Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos te ette ole kotona, niin tappelevatko

Vierailija
18.11.2011 |

teidän lapset? Mä muistan tapelleeni oman veljeni kanssa, mutta hän on sen verran isompi ettei ollut paljon kotona eikä meillä ollut ne tappelut niin rajuja. Omat lapseni ovat jo kaikki koulussa ja AINA kun mä olen muualla ja lapset ovat keskenään kotona, niin kaksi vanhinta tappelee ja kovin. Mitkään rangaistukset eivät auta, ei keskustelut, ei hyvällä tai pahalla uhkailut, ei mikään. Mitä ihmettä mun pitäis tehdä?

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset keskenään kotona, ei mitään tappeluja tai riitoja. Vanhin on 17v ja nuorin 13v. Eikä meillä muutenkaan ole ollut huutoja kummempia taisteluja. Varmaan ollaan koko perhe flegmaattisia nyhveröitä, mieskään ei ole koskaan lyönyt minua.

Vierailija
2/3 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis koululaisia, ja iltapäivisin ovat siis keskenään kotona, ja sanoisin, että pari kertaa kuukaudessa tappelevat keskenään niin kovin, että käydään käsiksi... Olen erittäin pettynyt tähän, mutta onneksi eivät voimiaan käytä tosissaan, mutta silti voi käydä vielä huonosti, jos jatkavat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ihan ovat oppineet sen jostain muualta. Kai mä sitten olen vain epäonnistunut kasvattajana.