Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi ihmeessä aikuistenkin sukkien pohjiin on alettu laittaa kokonumerot

Vierailija
17.11.2011 |

ja jopa sukkahousuissakin.

En mä halua kaikille kuuluttaa että oon isojalka :( Mun jalka on kuitenkin kaponen, eikä se välttämättä siksi silmämääräisesti näytä nelikakkoselta...

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka jalkani on vain kokoa 39 mua siltikin ällöttää turhat numerot ja jopa KIRJAIMET R ja L sukissa. Ihanko niin idiootti olen, että pitää ohjeistaa kumpi sukka tulee kumpaan jalkaan?!

Juu, en tosiaan enempää osta noin merkittyjä sukkia.

Vierailija
2/16 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpä jos ostat viereisestä kaupasta tai ihan vaan toisenmerkkisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

usein sukanpohjiasi??

Mitä ihmeen väliä tuollaisella on? Mun mielestä kätevää, että sukissa on kokonumero. Pyykissä kun meillä pyörii kuuden perheenjäsenen sukkia ja kolmen naispuolisen sukkahousuja, hieman helpottaa lajittelua. Erottaa siis esim. teinipojan ja isän sukat toisistaan hieman helpommin.

Vierailija
4/16 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen piti mittailla omaan jalkaan ja silti meni vääriin koreihin. Mytyssä ne näyttää saman kokoisilta.

Pohjissahan se on, kuka jalkapohjiasi katselee?

Vierailija
5/16 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa istua lapsi sylissä koko ajan niin ettei sukanpohjat näkyisi.

En mä ostaessa tiennyt että pohjassa loistaa "42-43". Samantien voisi olla isolla "BIGFOOT" :/

Vierailija
6/16 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla ja miehellä paljon mustia sukkia ja niitä on pesun jälkeen tosi vaikea lajitella,vaikka miehen jalka 44 ja mun 38, niin silti joutuu välillä miettiin et kummankohan sukka on kyseessä.Nyt kun on nuo kokomerkinnät,niin ei tarvii enään arpoa.

Vierailija
7/16 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikeaa istua lapsi sylissä koko ajan niin ettei sukanpohjat näkyisi.

En mä ostaessa tiennyt että pohjassa loistaa "42-43". Samantien voisi olla isolla "BIGFOOT" :/

Kyllä sinun jalkasi näyttää ihan yhtä isolta siitä riippumatta, onko sukan pohjassa numeroa vai ei. Sitä paitsi hyvin harva edes näkee tarpeeksi tarkkaan nähdäkseen numeron, ja vielä harvempi vähääkään välittää sinun jalkasi koosta.

Taas yksi itsekeskeisyyden helmi.

Mutta meidän perhettä varten ne numerot on. Meillä 4 aikuista ja jokaisella eri kokoinen jalka.

Vierailija
8/16 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tää nyt vaan syventää kärsimystä.

Tasapuolisuuden nimsissä voisi sitten alushousuihinkin printata isolla takapuolen päälle esim. "XXL"

ap

Vierailija
9/16 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ostankin nykyään vain noita kokomerkittyjä. Pistä tossut jalkaan, jos numeron näkyminen häiritseen. Yleensähän se numero on maata vasten tai kengän sisällä, eikä se niin isolla edes ole, että kauempaa näkis...

Vierailija
10/16 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tää nyt vaan syventää kärsimystä.

Tasapuolisuuden nimsissä voisi sitten alushousuihinkin printata isolla takapuolen päälle esim. "XXL"

ap

Minulle ei ole tullut mieleenikään, että joku voisi kärsiä siitä, että hänellä on liian isot tai pienet jalat. Kaikkea sitä kuitenkin näköjään on. :)

Vierailija
11/16 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin meidän huushollissa loppui mustien ja tummansinisten kahta lähekkäistä kokoa olevien sukkien tiirailu, kun ostettiin tarpeeksi paljon sukka-supeja ja jaettiin värit perheenjäsenille. Nyt on sukat kimpassa parinsa kanssa aina, kun eivät ole jalassa.

Suosittelen!

Vierailija
12/16 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa sukkahousuissakin.

En mä halua kaikille kuuluttaa että oon isojalka :( Mun jalka on kuitenkin kaponen, eikä se välttämättä siksi silmämääräisesti näytä nelikakkoselta...

mä oon kans ihmetellyt tätä! vaan ketjua luettuani selvis että onko se sit pyykin lajittelun takia..?

meillä on kolmella hengellä kans mustia sukkia koossa 38-43 mutta kyllähän ne tunnistaa ilmankin kun osassa saattaa olla joku kuva ja ainakin erilainen "resori" :D

Vierailija
13/16 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa sukkahousuissakin. En mä halua kaikille kuuluttaa että oon isojalka :( Mun jalka on kuitenkin kaponen, eikä se välttämättä siksi silmämääräisesti näytä nelikakkoselta...

mä oon kans ihmetellyt tätä! vaan ketjua luettuani selvis että onko se sit pyykin lajittelun takia..? meillä on kolmella hengellä kans mustia sukkia koossa 38-43 mutta kyllähän ne tunnistaa ilmankin kun osassa saattaa olla joku kuva ja ainakin erilainen "resori" :D

vaikka 70 kpl mustia sukkia, osassa erilainen resori...

Vierailija
14/16 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon muuten siro mutta jalkojen koosta oon kärsinyt teinistä lähtien ja tää nyt vaan syventää kärsimystä.

ap

vai missä te niitä peppumerkintöjänne esittelisitte?

Vierailija
15/16 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jopa sukkahousuissakin. En mä halua kaikille kuuluttaa että oon isojalka :( Mun jalka on kuitenkin kaponen, eikä se välttämättä siksi silmämääräisesti näytä nelikakkoselta...

mä oon kans ihmetellyt tätä! vaan ketjua luettuani selvis että onko se sit pyykin lajittelun takia..? meillä on kolmella hengellä kans mustia sukkia koossa 38-43 mutta kyllähän ne tunnistaa ilmankin kun osassa saattaa olla joku kuva ja ainakin erilainen "resori" :D

vaikka 70 kpl mustia sukkia, osassa erilainen resori...

ei sen isompi työ kun katsoa joka sukan pohjasta että minkä kokoinen se on?

Vierailija
16/16 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auttaa samannäköisissä esim urheilusukissa näkemään, että mitkä kuuluu kellekin perheenjäsenelle. Lycra kun hämää ja kaikki näyttää pesun jälkeen melkein lasten sukilta :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi yhdeksän