G: Törkein kommentti jonka olet saanut ventovieraalta?
Tarjoilijana työskennellessäni eräs asiakas rupesi ihan ykskaks latomaan miten paljon parempi palkka ja työ hänellä on, vielä todella agressiiviseen sävyyn.
Sama tyyppi kohteli minua aina todella törkeästi tyyliin "sinä pikkuplikka et tiedä maailman menosta yhtään mitään".
Mitä tökeröä ihmiset ovat sinulle tokaisseet?
Kommentit (35)
kun näitä esimerkkejä lukee,miten hirveitä ihmiset voivatkaan toisille olla!
mutta aika pokkaa on sanoa aivan suoraan päin naamaa noinkin hirveitä mitä edellä sai lukea.
enkä mä kyllä tääläkään kykenis sanoo kellekkään mitään hirveyksiä.
ja kävelin rauhassa kadulla. Takaa tuli keski-ikäinen nainen joka tokaisi kohdallani että "miten kenelläkään voi olla noin saatanan iso ja ruma perse??)
Olin normaalipainoinen, jopa laihanpuoleinen, ja keikkunut teini-iässä pahan syömishäiriön partaalla ja juuri siitä toipumassa.
Tuon kommentin takia menin takapakkia PALJON ja vihasin itseäni pitkään.
Joku voi ajatella että mitä nyt jonkun tuntemattoman kommentista, mutta pahemmin ei olisi kukaan voinut minulle sanoa siinä elämäntilanteessa. Eipä varmaan tiennyt mitä tuhoa aiheutti kommentillaan..
Olin nuorenakin vakuuttunut että olen vastenmielinen läski jne. vaikka olin bmi 24 ja ihan tavallisen näköinen, iho hyvä ja hiukset myös. Vuosia olin ihan lukossa ja kaikki oireiluni puhkaisi ahmimishäiriön, jonka seurauksena aloin lihomaan. Olin pian bmi 30 ja sehän muita, täysin tuntemattomia miehiä ärsytti: minua haukuttiin läskiksi, syljettiin perään, jotkut röyhtäisivät päin naamaani kun kävelin ohi jne. Koskaan en ole tuntenut olevani pahempaa paskakastia kuin silloin, nämä kokemukset kiilasivat jopa koulukiusaamisen ohi :(.
Pahin oli kerta, jolloin nostin takkiani laittaakseni paitani paremmin pyllyn päälle ja kasa ulkomaalaisia miehiä näki tämän, tuli haastamaan riitaa ja haukkumaan minua. Lopulta tilanne kärjistyi ja sain juosta karkuun laumaa parikymppisiä miehiä, jotka uhkasivat hakata minut, kun olin niin oksettava!!
Olen nyt toipumassa ahmimishäiriöstä ja täytyy sanoa, että näen miehet saastana.
känninen miesasiakas örvelsi,että "sä esittelet tahallas tota herkkupersett!" Olisi varmaan pitänyt käyttää työasuna burkhaa ettei perse häiritse asiakkaita -.-
Menetimme parikuisen sydänsairaan down-lapsemme, jota sukulaiseni kommentoi: "No sehän oli hyvä, eikö ollutkin".
kaikessa rauhassa bussipysäkillä, ohikävelevä pultsarimuija tokas "kutittaako vittuas?". Taisin jäädä vähän monttu auki!
Olin poistumassa kassapömpelistä kun hihnojen välissä oli nainen pakkaamassa. Pyysin kohteliaasti naista väistämään, jotta pääsisin ajoissa kotiin. Nainen ynähti jotakin mutta ei väistänyt. Päätin sitten änkeä ohi vaikka tiesin, etten kunnolla mahtuisi. Pääsin ohi yllättävän helpolla, mutta nainen tokaisi kuitenkin "laihduttaisit saatanan läski, niin mahtuisit ohikin".
No olisin mahtunut ohi jos hän ois voinut väistää..
"Sä olet niin hirveä ämmä, että xxx jättää sut ja ottaa toisen, paremman vaimon".
anopin suusta tämä...
istuin linja-autossa ystäväni kanssa. Puhuimme jostain (en muista enää, että mitä), kun edessämme istuva mies kääntyi yllättäen meidän puoleemme ja sanoi kovalla äänellä, että "Nyt turvat tukkoon vitun huorat, tuollaisia pikku paskaperseitä minun on tapana nussia perseeseen 30cm pitkällä kyrvälläni".
Menetimme parikuisen sydänsairaan down-lapsemme, jota sukulaiseni kommentoi: "No sehän oli hyvä, eikö ollutkin".
Minusta ainakin oli hyvä, että se lapsi kuoli, ettei se jäänyt idioottina eli kehitysvammaisena ja sydänvikaisena muiden ihmisten rasitukseksi.
joku hullu Lada-kuski katsoi, että vein hänen paikkansa. Hän seurasi minua kauppaan, jossa sanoi: "Sä oot kyrvän tarpeessa oleva lutka". Tuntui pahalta, vaikka sanoja oli selkeäsi lääkityksen tarpeessa.
Minusta ainakin oli hyvä, että se lapsi kuoli, ettei se jäänyt idioottina eli kehitysvammaisena ja sydänvikaisena muiden ihmisten rasitukseksi.
Hyi saatana mikä ihminen. Kuole pois.
Sanoi mulle :"Sähän halkeat sinne kassan taakse miten sä edes mahdut sinne välikköön. tee itelles jotain ja pian."
Olen kyllä lihava ,mutta ei asiakkaiden tarvitse siitä huomauttaa.
Sanoin hänelle, että enhän minäkään huomauta sinun ulkonäkösi virheistä,joten älä sinäkään enää ikinä puhu tuollaisia minulle.
Mulla alkoi kyyneleet valumaan koska olen aina ajatellut että koska olen äärimmäisen ystävällinen ja iloinen asiakspalvelija se riittäisi asiakkaille.
No, eikö se ollut hyvä juttu?
Lapsi oli meille odotettu ja rakastettu sellaisenaan kuin oli, ylimääräisen kromosomin kanssa tai ilman. Mutta eihän sunlaisesi voi ymmärtää, että VAMMAISTA voisi rakastaa. Jos ei oltaisi häntä haluttu, oltaisiin keskeytetty raskaus silloin, kun kaikki selvisi.
susta tulee vaan joku saatanan pikku vaimo ja miehes pettää sua kuitenkin koko ajan toisten kanssa. ja tämä ihan tuntemattomalta mieheltä.