Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Totuus kuullaan miehen suusta. Kökkö.

Vierailija
16.11.2011 |

Eilen meillä oli pitkä keskustelu miehen kanssa. Tulipa nostettua kissa pöydälle.

Mies kertoi, että hänellä on tunteita toista naista kohtaan. Välittää tästä.

Kyseessä vanha heila vuodelta nakki ja kirves.

Ovat jutelleet, ei kasvotusten.

Olin kuin puulla päähän lyöty. Kaiken lopuksi mies sanoi kuitenkin rakastavansa minua.

Mä en oikeesti tiedä mitä tehdä, mitä sanoa. Itkisiskö vai nauraisiko.

Kiitos, että sain purkaa.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oman kokemuksen perusteella sanoisin että mies ei ikinä myönnä yhtään mitään, ellei jutussa olla jo tosi pitkällä. Ja silloinkin vähättelee totuutta. Esim. mies on pois kotoa usein ja olet miettinyt onko sillä toinen. Kysyt, ja mies kieltää ehdottomasti.

Sitten kun saat tietää että mies on liikkunut jonkun naisen kanssa kylillä ja kysyt siitä, vastaa korkeintaan että hänellä on "yksi naispuolinen kaveri, mutta me todella ollaan vaan kavereita".

Sitten kun saat tietää että tiivistä yhteyttä on pidetty ja näkevät pari kertaa viikossa, mies korkeintaan myöntää pikku ihastuksen, vaikka pukilla on käyty.

Sitten kun mies myöntää seksin, olet mennyttä kalua, eikä mies aio enää jatkaa kanssasi.

Epäilen ettei ole pikkuihastuksesta ap:n miehellä enää kyse.

Vierailija
2/7 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

miten hän haluaa edetä asian kanssa? Jos hän yhtään epäilee, haluaako tätä toista naista, jätä. Mutta jos on varma, ettei halua mitään sen kanssa ja uskoo rakkauteen sinun kanssasi, tee päätös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myönnä, että olet mustasukkainen ja epävarma omasta asemastasi ja märehdi jonkin aikaa oikein kunnolla. Niin minäkin tekisin.

Katsele mitä mies tarkoitti tunteilla ja rakastamisella, mutta älä tivaa ja painosta koko ajan. Hän menee toisen syliin jos on mennäkseen, et voi estää sitä millään. Toivottavsti ei mene.

Vierailija
4/7 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin mieheltä joo. Vastaus oli, että uskoo vaan vamhojen juttujen tuovan tunteet pintaan.

Mies oli se joka tuossa muinoin jätettiin, pettämällä. Eli hän tietänee varsin hyvin miltä sellainen minusta tuntuisi. Kai.

En ole edes mustasukkainen. Enkä epävarma. Sapettaa vaan. Jos mies on mennäkseen niin menee. Takaisin ei olisi tulemista.

Lohduttiko se, että mies sanoin rakastavansa minua kaiken lopuksi. Kyllä ja ei.

Saa nähdä mihin tämä johtaa. Toisaalta kiva, että mies kertoi kaiken, mutta toisaalta olisin voinut elää ilman tuota tietoa. Mene ja tiedä.

Vierailija
5/7 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

osaa eritellä tunteitaan noin hyvin. Hän ei varmastikaan jättäisi sinua tuollaisen ohimenevän tunteiden läikähdyksen takia.

Noita tunteita tulee ja menee pitkän (?) liiton aikana ja tästä huomataan taas, että kaikesta ei välttämättä pitäisi puolisolle edes kertoa.

Älä nyt huolestu kuitenkaan, kyllä tuo menee ohi.

Vierailija
6/7 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo keskustelu sai alkunsa? Aikooko mies vielä pitää yhteyttä naiseen? Jos mun mies pitäisi yhteyttä naiseen, johon hänellä on tunteita, niin melko pakko se olisi kyllä jättää (lapsia kun ei ole kuvioissa). Ja jos ei voisi jättää, niin hommaisin itsellenikin uuden ihastuksen.

Vierailija
7/7 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuo keskustelu sai alkunsa? Aikooko mies vielä pitää yhteyttä naiseen? Jos mun mies pitäisi yhteyttä naiseen, johon hänellä on tunteita, niin melko pakko se olisi kyllä jättää (lapsia kun ei ole kuvioissa). Ja jos ei voisi jättää, niin hommaisin itsellenikin uuden ihastuksen.

Mies itse sanoi eilen, että juttutuokion paikka.

En tiedä aikooko pitää yhteyttä. Ja en tässä ole tosiaan hommaamassa itselleni ihastusta. Ei jaksa ja ei kiinnosta. Ja kostomeiniki on niin hölmön hommaa.

Ja tämä kaikki tieto on niin tuoretta. Sulatellen pääosin saamaansa tietoa. Kyllä tästä vielä puhutaan täällä kotona vielä. Monia kysymyksiä auki. Satuttaisi minua kovasti jos liittomme loppuisi. Rakastan miestäni kovasti.

Mutta en ole niin hölmö ja tunnen arvoni ja itsekunnioitusta on sen verran, etten jää varalle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan