Miksi jotkus ostaa ihan into piukassa noita ylihintaisia kynttilöitä ja
kynttilätelineitä? Tarkoitan esim. Partylite-kutsuja, joissa tilaillaan järkyttävän hintaisia kynttilöitä silmät kiiluen? Sunnuntaina olin kutsuilla ja en todellakaan tilannut mitään ja karsaasti kyllä katsottiin ;)
Kommentit (29)
yleensä ostaa se lammaslauma, joka juoksee määkien laumassa luullen, että kaikki tuollainen on hienoa ja ostavat, vaikka ei ole varaa.
Kaikkein huvittavin esimerkki oli pariskunta, joilla oli tosi tiukkaa rahallisesti. Nainen oli ostanut näitä kynttilöitä satojen eurojen edestä ja piti niitä hienona ja esitteli niitä rikkaammille tutuilleen. Sitten tultiin kerjäämään rahaa, että saadaan lapsille ruokaa jouluksi kun tilille ei laskujen jälkeen jäänyt kuin 20 euroa rahaa.
Olen aina ollut sen verran hyvinsä rahoissa että olen voinut ostaa sitä mitä olen halunnut. Siksi ehkä olenkin oppinut miettimään mikä ostaminen on järkevää ja mikä ei. Kerran olen ollut partylife kutsusuilla ja hinnat oli niin järkyttävät että mitään en ostanut. Ei tietenkään tullut toista kertaa enää kutsua. Asuntovelkainen emäntä sen sijaan osti niitä kynttilöitä noin 1000€. En todellakaan ymmärrä mitä järkeä.
on loistava kusetus. Tuottaa firmalle kuin tauti, kun edustajat kauppaavat suu vaahdossa ylihintaista tiimarikamaa, aivopessyt ostavat sadoilla ja taas sadoilla euroilla.
Hullua hommaa.
tuoksuöljyt, mille partyliteen hurahtaneiden kodit haisee. Yh. Vaatteet haisee aina kun erehtyy jonkun hurahtaneen luona käymään.
palaa pitkään ja tasaisesti. Mutta hinnasta saisi ottaa puolet pois.
nehän on tuhat kertaa paremman tuoksuisia ja palavat kauemmin kuin halpiskynttilät. Ja ne läpivärjätyt näyttävät kauniilta läpinäkyvässä kipossa.
Sehän on vaan kivaa käydä noilla kutsuilla, eikä siellä kukaan pakota ostamaan mitään. Jos muutamalla kympillä ostan varastoon kynttilöitä, niin ei se kyllä talouteeni vaikuta tuon taivaallista.
Ostin just Tiimarista hajuttoman ison kynttilän ulkokäyttöön lyhtyyn ja kauniisti palaa eikä näy valuvan. Maksoi 4,99e, mun mielestä se oli ihan kiva hinta. Tosin vähän harmitti kun seuraavana päivänä niillä oli kynttilät tarjouksessa -20%.
T. hyvätuloinen
Ostin just Tiimarista hajuttoman ison kynttilän ulkokäyttöön lyhtyyn ja kauniisti palaa eikä näy valuvan. Maksoi 4,99e, mun mielestä se oli ihan kiva hinta. Tosin vähän harmitti kun seuraavana päivänä niillä oli kynttilät tarjouksessa -20%.
T. hyvätuloinen
ja 3 kpl kynttilöitä, ihan tavallisia pylväsmallisia maksoi reippaasti yli 30€...huh. sitten sellainen ihan ok lyhty, hinta taisi olla 139e.
en ostanut niin yhtään mitään.
hinta-laatusuhteessa on paljon vikaa. Olen kuitenkin ostanut isoja Partyliten lyhtyjä, jotka ovat mielestäni kauniita, eikä niiden kohdalla ole ollut laadussa moittimista. Mitään tavallisia kynttilöitä sieltä on ihan turha ostaa. Voin tuhlata kutsuilla 0 euroa tai sitten 200 euroa, riippuu ihan onko mitään järkevää tarjolla. En välitä, enkä edes seuraa, mitä muut ostavat tai ostavatko mitään.