
29/36 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksiä saisin vaikka kuinka paljon kotona ettei sen takia kannata riskeerata avioliittoa. Lisäksi mieheni on niin ihana ettei haluakaan olisi lähteä vieraisiin. Naimisissa ollaan oltu 7 vuotta ja kaksi lasta.

Vierailija
30/36 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pettäisi, ikä 32, suhteessa 12v. Neljä lasta.

Sähläsin ja säädin ihan liiankin kanssa ennen kun tavattiin ja tiedän jo että kellään ei ole tarjota parempaa kuin mitä saan mieheltäni.

Vierailija
31/36 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

lapsia on,yhdessä 5v.

Vierailija
32/36 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä erää en saisi pettämisestä mitään, vain itselleni huonon omatunnon.

Vierailija
33/36 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää kohta 40 v ja yhdessä miehen kanssa oltu yli 20 vuotta. Lapsiakin löytyy useampi. Suhteemme on hyvä tai enemmänkin, rakastan miestäni ja seksi pelaa. Tosin kenenkään muun kanssa en seksiä ikinä ole harrastanut ja jos voisin olla sata varma etten kiinni jää ja sopiva mies kohdalle tulisi niin silkasta kokeilunhalusta pettäisin. Tosin omatuntoni kanssa eläminen voisikin olla sitten kokonaan toinen juttu :( Eli todellisessa tilanteessa varmaan jänistäisin, mutta teoreettisesti ajatusella voin leikitellä.

Vierailija
34/36 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää 31, lapset 10 ja 7 ja nykyisessä suhteessa 7 vuotta.

Vierailija
35/36 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ei kyllä kaduta yhtää.. toki en halua et mies saa tietää! ja luultavasti tulen näin tekemään uudestaam

olen siis 30v 5 vuotta yhessä ja 2 lasta

Vierailija
36/36 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää kohta 40 v ja yhdessä miehen kanssa oltu yli 20 vuotta. Lapsiakin löytyy useampi. Suhteemme on hyvä tai enemmänkin, rakastan miestäni ja seksi pelaa. Tosin kenenkään muun kanssa en seksiä ikinä ole harrastanut ja jos voisin olla sata varma etten kiinni jää ja sopiva mies kohdalle tulisi niin silkasta kokeilunhalusta pettäisin. Tosin omatuntoni kanssa eläminen voisikin olla sitten kokonaan toinen juttu :( Eli todellisessa tilanteessa varmaan jänistäisin, mutta teoreettisesti ajatusella voin leikitellä.

Teoreettista ajatusleikittelyä tarkoitinkin.

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kaksi yhdeksän