Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jee! Viimeinkin tuli presidenttiehdokas jota voi äänestää.

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ehdokkaista ainoa, jolla on arvot oikeasti kohdallaan.

Vierailija
2/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon Vasemmistoliiton jäsen ja musta Paavo A on ihan mielettömän hyvä tyyppi jne, mutta toi nyt vaan oli aivan tosi hölmö veto siltä. Nyt on sit hyvät mahdollisuudet siihen, että meillä on tokalla kierroksella vastakkain Niinistö ja Soini. Valitse sit niistä :(

Mä ihan totta naiivisti luuln, et ne siellä V-liitossa taktikoi ja jätti valitsematta oman edustajansa, antaen siten tilaa Haavistolle. Nyt ei saada kummastakaan varteenotettavaa vaihtoehtoa noille jäärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuori, pienen ihmisen asialla, loisti tv-väittelyissä, sympaattinen, ei kumartele kuvia. Taidan äänestää Paavoa minäkin, t. vihreiden kannattaja

Vierailija
4/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nyt on minullekin sitten ehdokas :)

Vierailija
5/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhinmäkeä eduskuntavaaleissa ja hän on minusta hyvä tyyppi. Nyt kuitenkin harmittaa kun sekä hän että Biaudet hajottavat Pekka Haaviston mahdollista kannattajakuntaa. Noilla kolmella samansuuntaiset arvot useissa asioissa ja kaikki kolme selkeästi eri maailmasta kuin ne ukkelit.

Mun mielestä olisi ollut hyvä keskittää äänet Haaviston taakse., niin hän olisi ehkä voinut päästä toiselle kierrokselle.

Vierailija
6/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko todellakin, että joku on oikeasti pienen ihmisen asialla?

Minä esim. olen.

Vierailija
7/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

AV:han tietää kaiken!

Onko tämä Paavo täysin suomalainen? Ettei ole homo? Ettei ole natsi? Onko jotain mikä mättää?

Vierailija
8/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä olisi ollut hyvä keskittää äänet Haaviston taakse., niin hän olisi ehkä voinut päästä toiselle kierrokselle.

Haavistosta ei olisi ikinä voinut tulla pressaa homoutensa takia, tai ehkä juuri ja juuri olisi voinut olla ilman liian suurta ikäeroa aviomieheen tai sitä että sillä ylipäänsä on avioMIES. Valitettavaa mutta totta. Miksei ääniä voisi keskittää Arhinmäen taakse?

Vierailija
9/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä Arhinmäki! Hän on ainakin nuori, 33-vuotias! Antaisi kenties vähän vauhtia muille rollaattoripapoille?

Vierailija
10/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskotteko todellakin, että joku on oikeasti pienen ihmisen asialla?

Minä esim. olen.

Koko politiikkahan on pelkkää teatteria.

Vierailija
11/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhinmäkeä eduskuntavaaleissa ja hän on minusta hyvä tyyppi. Nyt kuitenkin harmittaa kun sekä hän että Biaudet hajottavat Pekka Haaviston mahdollista kannattajakuntaa. Noilla kolmella samansuuntaiset arvot useissa asioissa ja kaikki kolme selkeästi eri maailmasta kuin ne ukkelit.

Vierailija
12/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta kyllä siellä on myös ihan oikeasti ihanteellisia ja tosissaan olevia ihmisiä. Esim. vaikka yleisesti ottaen inhoan kokoomusta, mielestäni Katainen on ihminen josta välittyy jokin vilpittömyys omassa kapitalistisessa kategoriastaan. Mutta Urpilainen ja Kiviniemi taas, huoh. Ne on kuin suoraan huonosta kesäteatterista.

Vierailija
13/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta tämä Arhinmäki! Hän on ainakin nuori, 33-vuotias! Antaisi kenties vähän vauhtia muille rollaattoripapoille?

Ja ennen kaikkea: mitä vitun väliä? Tää keskustelu ei voi olla tältä vuosituhannelta :(

Vierailija
14/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on tärkeetä!!!!!!!!!! Avopuoliso on mutta mitä sukupuolta avopuoliso on?

Vierailija
15/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan oikein varteen otettava ehdokas!!!

Vierailija
16/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ahdasmielistä ihmistä en mitenkään voisi äänestää.

Vierailija
17/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
18/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kunnon ehdokas jota voi äänestää on Suomen seuraava presidentti eli Sauli Niinistö.

Muut eivät pääse lähellekään!

Vierailija
19/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten se käänsi takkia ja petti lupaukset eduskuntavaalejen jälkeen? Minäkin oliin vielä ennen viime vaaleja äänestänyt Paavoa, nyt en taida enää äänestää ketään... No ehkä jotan äänestän kumminkin, ettei kokoomukselle tämäkin palli mene.

Vierailija
20/24 |
18.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

yks paavo olis riittänyt tähänkin showhun, enkä tarkoita lipposta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän