Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko lapsen taidetta tarjota nykytaiteen museolle? (erityislahjakkuus)

Vierailija
18.11.2011 |

Kaksivuotias lapseni muovaili muovailuvahasta hienon pienen patsaan (ankan). Siis todella hienon ikätasoonsa nähden. Sitten hän nielaisi sen, kokonaisena, ja se tuli toista kautta ulos - yhä täydellisen tunnistettavana! Olen ihmeissäni lapseni luovuudesta ja lahjakkuudesta. Kenelle muka tulisi mieleen kokeilla omalla kehollaan miten ankkapatsas muovautuu suolistossa, jollei tosi lahjakkaalle lapsell?! Ankka on nyt minigripi-pussissa vitriinissä ja mietin voisinko tarjota sitä museolle. Olisi hauskaa, että lasta voisi tällä tavoin rohkaista tekemään lisää taidetta (ehkä ei sentään enää nielemään kuitenkaan).

Luuletteko, että jos nyt soitan museolle tai laitan sähköpostia, niin voisivat laittaa tuon ankan esille? Ehkä jollekin lastenosastolle?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liitä mukaan kuva taiseteoksesta myös, niin päätöksen teko teoksen mukaanotosta ehkä pysyviin kokoelmiin ei turhaan viivästy! Onnea teille, nyt kannattaa satsata tulevaisuuteen!!!

Vierailija
2/9 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt siis kun luin ton oman tekstini uudestaan, niin pitää korostaa, ettei lapsi sitä ankkaa niellyt siksi koska ois tumpelo, vaan nieli sen _tahallaan_. Siksi olen niin innoissani.

Mutta mitä laitan sähköpostiin? Siis etteivät luule, että toi on vaan ankka jonka joku pieni lapsi on niellyt ja kakannut. Koska eihän se ole, kun se tahallaan nieltiin.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Munkin 2v nielas perunamuusia, lohta ja maissia, TAHALLAAN! Ja tuloksena tuli ihana luikerteleva, ruskea, mato joka on koristeltu maissinjyvillä :)

Vierailija
4/9 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eihän siinä ole mitään ihmeellistä. Vaikka varmasti sun lapsi on muuten tosi suloinen. :) Mun lapsi nielaisi sen ankan, kun halusi tietää, että mitä sille tapahtuu jos nielaisee! Ja oli tosi iloinen kun ankka tuli pottaan.

Mut ehkä te muut ette oikein ymmärrä...minusta mun lapsi vaan on jotenkin ikäistään kehittyneempi tässäkin asiassa. En mä halua muita loukata, varmasti muidenkin lapset tekee jotain hienoja juttuja. En oo vaan koskaan kuullut, että kenenkään muun lapset tekis jotain sellaista (ja käydään perhekerhossa ja kerroin siellä, eikä muiden lapset olleet tehneet tuollaista.)

ap.

Vierailija
5/9 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

varsinkin Kiasman lastenosastolla.

Vierailija
6/9 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nielasee vaikka myös muovailuvahaa, niin hahaa, se ei ole enää kakkaa vaan muovailuvahaa, soitanko siis kiasmaan?

t:4

Vierailija
7/9 |
21.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän kiinnostaa, saitko jo sen kansallispuvun?

Taiatte olla taiteilijasukua, kun onnistuu tanhukki ja ankakki?

Vierailija
8/9 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Suomen ilmapiiri taidetta kohtaan on tällainen nuiva ja vähättelevä. Guggenheimkin on vastatuulessa vaikka juurikin tuollaista modernia, kokeilevaa taidetta me tarvitsisimme. Ehkä ap:n lapsen saavutukset on nyt vielä ankka potassa, mut aikuisena hän voi yltää vaikka mihin oikealla kannustuksella - mutta ei tässä ilmapiirissä. :-/

Vierailija
9/9 |
10.02.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun Suomen ilmapiiri taidetta kohtaan on tällainen nuiva ja vähättelevä. Guggenheimkin on vastatuulessa vaikka juurikin tuollaista modernia, kokeilevaa taidetta me tarvitsisimme. Ehkä ap:n lapsen saavutukset on nyt vielä ankka potassa, mut aikuisena hän voi yltää vaikka mihin oikealla kannustuksella - mutta ei tässä ilmapiirissä. :-/

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kolme