Läheisyyden ja rakkauden puute sairastuttaa
Olen psyykkisesti todella raunio, aivan rikki ja syvässä masennuksen alhossa, mutta silti käyn töissä ja hoidan hommani siellä.
Mutta olen jo pari vuotta ajatellut, että silmäni eivät koskaan naura ja aina kun hymyilen tai naurahdan esim. töissä niin sisältä olen kuitenkin aivan paskana ja loputtoman surullinen.
En tiedä pystynkö tätä kulissia enää kauaa jatkamaan, mutta ongelma on myöskin se, että jaksa tehdä mitään radikaaleja ratkaisuja kuten ottaa avioeroa, enhän jaksa edes pieniä hommia kotona tai muutenkaan, paitsi ruoanlaitto ja pyykkihuolto. Nekin vaativat ponnisteluja.
En jaksa tavata koskaan ketään, enää ei olisikaan ketään ketä tavata ei sen puoleen. En jaksa kulttuuririentoja en mitään.
Olen ihan loputtoman ja pohjattoman surullinen, viimeyönä näin jostakin syystä unta, että nukahdin mieheni kainaloon, siihen minua on pyydetty viimeksi ehkä v.2015.
Väsyttääkin koko ajan, nukuin viimeyönä 8,5h ja silti olin aivan rätti alle 5h heräämisestä ja nukuin 1,5h päiväunet.
Itkettää.
Kommentit (4)
Sulla on mies? Joka päivä asutte samaa taloa? Tee nyt jotain suhteen eteen, tsiisus sentään.
On meitä, jotka on kokonaan yksin. Ei ole ketään kenellekään edes jutella.
Vain yksi ihminen voi auttaa sinua ja se yksi olet sinä itse. Et varmaankaan ole kohdellut miestäsi ja muita läheisiäsi kovin hyvin koska olet tuossa jamassa. Sinun onnesi ei ole heidän vastuullaan mutta omaa käytöstäsi voit muuttaa. Mitäpä jos olisit esim miehellesi vähän sydämellisempi?
Vierailija kirjoitti:
Jos tuo on totta Hae apua.
Eli mene työterveyteen. En halua mennä sinne, prakaisin täysin. Ja siitä menisi tieto pomolle ja sitä en halua, hävettää liikaa tämä tilanteeni, tunnen itseni äärimmäisen epäonnistuneeksi ja osa-alue(et) joka ongelma ja jossa olen niin satutettu on niin henk.kohtaista, että en pysty sitä avaamaan kenellekään.
Enkä voisi edes olla esim.millään sairauslomalla, kotona pyörii koko ajan joko mies tai teini jolle en todellakaan ikinä kertoisi miksi olisin pois töistä, hänen ei tarvitse näitä asioita kummemmin tietää.
Ap
Jos tuo on totta Hae apua.