Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jyväskylä ja lähiympäristö

08.11.2005 |

Etsin ystävää arkea jakamaan ja miksei juhlaakin juhlistamaan sekä kavereita lapsille tyttö 3v ja poika 1v (+la 2.5.). Olen kyllästynyt käymään yksin puistoissa tai avoimessa päiväkodissa. Olisi myös kiva joskus jutella jonkun kanssa ja samalla vaikka laittaa ruokaa yhdessä tai mitä vaan keksittäisiin. Oletko sinäkin " hukannut" vanhat ystävät äidiksi tultuasi? Ota yhteyttä tänne tai tekstiviestillä 050-4911447. Niin ja olen muuten iältäni 31 ja asun miehen ja lasten kanssa Jyväskylän keskustassa. Olen toistaiseksi kotiäiti, luultavasti vielä niin kauan, että kolmas täyttää 3. Tutustutaan!

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi erittäin mukavaa saada kotiäiti-ystävä, jonka kanssa jakaa kokemuksia vauva/lapsiarjesta ja muustakin tietysti. Odotan esikoistani syntyväksi vuoden lopulla, ja olen iältäni 35-v. Laitapa meiliä tulemaan, niin tutustutaan: meritahtikas@luukku.com

Terv. tuleva äiti

Vierailija
2/14 |
09.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
10.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä olisi myös kotiäiti Jkl:stä! Olen 26-vuotta ja perheeseemme kuuluu 3,5v ja 1v8kk vanhat pojat ja kolmatta toivotaan pian, toivottavasti ensi syksynä saatais meille uusi vauva.. :)

Kaverit on kadonnu jonnekin, eikä äitikavereitakaan lähipiiristä löydy.. Puistossa on yksinäistä käydä ja seuraa kaivattaisiin myöskin!

Laita mailia jede.lede@kanetti.fi niin tavataan!

Vierailija
4/14 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ja lapset kaivattaisiin kans kamuja. 3v, 2v ja rv 12 odotellas seuraa. Jotenkin vaan on entiset kamut kadonneet. Olen itse todella yksinäinen,28v. Asumme mlk:ssa jyväskylän pohjoispuolella. muru-76@netti.fi Ottakaa yhteyttä ja piristäkää meidän päiviä :)

aurora

Vierailija
5/14 |
31.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asumme maalaiskunnan puolella. Olen itse 31v ja lapsi täyttää keväällä 3v. Uudet kaverit sekä äidille että lapselle ovat tervetulleita. katal@luukku.com

Vierailija
6/14 |
01.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä myös " yksinäinen" äiti Jyväskylästä :) Ihana mies löytyy sekä Viisi lasta :) Saa ottaa yhteyttä jos kaveria kaipaa. Itselläni kaikki kaverit asuvat toisilla paikkakunnilla. Ikää löytyy 28 vuotta. Kiva olis viettää joskus tyttöjen iltaa tai käydä vaikka shoppailemassa :)

nenna24@suomi24.fi

Vierailija
7/14 |
10.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 26-vuotias 4kk ikäisen tytön äiti. Miehen kanssa asutaan maalaiskunnan Palokassa. Olis ihanaa tutustua äiti-ihmisiin täältä. En tunne ketään kun ollaan asuttu täällä vasta vajaa vuosi. Laittakaa mailia tulemaan: anna-leena.rantanen@elisanet.fi

Vierailija
8/14 |
01.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tässä tarjolla vielä yksi joka haluaisi laajentaa sosiaalista piiriään.

Meili ja muut kaverit kelpaa.

Olen maalaiskunnan puolelta, mutta eipä tuo haittaa. Ikää suunnileen saman verran kun sulla ja kaverit lentäneet maailmalle. Lapsiakin löytyy.

Jos voit meilata mulle kauniskukkia@suomi24.fi niin kerron lisää.

Vierailija
9/14 |
02.12.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Täällä olisi vielä yksi äiti jolla kaverit ovat päässeet hukkumaan ja olisi ihan mukava joskus keskustella ja tehdä jotain mukavaa samanhenkisten ihmisten kanssa. Meillä on kohta 8 kuukauden ikäinen tyttö ja ikää löytyy 26 vuotta. Asutaan tässä Halssilan ja Kivistön nurkilla. Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen katjama@jippii.fi

Jos vaikka järjestettäs semmonen kimppatapaaminen?? oisko ideaa?

Vierailija
10/14 |
18.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli mulla olisi reilun vuoden ikäinen tyttö, ja laskettu aika myös toukokuun alussa. Ystäviä olisi mukava saada lisää, kun täältä Jyväskylän suunnalta en ole kotoisin, niin en vielä hirveästi ole ehtinyt kaikilta kiireiltäni muihin ihmisiin tutustua ;)

Lyyli_1@luukku.com

Vierailija
11/14 |
19.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moikka!

Täällä 26 vuotias äiti ja puolivuotias poika etsiskelevät seuraa esim. ulkoiluun. Perheeseen kuuluu myös 28 vuotias isi. Asustelemme Aittorinteellä. Joten lähiympäristössä asustelevat seuraa kaipaavat ottakaa yhteyttä sähköpostilla. elina.kuukkanen@suomi24.fi

Vierailija
12/14 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi

Vielä ainaski yksi ilmoittautuu joukkoonne :) Olen 24 vuotiais kahden pojan äiti Jyväskylästä (3.5vuotta ja 1,5vuotta)

ja kaipaisimme piristystä pikaisesti arkeemme, joten muutkin äidit ei muuta kuin postia tulemaan...sk.viitala@kanetti.fi

Vierailija
13/14 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

...olen yksinäinen jyväskyläläinen 2-vuotiaan tytön äippä. 22-vuotias ja avioliitossa elelen, mies on päivät pitkät töissä ja itse en omista ajokorttia niin on kyllä aika tylsää välillä :( Linja-autoja kulkee, mutta ei huvita kyllä lähteä niillä poukkoilemaan noiden rattaiden kanssa...sitten kun saadaan matkarattaat niin on hieman helpompaa :) Heinäkuussa tänne muutettiin ja hirveästi en kavereita ole saanut. Huhtasuolla tällä hetkellä siis asustellaan . Mailia saa laittaa jos huvittaa tulla vaikka kahvittelemaan :) Suvi.83@hotmail.com

Vierailija
14/14 |
20.01.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 21-vuotias 3,5kk:n pojan äiti. Laajavuoressa miehen kanssa asustellaan. Olisi todella mukava saada seuraa muista äideistä kun sellaisia ei omaan kaveripiiriin kuulu. Arjen piristys on enemmän kuin tervetullutta, mailia voi laittaa osoitteeseen: tiitta_h@hotmail.com.