Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kaikki kutsutaan synttäreille, mutta mutta, kumpi on julmempaa?

Vierailija
16.11.2011 |

Lapsen luokalla on tyttö, joka ei koskaan tule kenenkään synttäreille. Veikkaan syyksi sitä, että äidillä ei ole varaa maksaa lahjoja. Hänellä on 4 lasta, hän on yksinhuoltaja ja on töissä paikallisessa sairaalassa perushoitajana.

Häntä ei ole kahteen vuoteen näkynyt kenenkään synttäreillä, eikä järjestä koskaan omia synttäreitä. Kumpi on julmempaa, jättää yksi kutsumatta suosiolla vai antaa kutsu, joka on vähän lällällää, koska lapsellani tulee olemaan kalliit erikoissynttärit, joita hän ei voi koskaan saada.

Viime vuonna annettiin kutsu ja tyttö oli tullut surullisen näköiseksi, eikä tullut. Ilmoittanut myös luokkakavereilleen, että synttärit ovat lapsellisia.

Miten toimin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tytön perheellä on varmaan muitakin lapsi tuttuja kun koulun tytöt. Vai luuletko että ne on kaikki siellä kotona 24h? Jos tyttö ei ole käynyt missään samaan aikaan kun sun lapsi tai että äiti ei käy vanhempain illoissa niin et taida edes tuntea näitä ihmisiä. Mutta kuitenkin mukamas tiedät missä perhe käy ja ei käy? Ettei ois vaan että LUULET tietäväsi?

Vierailija
22/22 |
17.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä näköjään tekisin eri lailla kuin muut. Jos on jotain kiusaamistaustaa jo olemassa, niin mä todella kutsuisin sen lapsen ja pyrkisin varmistamaan myös vaikka puhelinsoitolla, että tulee.

Haluaisin itse vähän seurata miten lapsi on ryhmässä ja jos sitten kiusaamista on, niin olisi helpompi puuttua kun tuntisi vähän lasta.

Toi ap:n kysymyksenasettelu on kyllä todella julma. Kuka edes miettii olematta kutsumatta vain sitä yhtä, koska se ei kuitenkaan tule. Tuohan on kiusaamista itsessään.

Jos tuo lapsi ei sitten pääse synttäreille, niin pidät huolen ettei oma lapsesi häntä siitä kiusaa eikä ilku.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla