Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laittaisitko hieman yli 2veen päiväkotiin

Vierailija
17.11.2011 |

vain siksi ettet jaksaisi olla enään kotona? Taloudellisesti se olisi mahdollista siihen asti kunnes lapsi 3v, mutta pää ei enään kestä.. olen ollut niin monta vuotta jo kotona kun lapsia on useampi.

Soimaan itseäni ihan valtavasti tästä päätöksestä lähteä töihin, ja laittaa lapsi hoitoon. Mietin miten se pärjää siellä, itkeekö paljon, kiusaako muut yms... mutta mutta... on tää vaikeeta!!

Mä en vaan enään jaksaisi olla kotona...

Ja teen töitä vain 3pv/vko, täyttä viikkoa en millään vielä raaski kun tämäkin teettää tuskaa..

Vielä on aikaa kuukauden päivät perua koko juttu, mieliala vaihtelee..

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rohkeutta ja reippautta vain! Tärkeintä on, että sinä asennoidut positiivisesti. Ja kyllä se hienosti menee!

Vierailija
2/12 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta kaikkiaan. Ovat sitten olleet kotona kun uusia lapsia on siunaantunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinä äitinä tiedät, mikä se on. Yksinkertainen vastaus :).

Vierailija
4/12 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä saisi mut epäilemään hänen pärjäämistään.

Vierailija
5/12 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapsi on siellä vain 3 pv/vko, niin en näkisi asiassa ongelmaa. Myös äidin hyvinvointi vaikuttaa lapseen. Itkeminen ja muu on aivan persoonasta kiinni.

Vierailija
6/12 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aion itsekin palata töihin, kun lapsi on vajaat 2v, meilläkin on useampia lapsia ja olen kökkinyt kotosalla jo ihan riittävästi. Sitäpaitsi sun lapselle tulisi vain kolme hoitopäivää, sehän on siis melkein puolet viikosta kotihoitoa! Luksustilanne.

Vierailija
7/12 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja teen töitä vain 3pv/vko, täyttä viikkoa en millään vielä raaski kun tämäkin teettää tuskaa.. Vielä on aikaa kuukauden päivät perua koko juttu, mieliala vaihtelee..

Toihan on hieno juttu, lapselle hyvä pehmeä alku ja kotona olette silti useampana päivänä viikossa kuin päiväkodissa/töissä! Upea ratkaisu, hyödytte tuosta varmasti molemmat ja osaatte nauttia kotipäivistänne silloin ihan täysillä. Ei tuollaista kannata surra, lapsi on sentään 2 jo ja ihan eria asia ois täydet päivät viitenä päivänä viikossa -niinkuin valitettavan monella on :( se on asia mitä kannattais surra.

Vierailija
8/12 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että voit olla ylpeä päätöksestäsi ja elää sen kanssa hyvillä mielin, vaikka kuolisit huomenna. Teet kuten itse tiedät ja tunnet oikeaksi. On monia mahdollisuuksia esim. päiväkoti ei ole ainoa paikka lasten hoitamiseen. Itseään kannattaa kuunnella ja lapset ovat siinä vieressä vain hetken pieniä.

Vierailija
9/12 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai lapsen voi laittaa hoitoon, äitiysloma päättyy n. 2 kk synnytyksestä, vanhempainvapaa 9 kk synnytyksestä ja hoitovapaa on niin vapaaehtoinen kuin jokin asia vaan on!

Jos sinulla on jotain pakkomielteitä että PITÄÄ olla kotona kunnes lapsi täyttää 4 niin jos vaikka isä hoitaisi lasta? Ei se liity mitenkään äitiyteen.

Rahat saatte vaikka molemmat olisitte työssä, pointti tuolle rahalle on se ettei lapsi ole kunnallisessa hoidossa!!!

Mutta juu: olen itsekin laittamassa tätä viimesintä lasta joka kasvaa vielä mahassa tarhaan jahka täyttää 9 kk. Hyi minua!

Vierailija
10/12 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi.

Vierailija
11/12 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi.

Vierailija