Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuinka paljon seksiä perheessä, jossa pieniä lapsia?

Vierailija
16.11.2011 |

Meillä on 2 alle 2vuotiasta lasta ja pari koiraa. Olen äitiyslomalla ja hoidan kaikki kotityöt lapset mukaan lukien. Mies käy töissä, mutta työajat oavt kovin epäsäännölliset. Hän saattaa lähteä aamulla 7-9 välissä ja palata kotiin 17-18 aikaan. Joskus myös joutuu olemaan yön poissa kotoa.

Miehen tullesa kotiin hän hoitaa esikoisen iltapuurteet ja nukkumaan klo 19. Sen jälkeen mies menee koneelleen ja minä hoidan pienemmän lapsen, joka menee nukkumaan 22-23.

Omaa aikaa ei ole kuin todella harvoin.

Mieheni valittaa minulle seksin vähyydestä, enkä sitä kielläkkään. Ei vaan tee mieli!

Olen väsynyt, vailla omaa aikaa ja tuntuu, että minun tulee tyydyttää liian monen tarpeet itse saamatta juurikaan mitään.

Olen sanonut miehelleni, että lähtökohtaisesti parempi flaksi voisi käydä jos viettäisimme edes aikaa yhdessä, hän tekisi seksiin aloitteen aikaisemmin eikä puolen yön jälkeen.

Mieheni haluaa seksin aikana täyden huomion ja valittaa jos joskus harvoin en ole ollut ihan täydellä mukana. Kierron kautta uhkailee erolla tai pettämisellä. "Muualta saisi helpommalla tai ilman seksilelua olisi vaikea pysyä uskollisena".

Olen sitä mieltä, että tämä kuuluu asiaan, että vähäinen seksi tässä elämänvaiheessa ei ole mitenkään epänormaalia.

Mitä mietteitä tämä herättää?

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja lapset ovat 2v ja 4v.

Kun olivat vielä pienempiä, seksiä oli ehkä 1-2krt/vko. Koskaan ei ole ollut ns. kuivaa kautta, synnytyksen jälkeen minä itse aloin ehdottelemaan seksiä jo ennen jälkitarkastusta.

Koittakaa ymmärtää miehiänne. Kun pussit painaa, niin mitkään arkiaskareet eivät suju ja naama on heillä nurinpäin. Miehet ovat fyysisesti vain niin erilaisia tarpeiltaan kuin me naiset. Kokeilkaapa levitellä jalkojanne useita kertoja viikossa miehelle, niin eiköhän ala kotihommatkin sujua.

Minä tulisin kyllä itse ihan hulluksi, jos en saisi seksiä kotona riittävästi (tai lähes riittävästi). Rehelliseti on sanottava, että vieraisiin menisin, vaikka miestäni rakastankin, mikäli seksi kotona ei sujuisi.

Pitäisikö ottaa oikein kunnon AV-gallup. Jokainen tarjoaa kotona piparia joka päivä viikon ajan ja seurataan sitten, miten miesten käytös muuttuu :D

Vierailija
42/49 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joskus voi olla melkein parin viikon tauko. Lapsia 4. Nyt olen kotona, mutta sama tahti ollut aina, siis odotus ja imetysajat, olin töissä tai en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut 3-4x viikossa. Pojat nukkuu päikkärit iltpäivästä tai jos vanhempi ei nuku ni 20-21 menee molemmat unille ja hyvin ehtii...

nuorempi on alle puolivuotias ja esikoinen vuotta vanhempi..

Vierailija
44/49 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja olette vielä perustaneet perheen sellaisten junttien kanssa. Mites oli ennen lasten syntymää? Miehesi oli unelmien rakastaja? Ellei, miksi ihmeessä tyydytte perustamaan perhettä väärien miesten kanssa, pian eroatte, otatte uuden miehen ja saatte lisää vauvoja ja pian taas valitatte.

En väitä, että meilläkään kaikki olisi aina niin täydellistä. Lapsia on kolme, 1v, 2v ja 4v. Mutta kyllä arjen kaoottisuuden keskellä tunnistan miehestäni ne ihanan rakastajan piirteet edelleen.

Vierailija
45/49 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aina halunnut vähän seksiä, vai onko se lasten tulon myötä muuttunut? Ja onko nyt siis niin, että olet lasten kanssa kotona? ...Mä en ihan ymmärrä, että miten voi olla "taakan uuvuttama", jos on vain kaksi lasta ja äitiyslomalla? ...Ehkä olet masentunut?

Ymmärrän sun miehen turhautumisen. Sun ehkä kannattais tulla vähän vastaan. Laitatte kunnolla liukkaria ja sit siitä vaan. Miksi tehdä seksistä niin vaikeaa?

Seksi on tärkeä osa parisuhdetta. Ottaa koville, jos oma kumppani ei halua.

Vierailija
46/49 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sitten ei saakaan. Mies menee naimisiin halukkaan naisen kanssa, ja sitten saanti lopahtaa. Onhan se pettymys. Minulle olisi todella kamala paikka, jos mies, joka nykyään haluaisi vaikka joka päivä, lopettaisi yht äkkiä haluamasta. Jos tilanne jatkuisi, lähtisin varmaan hakemaan sitä seksiä muualta.

Ja niinhän ne av-mammojenkin miehet tekevät. Aikansa kärvistelevät, yrittävät ensin hyvällä ja sitten pahalla, ja sitten viimein hakeutuvat vieraaseen syliin.

Olen miesvaltaisella alalla töissä, ja näitä tarinoitahan kuulee jatkuvasti. Siksi olen itse päättänyt, että minä annan miehelle seksiä. Tarpeeksi ja usein. Vaikkei aina jaksaisi tai huvittaisi.

Miehet muuttuvat kamaliksi, jos eivät saa pimperoa. Ja kun mies muuttuu kamalaksi, muuttuu nainenkin kamalaksi. Ja siinä on noidankehä valmis.

Vierailija
47/49 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuri naureskelimme sille, että molemmat rakastamme rakastella, ettei edes viisi lastamme ole ollut esteenä. Aamulla teinit melusivat huoneissaan, pienin nukkui. Ja meillä oli ihana aamu : )

Vierailija
48/49 |
19.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja seksiä n.1-2 kertaa viikossa, joskus useammin.

Mies tekee 3-vuorotyötä joten joskus on hankalaa löytää yhteistä aikaa.

Mutta kyllä sitä aikaa löytyy vaikka sitten aamuyöllä klo.4. ennen kuin mies lähtee töihin tai sitten klo.22 kun lapset nukkuu.

Vierailija
49/49 |
05.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on 2 alle 2vuotiasta lasta ja pari koiraa. Olen äitiyslomalla ja hoidan kaikki kotityöt lapset mukaan lukien. Mies käy töissä, mutta työajat oavt kovin epäsäännölliset. Hän saattaa lähteä aamulla 7-9 välissä ja palata kotiin 17-18 aikaan. Joskus myös joutuu olemaan yön poissa kotoa.

Miehen tullesa kotiin hän hoitaa esikoisen iltapuurteet ja nukkumaan klo 19. Sen jälkeen mies menee koneelleen ja minä hoidan pienemmän lapsen, joka menee nukkumaan 22-23.

Omaa aikaa ei ole kuin todella harvoin.

Mieheni valittaa minulle seksin vähyydestä, enkä sitä kielläkkään. Ei vaan tee mieli!

Olen väsynyt, vailla omaa aikaa ja tuntuu, että minun tulee tyydyttää liian monen tarpeet itse saamatta juurikaan mitään.

Olen sanonut miehelleni, että lähtökohtaisesti parempi flaksi voisi käydä jos viettäisimme edes aikaa yhdessä, hän tekisi seksiin aloitteen aikaisemmin eikä puolen yön jälkeen.

Mieheni haluaa seksin aikana täyden huomion ja valittaa jos joskus harvoin en ole ollut ihan täydellä mukana. Kierron kautta uhkailee erolla tai pettämisellä. "Muualta saisi helpommalla tai ilman seksilelua olisi vaikea pysyä uskollisena".

Olen sitä mieltä, että tämä kuuluu asiaan, että vähäinen seksi tässä elämänvaiheessa ei ole mitenkään epänormaalia.

Mitä mietteitä tämä herättää?

Miehelle perheen perustaminen on yksiselitteinen katastrofi.