Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä tosiaan tämä lastenhuone hieno???

Vierailija
16.11.2011 |

http://asunnot.oikotie.fi/myytavat-asunnot/6992943?ref=ar-is-otas192

Liian täysi ja liikaa leluja. On kuin joku leluvarasto.

Veikkaanpa ettei tuossa lastenhuoneessa lapset saa edes kunnon leikkejä aikaiseksi.

Kommentit (76)

Vierailija
41/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis, että rahalla saisi viihtyisää mutta tuo on kaikkea muuta.

Valtavasti tilaa mutta ihan hengetön. Ihan kuin joku mainoskoti.

Vierailija
42/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenhuone oli se mustavalkoiseksi stailattu huone, jossa oli keskellä kaksi nallea säkkituolissa.

Sisustus oli jäätävä, mutta talo todella upea. Ottaisin heti!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis, että rahalla saisi viihtyisää mutta tuo on kaikkea muuta. Valtavasti tilaa mutta ihan hengetön. Ihan kuin joku mainoskoti.

Jos minä saisin tuollaisen modernin avaran kodin jonka saisin sisustaa mieleni mukaan, en hankkisi sinne huonekaluja juuri lainkaan vaan nauttisin siitä tilasta. Siinä teille steriiliä ja hengetöntä :) Siivooja saisi käydä välillä pyyhkimässä pölyt, itse istuskelisin katselemasta ulos näköalaikkunoista.

Vierailija
44/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun saan lotossa seitsemän oikein. Sinänsä hauska, että mä olen joskus miettinyt, että kuka ihme ostaa sitä Jaffa-pullo kangasta. Mutta siis näköjään hienot ja rikkaat ihmiset. Mulla ei vaan ole riittävästi hyvää makua.

Vierailija
45/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis, että rahalla saisi viihtyisää mutta tuo on kaikkea muuta. Valtavasti tilaa mutta ihan hengetön. Ihan kuin joku mainoskoti.

Jos minä saisin tuollaisen modernin avaran kodin jonka saisin sisustaa mieleni mukaan, en hankkisi sinne huonekaluja juuri lainkaan vaan nauttisin siitä tilasta. Siinä teille steriiliä ja hengetöntä :) Siivooja saisi käydä välillä pyyhkimässä pölyt, itse istuskelisin katselemasta ulos näköalaikkunoista.

Mä epäilen ainakin, ettei mun lapset (emmekä me aikuisetkaan) haluais kauaa tilaa ihailla. Koti on elämistä varten ja elämä on muutakin kuin tyhjäntilantuijottelu :-)

Vierailija
46/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heti kun saan lotossa seitsemän oikein. Sinänsä hauska, että mä olen joskus miettinyt, että kuka ihme ostaa sitä Jaffa-pullo kangasta. Mutta siis näköjään hienot ja rikkaat ihmiset. Mulla ei vaan ole riittävästi hyvää makua.

nimenomaan sen kankaan. Siinä on väriä ja iloa ja muistoja lapsuudesta. Henkeä ja elämää...

Vierailija
47/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun on niin valkoista, avaraa ja luonnon valoa. Kääk.

Kotini on luolani.

Vierailija
48/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulis, että rahalla saisi viihtyisää mutta tuo on kaikkea muuta.

Valtavasti tilaa mutta ihan hengetön. Ihan kuin joku mainoskoti.

ja selkeä! En tykkää paljosta tavaramäärästä, enkä halua värikästä sisustusta.

Vierailija
49/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei sopinut muiden huoneiden tyyliin. Muut tosi siistejä ja hienoja. Leikkihuone halvan ja sotkuisen näköinen.

Vierailija
50/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun monen ystävän luona heidän lapsillaan on paljon enemmän leluja - ne kun ovat lastenhuoneen lisäksi myös kaikkialla muualla huoneistossa, kuten olkkarissa.

Vierailija
51/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

joo ehkä liikaa rojua siellä leikkihuoneessa.

Mutta se sauna!? Sehän vasta ruma onkin! Ikinä en tuollaista saunaa haluaisi kotiini.

Vierailija
52/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon leluja tuolla, vaan vähän ja vieläpä isoja leluja. Meillä lapsilla on 12 neliön lastenhuone, jossa on kaksi sänkyä ja leluja varmaan 3 kertaa se, mitä tuossa huoneessa. Minusta tuo huone on tosi ilmava, tilava ja avara!

Vierailija
53/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tulee lastenhuoneeseen, niin onko joku väittänyt sitä "hienoksi". Aika muovisen näköinenhän se oli. Itse - jos pätäkässä löytyisi - ostaisin juuri niitä kalliimpia puisia ja kauniita esineitä tollasen muovikaman sijasta.

Vierailija
54/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miks ihmeessä lastenhuoneen yleensä pitäisi olla HIENO? Tarkoitat sillä hienoudella nyt sitten mitälie..

Mun mielestä toi huone näyttää LASTENhuoneelta ja jos olisin itse lapsi niin ajattelisin että se olisi varmasti oikein unelmahuone. Paljon, paljon leluja ja värejä. Varmasti puuhaa riittää.

Eikä kyllä varmaan tilanpuute tuossa huushollissa ihan ekana vaivaa, meinaa kun vajaa 400 neliöinen lukaali näytti olevan.

Voihan KATEUS.

Vierailija
55/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkihuone oli oikein kiva!

Ja lapsillehan se on tarkoitettu.

Itse tykkään puuleluista ja niitä olen lapsille ostanutkin. Mutta kyllä vaan yksi kauhea värikäs muovihörskä parkkitalo on suosikkilelu ja väritön puujuna toinen.

Meillä myös liukumäki sisällä ja se on huippusuosikki aina kun tulee lapsivieraita (onneksi saa varastoon hyvin helposti).

Meillä hyvin pieni lastenhuone, jossa kerrossänky ja paljon tavaraa. Aina mahtuu kuitenkin leikkimään ja olkkarissakin saa leikkiä, kunhan illalla kerää tavarat pois.

Summa summarum. Ei ehkä aikuisen silmiin ole hieno. Mutta lapset tykkää!

Vierailija
56/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis lapsen näkökulmasta. Ei leikkihuoneen kuulu olla mikään sisustusihme. Meilläkin kaikki muut huoneet ovat hillittyjä ja kauniita, lasten makkaritkin mutta leikkihuone saa olla vähän heikunkeikun eikä häiritse tippaakaan.

Vierailija
57/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on entinen NHL-kiekkoilija.

Vierailija
58/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on rahaa, mutta ei sivistystä.

Vierailija
59/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan tosi kiva leikkihuone. Ihan hyvä, että leikit ja tavarat yhdessä huoneessa ja varmasti mieluinen lapsille. Meillä oli kanssa aikoinaan tuollainen krääsähuone ja kas kummaa, kummasti siellä leikittiin jos vaikka mitä ja ihan vastaavilla "muovileluilla". Asutaan USA:ssa ja noita on saatavilla pilvin pimein pihakirppareilta. Ei tarvii laittaa montaa dollaria likoon, kun kiertää pari viikonloppua ja kun niistä kasvetaan ulos, luovuttaa vaikka pelastusarmeijalle. Pihakirpparit täällä on todella hyvä paikka hommata kaikki lelut lapsille. Ihmiset haluaa niistä eroon ja kukaan ei pyydä kovaa hintaa. Siistejä uudehkoja tavaroita.

me oltiin juuri USA:ssa ja todettiin että sieltä ei kannata lapsille leluja ostaa, ovat järjestään made in China muovia... Ikävä kyllä.

Suomessa myydystä Made in China -muovista?

mutta Euroopasta saa edelleen onneksi myös muualla ja muista materiaaleista tehtyjä leluja, USA:ssa ovat kiven takana...

niistä vuoden Usassa asuneita... Ihan samanlaista se on kuin Suomessakin. Jos Suomessa tai Usassa menee paikalliseen ToysrUs:iiin tai markettiin niin muovirojua löytyy. Kun ostat pienistä lelukaupoista tai nestistä niin johan löytää kaikkea kivaa lelua. Merkit ovat ihan samoja niin noissa muovi kuin puu leluissa. Amerikkalaisia puuleluja myydään Suomessa ja eurooppalaisia Usassa.

itse asiassa olen asunut USA:ssa 5+ vuotta ja mieskin on sielta syntyisin (tosin HYVIN epatyypillisesta perheesta). ;-) Ja jopa hankin myontaa, etta suurimpien kaupunkien ulkopuolella (lue: missa suurin osa vaestosta asuu) on vaikea kotimaastaan loytaa kunnon leluja.

Jännä juttu (siis jos vastasit oman viestisi vastaukseen), kun sulta lakkas ääkköset toimimasta alkaessasi puhumaan pitkästä amerikassa asumisestasi. :D, t: uusi kommentoija.

Vierailija
60/76 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että erillinen nukkumatila. meillä on paljon pienemmässä tilassa hirmu määrä barbeja ja muuta hässäkkää...hyvin mahtuu leikkimään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi kaksi