Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

G: Törkein kommentti jonka olet saanut ventovieraalta?

Vierailija
18.11.2011 |

Tarjoilijana työskennellessäni eräs asiakas rupesi ihan ykskaks latomaan miten paljon parempi palkka ja työ hänellä on, vielä todella agressiiviseen sävyyn.

Sama tyyppi kohteli minua aina todella törkeästi tyyliin "sinä pikkuplikka et tiedä maailman menosta yhtään mitään".

Mitä tökeröä ihmiset ovat sinulle tokaisseet?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse olen kyllä sanonut aika pahasti uuvateille.

Vierailija
2/35 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sattui Turussa ja sen kuuluisammassa hotellissa. Olin mieheni kanssa aamulla lähdössä pois kun eräs hirveässä kunnossa oleva urheilupomo halusi etuilla autohissi jonossa törkeästi kiroillen. Mieheni ei suostunut joten sain siis tämän yllä mainitun kommentin.

Kostoksi laitoimme tiiliskiven autohissin oven väliin kun tulimme alas. Sai kaveri mennä respaan selvittämään että miksi hissi ei toimi.Hissiä kun käytetään siellä vain ylhäältä kadulle tultaessa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäisenä mieleen tulee kaikki imetykseen ym. vauvanhoitoon liittyvät kommentit. Olen aika nuori äiti(kuitenkin jo yli 20), niin monet ventovieraatkin kokivat asiakseen tulla neuvomaan miten lastani pitää hoitaa.

Vierailija
4/35 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä sattui Turussa ja sen kuuluisammassa hotellissa. Olin mieheni kanssa aamulla lähdössä pois kun eräs hirveässä kunnossa oleva urheilupomo halusi etuilla autohissi jonossa törkeästi kiroillen. Mieheni ei suostunut joten sain siis tämän yllä mainitun kommentin.

Kostoksi laitoimme tiiliskiven autohissin oven väliin kun tulimme alas. Sai kaveri mennä respaan selvittämään että miksi hissi ei toimi.Hissiä kun käytetään siellä vain ylhäältä kadulle tultaessa.

Vierailija
5/35 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siihen yksi vanhempi rouva tokaisi: "onpa huono äiti, kun lapsi noin itkee." Olin esikoisen äitinä tosi loukkaantunut tuosta kommentista. Sanat voivat joskus loukata enemmän kuin fyysinen väkivalta...

Vierailija
6/35 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuoli tapaturmassa 2-vuotiaana. Ventovieraat ihmiset tiesivät, että kyseessä oli minun lapsenlapseni, koska olen paikkakunnalla julkisen ammattini takia "tunnettu" henkilö. Useampi vieras ihminen katsoi asiakseen tulla sanomaan tapahtuneesta jotain vaikka kaupan kassajonossa, vaikka näki itkettyneet kasvoni. Mm. tällaista: miksei se äiti vahtinut sitä lasta, että tuollaista pääsi tapahtumaan jne. Suoranaisia kyselyjä tapahtuneesta tuli tyyliin "miten se oikein kävi, kun kuulin sellaisia huhuja, että..." Samointultiin kertomaan omia kokemuksia jonkun tutun tutun kummin kaiman onnettomuudesta. JA siis vieraat ihmiset! Minulla ei ollut mahdollisuutta olla tyly ja olla kuuntelematta, koska tosiaan toimin työssä, jossa minut tunnettaan. Paikallislehden tekstaripalstalla olisi ollut seuraavalla viikolla, että "sekin jaksoi kettuilla kaupassa, vaikka on suruaika". Huoh..

Vierailija
7/35 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selässäni on iso luomi jota olen aina välillä katsastuttanut lääkäreillä. Se ei oireile, onpahan vaan kookas, joten poisto ei ole ollut ajankohtainen.

Uimahallin suohkussa ventovieras ihminen tokaisi luomestani "onpa kauhean näköinen, käy ihmeessä otattamassa pois".

Ärsyttää vieläkin etten saanut kysyttyä että onko kyseessä ihotautilääkärin mielipide vaiko ihan vaan liian suuri suu.

Vierailija
8/35 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhelimessa asiakkaalta (olin siis töissä pankista): "nyt vittu nostat sen perseesi siitä penkistä ja haet jonkun joka osaa laskea"

ja festareilla kommentoi ventovieras lihava nuorukainen agressiiviseen sävyyn:

"kannattaisko hankkia silikonit"

Törkeää joo..

Vierailija
9/35 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä niitä välillä kuulee, mutta muutama on jäänyt valitettavasti ikuisesti mieleen.

Olin näkyvästi raskaana ja kävelin siskon tyttäreni kanssa Helsingin keskustassa. Lapsi on liikuntavammainen ja pyörätuolissa, mutta ihan normaaliälyinen. Tuskailin työnnellessäni pyörätuolia pitkin mukulakiviä ja eräs ihan normaalin näköinen nainen miehensä kanssa lähestyi minua ja tokaisi hyvin vihaisesti "ei kyllä kannattaisi enää uutta lasta saada, kun eka on jo noin epäonnistunut. Samanlaisen v***n vammaisen saat kun tuokin"

Siinä tilanteessa jäin kyllä valitettavasti ihan sanattomaksi ja kyyneleitä sain pidätellä. Siskon tyttö sitten sanoi, että jotkut ihmiset vaan on ilkeitä, kun ne on niin kateellisia tästä mun pyörätuolista. Oli kai sitten joku sisäpiirivitsi.. surullisemmaksi asian teki vielä se, että lapsi oli jo tottunut että häntä haukutaan ja lohdutti minua.

Vierailija
10/35 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nainen miehensä kanssa lähestyi minua ja tokaisi hyvin vihaisesti "ei kyllä kannattaisi enää uutta lasta saada, kun eka on jo noin epäonnistunut. Samanlaisen v***n vammaisen saat kun tuokin"

Kamalaa, miten joku voi sanoa noin toiselle ihmiselle!

Itselle on käynyt vähän samalla tavalla, kun olin Afrikasta adoptoidun serkkuni lapsen (7-v) kanssa kävelemässä ulkona. vastaantullut nuori mies rupesi kiroilemaan mulle, että "saatanan huora, tollaset neekerinnussijat pitäis kaikki raiskata, ni oppis vähän.." Lapsi ihmetteli että mitä se oikein tarkoitti ja miksi se niin huusi.. Ihan kauheaa!

Vierailija
11/35 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että näytän koiralta koska naamani kuulemma roikkuu.

Toisen kerran tilasin salaatin hesestä ja takana oleva kommentoi että en olenko juuri aloittanut laihiksen vai syönkö herkkuja salaa kun olen salaatista huolimatta niin lihava.

Hulluinta näissä on se että painan ja painoin salaatti-episodin ja koirannaama-jutun aikaan 63kg eli en ole lihava, eikä naamani roiku pientä kaksoisleukaa enempää. Olen oikeasti ihan tavallinen ja silti olen useamman kerran kuullut haukkuja ulkonäöstäni.

Vierailija
12/35 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä tarjoilijana minäkin ja kun sitten jurriset miehet (millon polttariporukkaa millon viini vaan nousee päähän) alkavat ehdotella kaikenlaista. mm. 'saanko nuolla sun nänniä' 'nussitaanko' 'paljonko mun pitää maksaa että saan nussii sua'

siis oikeesti, olen tarjoilija en huora. työni takia en voi edes raivota heille vaan myhäilen takaisin vain tyyliin että joo et saa.

aaaargh. mun mielestä tuollanen on törkeetä, vaikka ei siis periaatteessa haukkumista olekaan.

Vierailija
13/35 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näitä esimerkkejä lukee,miten hirveitä ihmiset voivatkaan toisille olla!

Vierailija
14/35 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi tarjoilija.

Noita juttuja kuulee kyllä. Yksi asiakas huusi kerran moneen otteeseen, että seuraavan kerran kun hän menee huoriin, niin hän aikoo ajatella minua ja nussia "minulta" aivot pihalle ym. imartelevaa. Hyi helvetti, puistattaa ajatellakin!

Vierailija
15/35 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monesti nuo ulkonäköä arvostelevat ovat juuri sellaisia vanhoja ukkoja jotka katkeruuksissaan laukovat, kun eivät mitään naista ikinä saisi.

Nuo vammaisten/tummaihoisten/ihan minkälaisten vaan lasten haukkuminen on ihan hirveää. Oksettavaa millaisia ihmiset voivat olla!

Vierailija
16/35 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskailin työnnellessäni pyörätuolia pitkin mukulakiviä ja eräs ihan normaalin näköinen nainen miehensä kanssa lähestyi minua ja tokaisi hyvin vihaisesti "ei kyllä kannattaisi enää uutta lasta saada, kun eka on jo noin epäonnistunut. Samanlaisen v***n vammaisen saat kun tuokin"

Tästä nousi kyyneleet silmiin. Sairasta väkeä.

Vierailija
17/35 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yksi tarjoilija. Noita juttuja kuulee kyllä. Yksi asiakas huusi kerran moneen otteeseen, että seuraavan kerran kun hän menee huoriin, niin hän aikoo ajatella minua ja nussia "minulta" aivot pihalle ym. imartelevaa. Hyi helvetti, puistattaa ajatellakin!

ollaankohan törmätty samaan heeboon? muistu tätä lukiessa itsellekin mieleen eräs herra joka alkoi kertomaan laskua viedessäni kuinka painaa mut väkisin seinää vasten ja nussii multa aivot pihalle jne. :DD sillon laitoin esimiehen rahastamaan hänet loppuun mutta nykyään naurattaa:D

t. se tarjoilija myöskin joka kirjoitteli rivoista ehdotuksista

Vierailija
18/35 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

täälä on kyllä paljon pahempia juttuja. Mut ihmettelen kovasti että miten aikuiset ihmiset, ja ihan selvinpäin, voi puhua toisille mitä sattuu? Mulla ei ainakaan koskaan tulisi mieleen sanoa tuollaisia toisille ihmisille, ei tutuille eikä vieraille. Ajatella voin vaikka piruja ruottiksi, mut kyllä minä ole sen verran sivistynyt ihminen että tiedän kuinka pitää käyttäytyä.

Vierailija
19/35 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kävelin viimisillään raskaana kaupungilla, ja vauvamahani oli valtavan suuri ja pinkeä pallo. Vastaan tuli tuntematon venäläinen mummo, katsoi mun mahaa ja sanoi jotain venäjäksi ja alkoi nauraa hohottaa ihan hirveän lujaa. Häkellyin tilanteessa niin paljon että vasta kun olimme ohittaneet toisemme, huusin mummolle perään että katto sää vaan omaa mahaas. Huvittava juttu sinänsä, ei se mua loukannu.

Vierailija
20/35 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun näitä esimerkkejä lukee,miten hirveitä ihmiset voivatkaan toisille olla!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme yksi