Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Turvaistuimia, joissa ei minimipainorajaa??

Vierailija
17.11.2011 |

Meillä lapsi on niin hoikkanen, että painaa alle 9kg, kun pitäisi siirtyä kaukalosta istuimeen. Monissa istuimissa kuitenkin on tuo painorajoitus alkaen 9kg. Vinkkejä istuimista, joissa ei ole tuota alapainorajaa?!

Yksi on ainakin BeSafe, se on jo meillä autossa, mutta on turhan tyyris ostaa mummun autoon kakkosistuimeksi :/ Muita?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on kuitenkin kaukalo jäämässä pieneksi, eli pituus on kuitenkin ok, paino jäljessä?

Vierailija
2/7 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

britax fixway on 0-18kg

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on kuitenkin kaukalo jäämässä pieneksi, eli pituus on kuitenkin ok, paino jäljessä?

Kaukalossa vielä pituus riittäisi vähän aikaa, mutta on niin ahdas lapselle matkustaa, varsinkin talvivarusteissa, että huutaa mennen tullen. Turvaistuimessa istuu meidän omassa autossa ja tykkää olla siinä, mutta mummun autossa ei ole vielä istuinta vaan matkustaa siellä kaukalossa. Lapsi painaa nyt n. 7,5kg ja on vuoden.

Vierailija
4/7 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

britax fixway on 0-18kg

Saako tätä turvavyökiinnitteisenä vai onko aina isofix?

-ap

Vierailija
5/7 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en vielä vaihtaisi istuimeen, jos kerta kaukaloon mahtuu.

Vierailija
6/7 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja itse en lastani huudata kaukalossa automatkoja, vaan ostan mukavan istuimen jotta kaikkien on kiva ja turvallista matkustaa. Omassa autossa lapsi on istunut turvaistuimessa tyytyväisenä jo pari kuukautta, mummun autossakaan ei haluta enää toista kiusata selvästikin epämukavalla turvakaukalolla. Mutta jokainen tyylillään :)

Kellään kokemuksia Britaxin Secura-istuimesta?

-ap

Vierailija
7/7 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mummun autossakaan ei haluta enää toista kiusata selvästikin epämukavalla turvakaukalolla. Mutta jokainen tyylillään :)

...vaan ihan vain tarjosin ratkaisua, kun kerta mahtuu vielä siihen kaukaloon ja ongelmaksi kerroit ahtauden ja siitä aiheutuvan huudon. Siihen tarjosin ratkaisua, enkä suinkaan vittuillut siitä, että haluat vaihtaa kaukalosta istuimeen. Sori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä