Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kun elämän on rakentanut melkein täydelliseksi mutta tärkein puuttuu :(

Vierailija
17.11.2011 |

Olen opiskellut itseni hyvään ammattiin ja tehnyt uraa. Tykkään työstäni ja tienaan siinä ihan hyvin. Minulla on oma rivitaloasunto, jonne mahtuisi useampikin ihminen asumaan. On myös hieno auto työn puolesta. On kaikki materiallinen mitä voisin haluta. On hyviä ystäviä. On mahtavia harrastuksia. Elämäni on ihan täynnä näistä asioista millä olen sen täyttänyt. Mutta minulla ei ole perhettä.

Miksi minulla ei ole miestä ja perhettä? Koska olen rakentanut itse oman elämäni eikä siinä ole ollut tilaa? Vai olenko rakentanut elämäni, koska minulla ei ole ollut miestä, jonka kanssa tehdä se yhdessä?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti tulijoita on, kun on talot, autot ja kaikki valmiina.

Vierailija
2/8 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se ole kuin valintakysymys. Elämä on sarja valintoja, kuten itsekin varmaan selostuksestasi huomaat ja sinä teet ja olet tehnyt ne valinnat.

En tajua tuota viimeistä heittoa että oletko rakentanut elämäsi, koska sulla ei ole miestä jonka kanssa tehdä se yhdessä. Etkö sitten sen miehen kanssa rakentaisi elämää?

En muutenkaan tajua miten naisen hyvä ammatti ja uralla eteneminen jotenkin sulkisivat pois sen, että nainen perustaa perheen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti joku peräkammarinpoika löytyy noin hyviin olosuhteisiin, uusi auto, hyväpalkkainen vaimo kustantamassa kaljankittausta jne. Ei luulis olevan vaikeaa.

Vierailija
4/8 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis, sun elämäsihän olisi täydellistä, jos itse et kaipaisi siihen vielä jotain lisää.

Ihminen on perusluonnoltaan tyytymätön, ei koskaan todella onnellinen. Itämaisissa meditaatio-opeissa pyritään pääsemään yli halusta, jolloin vasta voisi olla täydellisen tyytyväinen.

Vierailija
5/8 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

, että minäkin rakensin nuo kaikki ja panostin todella paljon myös suhteeseen miehen kanssa. Mies eleli siivelläni aika paljon ja lähti sitten toisen naisen mukaan.

Eli nyt minäkin olen ilman miestä ja 3 lapsen kanssa. Onneksi on lapset, mutta luulen, että sinulla on nyt ottajia paljon enemmän kuin minulla:-)

Eli mars sitä oikeaa etsimään!

Vierailija
6/8 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on noin hyvällä mallilla. Moni kadehtii sinua, useilla ihmisillä on asiat huonommin: on työttömyyttä, sairautta, köyhyttä, yksinäisyyttä eli ei ystäviä.

Vierailija
7/8 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian vaativa maku? Ei tilaisuuksia sinkkumiesten tapaamiseen tai olet liian ujo miesten seurassa? Tai jotain muuta?

Vierailija
8/8 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkiksi jos sun koti on vain sun koti, täynnä pitsihirvityksiä, kissapatsaita, romanttisia sisustuselementtejä. Harva mies voi kuvitella itsensä siihen asumaan.

Ja jos sä olet sellainen zumbaava ja spinnaava pinnallinen ja vaativa nainen, jota miehet mielellään välttelevät?

Jos sun urakeskeisyys jne tuntuu miehistä sille ettei sun elämään mahdu perhettä ja lapsia?

Olet ehkä elänyt liian itsekkäästi itsenäisyyden sijaan ja pyrkinyt täydellisyyteen sen sijaan että sinulla olisi tilaa kumppanille ja perheelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan yksi