Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä tosiaan tämä lastenhuone hieno???

Vierailija
16.11.2011 |

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6992943?ref=ar-is-otas192

Liian täysi ja liikaa leluja. On kuin joku leluvarasto.

Veikkaanpa ettei tuossa lastenhuoneessa lapset saa edes kunnon leikkejä aikaiseksi.

Kommentit (76)

Vierailija
61/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on entinen NHL-kiekkoilija.

Vierailija
62/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun saan lotossa seitsemän oikein. Sinänsä hauska, että mä olen joskus miettinyt, että kuka ihme ostaa sitä Jaffa-pullo kangasta. Mutta siis näköjään hienot ja rikkaat ihmiset. Mulla ei vaan ole riittävästi hyvää makua.

Voit jatkaa shoppailua Elloksella

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin toisesta pinnasängystä on yksi laita pois ja Stocken syöttötuoli näkyy keittiössä ilman sitä kaarta minkä vauvoille tarvii. Mun mielestä tosi kivan näköinen talo!

Vierailija
64/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosi kiva leikkihuone. Ihan hyvä, että leikit ja tavarat yhdessä huoneessa ja varmasti mieluinen lapsille. Meillä oli kanssa aikoinaan tuollainen krääsähuone ja kas kummaa, kummasti siellä leikittiin jos vaikka mitä ja ihan vastaavilla "muovileluilla". Asutaan USA:ssa ja noita on saatavilla pilvin pimein pihakirppareilta. Ei tarvii laittaa montaa dollaria likoon, kun kiertää pari viikonloppua ja kun niistä kasvetaan ulos, luovuttaa vaikka pelastusarmeijalle. Pihakirpparit täällä on todella hyvä paikka hommata kaikki lelut lapsille. Ihmiset haluaa niistä eroon ja kukaan ei pyydä kovaa hintaa. Siistejä uudehkoja tavaroita.

me oltiin juuri USA:ssa ja todettiin että sieltä ei kannata lapsille leluja ostaa, ovat järjestään made in China muovia... Ikävä kyllä.

Suomessa myydystä Made in China -muovista?

mutta Euroopasta saa edelleen onneksi myös muualla ja muista materiaaleista tehtyjä leluja, USA:ssa ovat kiven takana...

niistä vuoden Usassa asuneita... Ihan samanlaista se on kuin Suomessakin. Jos Suomessa tai Usassa menee paikalliseen ToysrUs:iiin tai markettiin niin muovirojua löytyy. Kun ostat pienistä lelukaupoista tai nestistä niin johan löytää kaikkea kivaa lelua. Merkit ovat ihan samoja niin noissa muovi kuin puu leluissa. Amerikkalaisia puuleluja myydään Suomessa ja eurooppalaisia Usassa.

itse asiassa olen asunut USA:ssa 5+ vuotta ja mieskin on sielta syntyisin (tosin HYVIN epatyypillisesta perheesta). ;-) Ja jopa hankin myontaa, etta suurimpien kaupunkien ulkopuolella (lue: missa suurin osa vaestosta asuu) on vaikea kotimaastaan loytaa kunnon leluja.

Jännä juttu (siis jos vastasit oman viestisi vastaukseen), kun sulta lakkas ääkköset toimimasta alkaessasi puhumaan pitkästä amerikassa asumisestasi. :D, t: uusi kommentoija.

Vierailija
65/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosi kiva leikkihuone. Ihan hyvä, että leikit ja tavarat yhdessä huoneessa ja varmasti mieluinen lapsille. Meillä oli kanssa aikoinaan tuollainen krääsähuone ja kas kummaa, kummasti siellä leikittiin jos vaikka mitä ja ihan vastaavilla "muovileluilla". Asutaan USA:ssa ja noita on saatavilla pilvin pimein pihakirppareilta. Ei tarvii laittaa montaa dollaria likoon, kun kiertää pari viikonloppua ja kun niistä kasvetaan ulos, luovuttaa vaikka pelastusarmeijalle. Pihakirpparit täällä on todella hyvä paikka hommata kaikki lelut lapsille. Ihmiset haluaa niistä eroon ja kukaan ei pyydä kovaa hintaa. Siistejä uudehkoja tavaroita.

me oltiin juuri USA:ssa ja todettiin että sieltä ei kannata lapsille leluja ostaa, ovat järjestään made in China muovia... Ikävä kyllä.

Suomessa myydystä Made in China -muovista?

mutta Euroopasta saa edelleen onneksi myös muualla ja muista materiaaleista tehtyjä leluja, USA:ssa ovat kiven takana...

niistä vuoden Usassa asuneita... Ihan samanlaista se on kuin Suomessakin. Jos Suomessa tai Usassa menee paikalliseen ToysrUs:iiin tai markettiin niin muovirojua löytyy. Kun ostat pienistä lelukaupoista tai nestistä niin johan löytää kaikkea kivaa lelua. Merkit ovat ihan samoja niin noissa muovi kuin puu leluissa. Amerikkalaisia puuleluja myydään Suomessa ja eurooppalaisia Usassa.

itse asiassa olen asunut USA:ssa 5+ vuotta ja mieskin on sielta syntyisin (tosin HYVIN epatyypillisesta perheesta). ;-) Ja jopa hankin myontaa, etta suurimpien kaupunkien ulkopuolella (lue: missa suurin osa vaestosta asuu) on vaikea kotimaastaan loytaa kunnon leluja.

Jännä juttu (siis jos vastasit oman viestisi vastaukseen), kun sulta lakkas ääkköset toimimasta alkaessasi puhumaan pitkästä amerikassa asumisestasi. :D, t: uusi kommentoija.

hänen aiemmassa viestissään käytettiin Ä:tä, ja amerikka-tarinasta jätti pois kai uskottavuutensa lisäämiseksi. :D

Vierailija
66/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitään huoneen hienoudesta. Sinä itse teit avauksen joka antaa ymmärtää että kyseisestä lastenhuoneesta olisi ollut joku isompikin vääntö täällä palstalla.

Vierailija
67/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinähän voit taloa ostaessasi sisustaa kyseisen huoneen ihan omien mieltymyksiesi (lasten?) mukaan.

Mikä ongelma? Tarjoatko terapiaa kyseisen huoneen lapsille, jotka eivät saa/ole saaneet aikaan kategoriasi mukaisia kunnollisia leikkejä aikaiseksi. HUOH!

Vierailija
68/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on selkeästi leikkihuone, eli käytännössä leluvarasto. Lasten huone oli toisaalla ja hyvin rauhallisen oloinen.

Tuskin kukaan leikkihuonetta nyt hienoksi kutsuisi. Lapset nyt tykkää noista Fisher Pricen muovirojuista.

Hieno talo, ei meillä olisi varaa :)

Vierailija
69/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhuoneenhan saa jokainen sisustaa ihan kuten haluaa. Ei noita tavaroita huoneeseen ole kiinni niitattu.

Vierailija
70/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että minusta ihan ok. Meillä hiukan erilainen ja toivottavsti muillakin OMANLAISENSA.

Ostatteko te asuntoja sisustuksen perusteella?

Vierailija
71/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

merkityksessä, vaan LEIKKIHUONE! Lapsille oli nukkumahuoneet erikseen.

Noi Jaffa-verhot tossa yhdessä huoneessa oli kyl aika mauttomat.

Vierailija
72/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja eikö ole pääasia, että lapset tykkää? Ei kai niissä äidit leiki?

Vierailija
73/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kyllä leikit lähtis heti ja vaudilla tossa talossa ; )

Vierailija
74/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuo mun mielestä on aika järkky, mutta tuskin tuo ongelmajäte-muovikrääsä kauppaan kuuluu. Ja ainahan kaupan ehtoihin voi laittaa, että yhtään FP-rojua ei nurkkiin sitten jää.

Llelukauppaa muistuttaa, ei kotia.

Vierailija
75/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koko talo yhtä luxusta! Jopa oma pieni golf-viheriö takapihalla. Kyllähän luxustalossa asuvalla luxusperheen erityslapsilla pitää olla helvetisti leluja!

Vierailija
76/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltasanomissa on käynnissä äänestys, äänestä kaunein lastenhuone, ja tuo lastenhuone on kai sitten yksi äänestettävistä.

Kade en ole, kuten joku jo epäili, päinvastoin juuri tuollaisesta lastenhuoneen sisustuksesta olen pyrkinyt pois.

Omassa lasttenhuoneessamme on kyllä leluja muttei noin järjettömiä määriä, ettei siellä mahdu edes leikkimään.

t. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän