Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Missä vaiheessa voi lopettaa äidinmaidonkorvikkeen lämmittämisen?

Vierailija
08.11.2005 |

Sehän on huoneenlämpöistä jo valmiiksi kun ei suljettuja purkkeja säilytetä jääkaapissa.

Onko joku muu kuin maistuu-paremmalta-syy, että sitä lämmitetään??

Lapsi on pelkällä korvikkeella ja aina lämmitän sitä vähäsen... Milloin ei siis enää tarvitse?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun siirrytään tavalliseen maitoon, niin lämmitys lopetetaan.

Vierailija
2/7 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos lapselle kelpaa huoneenlämpöinen korvike, niin sitä saa huoletta antaa. Oma lapseni joi 5 kk ikäisestä lähtien joko huoneenlämpöistä tai jääkaappikylmää korviketta, lämmitetty ei enää kelvannut, johtunee siitä että tuli kesä ja halusi jotain viilentävää. Pelkkää maitoa saavalle lämmittäisin kyllä korvikkeen, mutta jo soseita syövälle en.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan oikein tissinlämpimään tottuneelle aina uppoa... Sitten kun kiinteätkin ovat tuttuja, luultavasti huoneenlämpöinen maitokin maistuu.

Vierailija
4/7 |
08.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

tosin imetin pääasiassa,mut sillon kun annettiin,nyt 1v juo jääkaappikylmää maitoa(+tissi maitoa)

Vierailija
5/7 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää nyt tulee aika paljon noita aiempia myöhässä, mut jos joku etsii samalla tavalla vastauksia kun minä. Mulle sanottiin neuvolassa, että korvikkeen pitää olla vähintään huoneenlämpöistä (ei missään nimessä jääkaappikylmää), koska vauvan elimistö ei toimi vielä tarpeeksi käsitelläkseen kylmää juomaa, eikä suolisto ole vielä "kehittynyt" tarpeeksi, mun poikani täyttää nyt 6kk. Tämän sanoi siis neuvolan täti 5kk neuvolassa. Toisaalta eihän niitä marjasoseitakaan lämmitetä ja itse säilön niitä jääkaapissa.

Vierailija
6/7 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

oho, tais vuosi vaihtua =)

Vierailija
7/7 |
29.01.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

lämmittänyt marja- tai hedelmäsoseet jos olen niitä jääkaapissa pitänyt.