Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

ÄLÄ OSTA TÄTÄ - ketju

Vierailija
01.10.2011 |

Tähän vinkkejä pieleen menneistä ostoksista ja syy miksi sitä ei kannata ostaa!

Mun heti nyt nenän edessä oleva on Koskenkorva Pure Apple tölkki (5,5%). YYH miten esanssinen omenanmaku!

Kommentit (213)

Vierailija
21/213 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Lumenen aurinkopuuteri. Myyjä ei uskonut, että tekee finnejä poskiin. Testattu. En ole ainoa, jolle on käynyt näin.

- Electrolux rikkaimuri. Imuteho aivan olematon.

- Esprit - paidat. Menevät kokoon pesussa tod paljon.

- Hai - saappaat. Väri lähtee.

- Creme Bonjour Cuisine - kastikkeet. Liian mausteisia/tulisia.

- Sokoksen Icon - vaatteet ovat joskus olleet laadultaan aivan ala-arvoisia.

voisko mun yllättävä aikuisiän akne johtua tuosta lumenen aurinkopuuterista!?!

On jo pidemmän aikaa ollut just noissa kohdissa finnejä mihin sitä käytän, eli poskissa ja tuossa leukalinjassa.

täytyypä olla käyttämättä sitä vähän aikaa jos vaikka rauhoittuis. Taas oli AV:sta apua!!!

Vierailija
22/213 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älytön keksintö. Sumutetaan suuttimella nestettä korvaan, ja vaikun pitäisi valua ulos. No eipä valu mitään, tuntuu korvissa vaan hassulta.

jolla huuhtelet korvasi sen jälkeen kun olet laittanut sitä suihketta. Johan toimii!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/213 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikään ei ole tehonnut.

Vierailija
24/213 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samoja kokemuksia kuin muillakin näemmä. ostin itselleni kun halusin edullisesti mahdollisimman tehokkaan koneen. Ihan kiva mutta gradua tehdessä kun läppäriä joutui oikeasti kanniskelemaankin vähän niin alkoi hyytyä ja esim. näppis saattoi lakata toimimasta ja toimia sitten vasta kun koneen buuttasi yms. muuta mukavaa. Olisi siis kannattanut laittaa muutama satanen lisää ja ostaa kunnon laite.

Vierailija
25/213 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan paska koko kone mutta ei ole varaa viskata tätä pellollekaan.

Vierailija
26/213 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

-SONERAA en suosittele! Todella kallis ja asiakaspalvelu p*stä. Vaihdoin liittymän ja lasku on nyt puolet siitä mitä Soneralle maksoin.

-Sanoma Magazine. Oletteko yrittänyt soittaa asiakaspalveluun? Paino sanalla "yrittänyt".

Vierailija
27/213 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paidassa on pesuhahtuvaa/ pesunukkaa.

Lindex Bamse paita tältä syksyltä, ensimmäisessä pesussa tuli kauttaaltaan vaaleaa nöyhtää koko paitaan

Vierailija
28/213 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piti mulla kainalot kuivina 30 minuuttia.. Enkä ollut edes hikilenkillä, vaan kävelin reippaasti töihin.

Jos jollain tämä ko tuote toimii, niin sit kai täytyy vain todeta, että olen luonnonoikku.

Sille, joka kyseli hyvä tomaattimurskaa: MUTTI (polpa di pomodoro) metallitölkissä

Vierailija
29/213 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole halpaa kun menee yhden kokeilukerran jälkeen loput porot roskiin.

Elloksen tilauksesta oli 2/3 vääriä tuotteita. En ole toista kertaa kokeillut.

Vierailija
30/213 |
04.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samsungin kännykät hajoaa käsiin. Jostain syystä meillä nokia kestää parhaiten käyttöä. (se vanha ja perusmallinen nokia.)

kestää vaikka harva se päivä tipahtelee milloin betonirappusille tai pöydän kulmaan. Kolme vuotta vanha ja hyvin toimii edelleen. :)

Vierailija
31/213 |
18.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen pessyt niitä ohjeen mukaan ja väärinpäin jotta ne säilyisivät monelle lapselle, mutta ensimmäisinä ne ovat roskiin lentäneet. Ja kalliita ovat, en ole ostanut itse vaan olen saanut lahjaksi. Tai siis lapsi on saanut lahjaksi.

Lumenen puuterit ja luomivärit hajoaa mulla heti enkä niitä siksi osta kun heti hajoavat palasiksi. Ja säilytän niitä vessan kaapissa jossa ne eivät saa kolauksia mutta menevät kyllä mulla rikki jos pöydälle läsäyttää puuterin liian lujaa. Muuten tykkään väreistä ja koostumuksesta luomiväreissä mutta en uskalla ostaa enää.

JOskus tuli ostettua Huggies- ja Siwasta jotain Bambino vaimikäsenytoli-vaippoja ja miehen kanssa naurettiin niille. Kovia ja huonolaatuinen imupinta, ei käytetty loppuun asti kumpaakaan pakettia.

Olen myös pettynyt uusiin ohuempiin Liberoihin, yhdet pissat ja vaippa roikkuu vauvan polvissa.

Paxin kengät on hajonneet heti saumoista, Kuomia en vaihda enää muuhun merkkiin. (vaikka kerran nauratti kun pappa 60v oli kylässä ja eteisessä nökötti Kuomat kokoa 21 ja 42 vierekkäin, samanväriset ja yhtä käytetyt)

Vierailija
32/213 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nukkaantuvat heti (ja olen tarkka pesuohjeiden noudattamisessa enkä kuivaa rummussa). Tutta-vaatteet. Sama kuin ed + haalistuvat

Kestäneet hyvänä, pitäneet värinsä ja kuosinsa hyvinä ja käytän ne myös kuivausrummussa. Edes kuvat ei oo halkeillu.

Vierailija
33/213 |
17.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on meillä kestäneet pesusta toiseen! juuri ne perus trikoo vaatteet.

Lindexin trikoot laadultaan huonompia.

Lidlin astianpesukonetabletit surkeita! jättää astiat likaisiksi..

Vierailija
34/213 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä ainakin on tykätty kyljyksistä ja suikaleista, minusta normia maukkaampaa!

Vierailija
35/213 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

minäkin miksi pitää ostaa jotakin ikea-lakanoita joista näkyy läpi kun saa Finlaysoniakin jotka kestää vuosia,samoin jotain halpismerkkiä ruokaa halvalla .Hyvää ja halpaa ei saa kun ostamalla sitä hyvää ja sitte sitä halpaa mutta älkää valittako sitte.Satsatkaa siihen hyvään.

Vierailija
36/213 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ovat tuottaneet mm. seuraavat tuotteet/tuotemerkit:

- Pirkan kahvijäätelö (jäi kaikilta syömättä)

- Acerin läppärit (kaksi konetta hajonnut takuun umpeuduttua)

- Erään intialaisia huonekaluja myyvän ketjun huonekalut

Vierailija
37/213 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Acerin läppärit on täyttä kuraa, mutta minun HP:n läppäri on kestänyt jo kolme vuotta, ainoastaan yhden viruksen takia oli sekaisin mutta itse kone tosiaan toiminut todella hyvin kun taas sitä ennen käytössä ollut Acer levisi puolen vuoden jälkeen...

Vierailija
38/213 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteita... Surkeita laadultaan, venyvät vanut, pilaantuvat pesussa. Nopeasti tulee reikiä aivan aikuisen käytössä ja värikkäistä vaatteista irtoaa väriä ihan iholle asti.

Vierailija
39/213 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Halpa, mutta sitoudut asiakkaaksi piiitkäksi aikaa.

Vierailija
40/213 |
09.04.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ne tehdään tarkoituksella halvoista osista, jotka eivät kestä. Tunnen erään, joka niitä korjailee työkseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän