Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten aloittaa karppaus? Mistä reseptejä ja neuvoja?

Vierailija
08.11.2011 |

Miten te muut aloititte? Olen asian kanssa niin jumissa, etten tiedä mistä aloittaisin. Mistä tiedän, paljon ruoassa on hiilareita? Luetteko tuoteselosteista ja laskette annoksista?

Ja kiitos ei, nyt ei tarvita ihmettelyjä, miksi haluaisin karpata.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

karppaus.info sivuilta löytyy paljon reseptejä.

Alkuun tuntu tosi hankalalta kun vatsalaukku pieneni ja nälkä oli eikäoikein tiennyt mitä syödä.

nyt 3kk takana -10kg ja olo on tosi hyvä. vatsa toimii säännöllisesti mitä ikinä ei tehnyt ennen.

Iho on kuulas jne.

Eka viikko oli tosi huono olo, ei kannata luovuttaa jos kestää pari viikkoa huonovointisuutta. Itse "valaistus" tuli mulle n. 2kk kohdalla kun tuntu et kerrankin kroppa toimii oikein. Painon pudotuksessa myös saattaa joskus tulla perin viikon taukoja jolloin ei tipu mut alkaa sit tippuu uudestaa (jos on tiputettavaa)

Tuoteselosteita pitää lukea: maitotuotteissa yleensä desia kohden n. 4g joten niitäkään ei voi mielinmäärin. herkut makeutetaan makeutusaineella tai stevialla. hommaa paljon pakastevihanneksia ja syö niitä eri lihojen kanssa. tai riisitöntä kaalilaatikkoa jne. Arvioiminen riittää yleensä, ite oon yrittäny et päivässä n. 60g hh.

Vierailija
2/4 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja luomukanan munia. juustoja, pähkinöitä (riippuu kuinka tiukalla haluu olla)

nääkin muistaa sit ulkoa ja ei oo enää vaikeita.

ps. avokadot on hyviä esim kanasalaatissa ja sit vähän paahdettuja cashewpähkinöitä nam.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä pitäisi löytää reseptejä, joilla saada ruokaa koko perheelle. Lasten ei tarvitse karpata, mutta miehelle ei ole ainakaan haitaksi. Miten muuttaa jotain perusruokia hiilarittomammiksi (vau, mikä sana..)? Paljonko hiilareita per vrk on vähän, sopivasti tai liikaa karppailijalle?

ap

Vierailija
4/4 |
08.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään mä tein esim. kaalilaatikkoa ilman riisiä ja siirappia. oli hyvää.

aikasemmin puhuin kanasalaatista, joka on ruokaisa ja vhh. (salaattia,tomaattia,kurkkua,avokadoa,kanaa,cashewpähkinöitä(paahdettuja)

kaikkien lihojen kanssa voi opetella syömään pelkkiä kasviksia, tuore kukkakaali ja voisilmä on hyvää.

myös kasvisgratiini on hyvä lisäke, munalaatikko on ok. salaattia kandee tehä aina ruuan kanssa.

"lasagne", kesäkurpitsasta ja munakoisosta

AIniin ja semmonen "juhlaruoka" nami on ku paistaa kanapihvin ja possupihvin (niitten päälle cheddaria) ja sit paahtaa karppileivän ja tekee siitä ns. hampurilaisen ilman kantta ja sit lisää salaattia ja tomaattia ja majoneesia ja ketsuppia.

perjaatteessa voi opetella tekee normiruokia mut korvaa vaan kasviksilla ja salaateilla, makaroonit sun muut.

sori muuten ku tää mun kirjotus on vähä tällästä ku en jaksa nyt alkaa hienostelee :D ku kirjotan sitä mukaan mitä mieleen tulee.

vähän hiilareita on alle 30g pv. (ei voi liikaa marjoja, joitain kasviksia, maitotuotteita..

sopivasti on mun mielestä n. 60g

mut sit ku ylittää 100g päivässä niin mennään semmoseen hh tietoiseen ruokavalioon. :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi yksi