Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pyydän anteeks, että kysyn tällästä, mut

Vierailija
16.11.2011 |

onks kenelläkään ikinä - siis IKINÄ - aikoja, joilloin valkovuotoa on enemmän ja - antakaa anteeksi, tää on ällöttävää, mut haiseeko se koskaan miltään?

Ja sit vielä: mulla on ajoittain myös vähän jotain epämääräisiä kipuja tuolla jossain alavatsan seudulla,

( mutta ne saattaa liittyä myös näihin kroonisiin selkävaivoihin tai laktoosi-intoleranssiin; sitä on vähän vaikee hahmottaa ), mut kuitenkin.

Oon kyl menossa papaan joulukuussa, mut kysyn nyt teiltäkin, et miten teillä muilla?

Oma tilanne siis on, että ko, vuotoa on ajoittain tosi paljonkin, sellasta valkosta möhnää... ja se vähän haisee; ei nyt silakalle, mutta jollekin...

ja olen sit ihan tosissani, tää ei oo mikään visti.

Kiitos.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi aiheuttaa lisääntynyttä valkovuotoa, samoin muut tulehdukset. Ainakin hiiva voi mennä ohi myös itsestään, mutta ei aina. Kannattaisi ehkä käydä näyttämässä lääkärille joku kerta silloin kun on tuollainen oire päällä, ja varmistaa. Jos on hiiva, niin jatkossa voi sitten lääkitä käsikauppalääkkeilläkin.

Joillakin on kyllä ihan luonnostaan paljon vaihtelua valkovuodon määrässä, niin että välttämättä mistään sen kummemmasta ei ole kyse.

Vierailija
2/3 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että valkovuodon määrä vaihtelee kierron eri vaiheissa? Ovulaation aikaan vuoto on kirkasta ja vetistä (vähän kuin kananmunan valkuaista). Ovulaatio saattaa aiheuttaa myös alavatsakipuja. Kierron loppuvaiheessa valkovuoto muuttuu paksummaksi ja alushousuissa se on sellaista kuivunutta "töhnää". Tämä kaikki on siis ihan normaalia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sellaista valkoista, rakeista ja irrallista.. Lähes aina, ja runsaasti. mutta se on täysin hajutonta. muistaakseni tuli pillereiden käytön yhteydessä..... huuhtelen aamuin illoin vedellä, jotta edes hetken pysyy pikkarit puhtaina.