G: Tyrnävän isän kohtalo?
Jos sinä päättäisit, mikä olisi oikeudenmukainen tuomio Tyrnävän tragediassa?
Ja jos joku ei tiedä mistä on kyse, niin tästä.
" Tyrnäväläinen mies on tunnustanut poliisille sytyttäneensä tuleen omakotitalon, jossa hänen lapsensa nukkuivat.
Poliisin mukaan mies on kertonut sytyttäneensä tulipalon tietoisena siitä, että lapset nukkuvat lastenhuoneessa. Hän sytytti tulipalon palavien nesteiden ja nestekaasun avulla.
Poliisi kertoo, että tutkimusten mukaan vuosina 2005 ja 2009 syntyneet lapset menehtyivät tulipalon seurauksena.
Poliisi tutkii tapausta kahtena murhana ja törkeänä tuhotyönä. Sen mukaan pyhäinpäiväviikonlopun tapahtumien taustalla on muun muassa eroprosessi.
Oulun käräjäoikeus vangitsi perjantaina vuonna 1972 syntyneen tyrnäväläismiehen Oulun yliopistollisessa sairaalassa. Miehellä on sairaalassa poliisivartiointi. "
- Kalevan verkkosivuilta 14.11.2011-
Kommentit (22)
taasko ne lestat on ehtinyt tähänkin keskusteluun?
Kerrohan vielä miten MR on huono äiti ja ansaitsi itse kohtalonsa, niinkö? Ja mä olen huono äiti ja julma koska näen väärintekijänä ainoastaan perheen isän, joka tappoi kaksi puolustuskyvytöntä lastaan ja tuhosi perheen kodin ja yhteisen omaisuuden?kuin tuo isä! Äitiys tekee ilmeisesti teistä jumalan, jolla oikeus julmuuksiin; ette näe rikkaa omassa silmässä.
taasko ne lestat on ehtinyt tähänkin keskusteluun?
Kerrohan vielä miten MR on huono äiti ja ansaitsi itse kohtalonsa, niinkö? Ja mä olen huono äiti ja julma koska näen väärintekijänä ainoastaan perheen isän, joka tappoi kaksi puolustuskyvytöntä lastaan ja tuhosi perheen kodin ja yhteisen omaisuuden?