Naapurit heittelee tupakantumppeja rappuun
Naapurit heittelee tupakantumppeja avorappuun. Mua niin ..tuttaa kerätä noita tumppeja pois, millä saan noille dorkille perille että voi olla vaikka heittämättä. oon kerran jo sanonu pihalle viskelystä, pitäiskö käydä tarkentamassa että myöskään rappuun ei oo kiva viskellä roskia. Naapurit on nuoria opiskelijoita.
No onneks ne on vaan tupakantumppeja.
Kommentit (2)
Tuntuu että nää nuoret ei ois ehkä sit vielä niin valmiita yksin asumaankaan, kun eivät osaa omasta ympäristöstään huolehtia.
Kerran olen aiemmin tumpeista sanonut kun olin itse just samaan aikaan ulkona. Tuntuu että toi on oikein pilkan tekoa että niitä heitellään rappuun. rappuun on myös syljetty räkäklimppejä ja nuuskaa. Mukava sitten lapsen kanssa liikkua tuolla rapussa kun se välillä konttaa portaita ylös.
Olen myös isännöitsijälle valittanut aiemmin siivottomuudesta, sillon lupasivat siivota ja totesivat että hankalaa on tommonen sotkeminen. aivan. Tekisi mieli viskata lapsen vaippoja rappuun tai koiran paskaa, niin jospa ymmärtäisivät että heidän ihana tupakka voi olla muiden mielestä ällötys.
Opiskeluaikaiseen kerrostaloon muutti kans jotain epämääräistä porukkaa, ja hetkessä rappukäytävän alalattia muuttui todella epäsiistiksi. Tupakantumppeja ja roskia, ja sinne jopa syljettiin. Onneksi en asunut siellä enää pitkään.
Jos tietäisin varmasti mistä asunnosta olis kyse, niin tekisin valituksen isännöitsijälle. Isännöitsijähän sen sotkun siivoaa, joten varmaan haluavat tietää. Vuokraisäntäkin voisi olla kiinnostunut miten hänen omaisuuttaan kohdellaan!
En uskaltaisi itse valittaa suoraan, koska siitä voi koitua isommat harmit.