Kerro onnistuneesta painonpudotuksestasi!
Oletko onnistunut pudottamaan painoasi pysyvästi? Hakusessa on motivaatio muutaman kilon painonpudotukseen ja pysyvään painonhallintaan. Millainen on sinun tarinasi?
Kommentit (3)
pudotin 6-7kg.
Painoin 75kg ja nyt 68kg.
Onnistuin sillä, että ensin PÄÄTIN, että perkele, nyt riittää tämä pullan mussutus.
Pari päivää meni, että pääsin vauhtiin.
Vähensin perunat ja makaronit...söin vain 100%-ruisleipää, mutta vähemmän.
Tein itselleni ihania salaatteja, joita himoitsin. (feta, broileri, punasipuli, tonnikala, kanamuna...)
Ostin Prismasta silloin tällöin Nutriletin suklaakaakaopillipurkin, jolla korvasin toisen päivän aterioistani.
Sitten aloin huomata vaikutusta (myös puntarissa) ja sekös innosti jatkamaan.
Loppukeväästä tuntui siltä, etten malta edes lopettaa : )
En kieltänyt itseltäni yhtään mitään. Jos teki mieli jäätelöä, söin jäätelöä. Mutta just ruokalusikallisen tai kaksi ja sitten mietin, miksi tarvitsisin enempää.
Ihana, kun joutu ostamaan uusia vaatteita ja se vaatteiden ostaminenkin on niiiiiiin paljon kivempaa kuin ennen.
Että ensin todellista päättäväisyyttä ja sitten alkaakin homma rullata. Liikuntakaan ei oo pahaksi, muttei selvästikään välttämätöntä. Joillekin ehkä jopa haitaksi, kun saa myös vaan nälkää aikaan ja ajatuksen: "olen nyt liikkunut, joten voin syödä sen takia hieman enemmän" : )
siten että jätin kokonaan karkit pois. Sen lisäksi rupesin treenaamaan 4-5 kertaa viikossa (spinning, bodypump, powerwalk ja joskus pilates). Näin meni sitten 16kiloa alle vuodessa, muuten söin suht normaalisti, toki mietin enemmän mitä söin. Nyt olen pysynyt samalla vuoden ja tavoitteena olisi saada vielä 5-7kiloa pois.
Hei! Minä ainakin olen onnistut painon pudotuksessa tänä vuonna :) Muutin reilusti syömistottumuksia, pienensin ruoka-annosten kokoa ja söin monta kertaa päivässä terveellisesti. Apua sain myös laihdutslääke Orlistat Sandozizta joka laittoi vähän vauhtia painon pudotukselle. Nyt on hyvä olla kun voi käyttää sellaisia vaatteita kun haluaa :)