Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivostuttaa, kun mieheni lähti firman pikkujouluihin, vaikka kielsin häntä menemästä!

Vierailija
18.11.2011 |

Kotiäitinä minulla ei ole ollut firman pikkujouluja aikoihin!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lähdet sit joskus muulloin ulos.. Onko se nyt niin kauheaa? Menet sit itse joskus vaikka naisporukalla pikkujouluilemaan ihan muuten vaan, jos se noin kyrsii..

Vierailija
2/12 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi? Mikä sinä olet aikuista kieltämään? Anna mennä mutta vaadi sitten itsellesi ensi viikolla yksi vapaa-ilta jolloin mies hoitaa koko kodin ja sinä menet minne haluat.

T: Mies

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkä jäänyt leikkimään marttyyri-kotiäitiä

Vierailija
4/12 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotiäitinä minulla ei ole ollut firman pikkujouluja aikoihin!

Naureskelin niitä miehiä jotka kysy lupaa. Nyt kotiäitinä kummastelen enemmän näitä naisia jotka KIELTÄVÄT miestään. Siis täh, senkö takia sun miehes ei sais mennä ettei sullakaan ole? Tajuatko miten tärkeitä yhteiset juhlat jne ovat kaikille yhteisöille? Oletko ite koskaan ollu töissä? Onhan tää provo, onhan?

Vierailija
5/12 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeus sinulla on sitä kieltää. Aikuinen ihminen, työyhteisönsä jäsen ja oikeutettu olemaan pikkujouluissa mukana riippumatta siitä, milloin sinulla on pikkujoulut viimeksi ollut.

Vierailija
6/12 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene hyvä ihminen töihin jos pikkujoulut on ne sun elämän kohokohta.

Vierailija
7/12 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä ole tullut mieleenkään kieltä miestä menemästä firmansa pikkujouluihin (ja vielä toiseen kaupunkiin, joten jää hotelliin yöksi) vaikka itse ollut kotiäitinä viimeset 6 vuotta.

Tänä vuonna me mennään lasten kanssa mukaan, vietetään iltaa kaupungilla ja hotellissa miehen viettäessä pikkujouluja!

Vierailija
8/12 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

oikeus sinulla on sitä kieltää. Aikuinen ihminen, työyhteisönsä jäsen ja oikeutettu olemaan pikkujouluissa mukana riippumatta siitä, milloin sinulla on pikkujoulut viimeksi ollut.

Minuakin on yritetty syyllistää pikkujouluihin menosta kun vaimo oli hoitovapaalla. Tosin syyllistäjä oli enemmänkin anoppi. Siis anoppi halusi kieltää minulta pikkujoulun! Totta kai menin.

T:Mies

Vierailija
9/12 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin on yritetty syyllistää pikkujouluihin menosta kun vaimo oli hoitovapaalla. Tosin syyllistäjä oli enemmänkin anoppi. Siis anoppi halusi kieltää minulta pikkujoulun! Totta kai menin.

Tietenkin pitää mennä. Etenkin jos anoppi kieltää.

Vierailija
10/12 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin juo, ja juo.

Ja juomasta älä sinä milloinkaan lakkaa

vaan etsi itselles parempi akka

ja juo...

tip tap

Vierailija
11/12 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla joku syy siihen että haluat kieltää miehen pikkujoulut? Mun ukkokin lähti mun kielloista huolimatta 200km:n päähän firman pikkujouluihin. Mun syy kiellolle on se että mulla on viikko lastettuun aikaan ja koko ajan supistelee. Nyt jos tulisi lähtö synnyttämään niin siellä se ukko olisi kännissä ja mun pitäis lähteä yksin vauvaa synnyttämään. No, sinne se kuitenkin meni ja mä kovasti toivon että ensi yö menee rauhallisesti.....

Vierailija
12/12 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikkujouluissa on ihan vammasta ja pällejä ihmisiä. Jos menisin sinne niin taso nousisi. En mene.

T: Mies

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän kuusi