Lasten jälkeen alkaneet ovulaatiokivut
Onkohan kellään tietoa tai samaa. Minulla siis kolme lasta. Ennen lapsia en tuntenut erityistä tai ainakaan voimakasta kipua ovulaation aikoihin. Nyt kipu on aika kovaa ja kestää monta päivää. Tosi inhottavaakin ja ajoittuu juuri ovulaation aikoihin. Saako synnyttäminen elimistön herkistymään vai mikä. Kokemuksia
Kommentit (6)
kolme lasta, eikä tarvii arvailla milloin ovuloi... >:(
Syytä en tiedä... (Luonnon tapa varmistaa, että tietää milloin ei ainakaan kannata harrastaa suojaamatonta seksiä - kivut niin kovat, ettei käy seksi ees mielessä ;D)
Kolme lasta ja järkyttävät ovulaatiokivut ja ruskeaa limaa työntää monta päivää.
Kaipa se elimistö huutaa vielä lisää lapsia, en tiedä...
Kuukautiskivut ei oikeastaan enää tunnu missään, mutta ovis sattuu!
Neljä lasta ja kovat ovulaatiokivut. Alkoivat kolmannen lapsen syntymän jälkeen ja neljännen jälkeen pahenivat vielä entisestään. Sitä ennen en muista, että juuri koskaan olisi ollut mitään kovin kummoisia ovulaatiotuntemuksia.
Luulin, että minulla on vähintäänkin hajonnut jotakin lasten myötä. Ehkä elimistö vain herkistyy...tosiaankin lisää lapsia :) Voi kun olisinkin nuorempi. t. AP
Tänään ajattelin että onkohan mussa jotain vikaa, kun vähän menkkakivun tyylistä kipua ja vihlontaa, en oikee osaa selittää sitä. Ennen lapsen saamista tunnistin oviksen siitä että panetti pirusti, laittautu huolellisemmin ja katteli miehiä normaalia enempi.. Nyt on noi samat "oireet", mut sit niitä ihme kipuja ollu tänään.. Mulla ei kyllä ole kun yksi 9kk ikänen lapsi vasta.. Muuten miten teidän menkat? Onko ne muuttunu jotenkin? Mulla on nykyään TODELLA runsaat 2pvää, sitten pari päivää tiputtelua, sit loppuu..
tämä on yksi syy, miksi käytän pilleriehkäisyä. Muuten tuntuu että koko ajan on jotain hässäkää; ovikipua, pms:ää, menkkakipua ja jos jonkinlaista vuotoa.:-/