Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Rahastuksen makua minusta :/

Vierailija
18.11.2011 |

Kävin hammashoitajalla kun hampaasta lohkesi pala.

Hän vilkaisi suuhun ja totesi ettei uskalla tehdä mitään, aika varattava hammaslääkärille, olin siellä ehkä 5min.

Kun siis kys hampaassa oli/on reikä ja se pitää ensin hammaslääkärin poralla puhdistaa ennen väliaikaistakaan paikan laittoa.

No, menin hammaslääkärille ja homma hoidettiin, sieltä tuli lasku tänään.

Sain laskun myös tuosta hammashoijakäynnistä vaikkei hän asiaa hoitanutkaan.

Vituttaa tuo hammashoitajan lasku vaikkei iso olekaan, mutta kun siihen lisää tuon hammaslääkärilaskun ja seur toimenpiteet kuten purukaluston rtg ja sitten se paikkaus pysyvällä paikalla tai mahd juurihoito jos reikä juuressa asti:/

Tekisi mieli jättää tuo hammashoitajakäynnin lasku maksamatta tai ainakin valittaa siitä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

totta kai se pitä maksaa se hoitajankin lasku :)

Vierailija
2/6 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos varasit itse ajan niin totta kai maksat laskun, kyllä kuitenkin hammashoitajan aikaa kulutit ja veit jonkun toisen ajan. Se ei liity asiaan, mitä hammashoitaja teki.

Tämä on vähän kuin kävin yksityisellä lääkärillä, kun kuukautiseni olivat myöhässä ja raskaustesti kuitenkin nega. Hän totesi ykskantaan asian johtuvan lääkityksestäni. Olin vastaanottohuoneessa ehkä 20 sekuntia. Tietysti maksoin tuosta vastaanottoajan, vaikka lääkäri ei hoitanutkaan minua mitenkään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
4/6 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

julkisella puolella?

Minä en koskaan mene hammashoitajille tai suuhygienisteille, vaan yksityiselle hammaslääkärille. Ei se niin kallista ole. Ja kyllä minä lasken tavallaan "kuluksi" sen hammaslääkärillä käytetyn ajan. Tuossahan sulla on tuhraantunut aikaa kaksi kertaa.

Vierailija
5/6 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ku samalla vaivalla vois laittaa pysyvän paikan,nii pitää laittaa se väliaikainen paikka ja sitten joutuu maksamaan tuplahinnan.

Ja sitten sais olla joku takuu,kun se paikka sitten irtoaa parin päivän päästä, niin uusintapaikkaus pitäis kyllä saada ilmaseksi.

Nyt en ole pariin vuoteen käynyt hammaslääkärissä,ei ole yksinkertaisesti varaa.

Vierailija
6/6 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ite tekisin