Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Eräs tuttu loukkas mua, facebookissa!

Vierailija
16.11.2011 |

Tuttu on vain tuttu, ei ystävä, itse pyytänyt mua aikoinaan kaverikseen. On tyypillinen WT. Mua vanhempikin, aikuinen nainen, pitkälti.

Homma lähti siitä, että väittelin yhden toisen ihmisen kanssa ihan ystävällismielisesti näkemyseroista. Kommentoin siihen, että mun mielestä töitäkin kyllä esim. saa jos on jotain valmis tekemään... Siihen tää tuttu kommentoi tyyliin, että on kuule mua niin paljon fiksumpiakin ihmisiä ja olen syntynyt kultalusikka suussa hyvään perheeseen ja olen ymmärtänyt lisääntyä oikeassa kohtaa aikuisena, ettei nyt vielä saa olla ylimielinenkin. Ja perässä, että hyi saatana. :D

Hölmistyin. Itse hän on mua kaverikseen pyytänyt. Olen tavallisesta keskiluokkaisesta perheestä ja tavallisessa keskiluokkaisessa ammatissa. Mulla ei ole mitään niin ihmeellistä, että tarttis olla kateellinen. Sitähän tuo varmaan oli? Oli ilmeisesti itse ottanut mun kommentin loukkauksena.

Kirjoitin siihen vain vastineeksi, että kiitos kovasti, en ole puhunut sinusta mitään henkilökohtaisesti (koska ilmeisesti sen niin otti kuin noin tuohtui), mutta että mulle tarkoitettu kommentti oli mun nimineen päivineen kyllä henkilökohtainen. En muuta laittanut vaikka mieli teki avautua kunnolla. ARGH.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa, olishan toi pitänyt hokata. En ollu muualla törmännyt tohon lyhenteeseen kun tällä palstalla. Kiittis!

Vierailija
22/22 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku mt-ongelmainen luuseri lienee, joka ei jaksa tehdä itse mitään elämänsä eteen ja syyttelee rikkaisiin perheisiin syntyneitä surkeasta elämästään. Osa ihmisistä nyt ovat vain vihamielisiä kaikkia kohtaan, joilla elämä sujuu normaalisti tai keskimääräistä paremmin. Surkea itsetunto ja eivät pysty myöntämään, että tod. näk. itse ovat munanneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla