Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

sairasta, söin aamupalaksi (viestissä) ja nyt jo nälkä.

Vierailija
16.11.2011 |

ruisleipäviipaleen kinkulla ja juustolla, puuroannoksen rasvalla, turkkilaista jugurttia noin 80 g ja muutaman manskikan. kahvia

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vitusta tuo karsea kielioppi tulee??

Vierailija
2/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä vitusta tuo karsea kielioppi tulee??

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän, jotta masu tulee täyteen.

Mihin aikaan muuten söit?

Vierailija
4/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullekin tulee uusi nälkä varsinkin töissä siinä kymmenen maissa, kun syön aamupalan jo kuudelta. Mulla puuro ei pidä nälkää ollenkaan. Syö nyt vaikka hedelmä.

Vierailija
5/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kahvissa.

ap

Vierailija
6/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmän, jotta masu tulee täyteen.

Mihin aikaan muuten söit?

ap

Vierailija
7/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Söin ruisleipäviipaleen kinkulla ja juustolla, puuroannoksen rasvalla, turkkilaista jugurttia noin 80 g ja muutaman manskikan. kahvia"

Söin kinkku-juustoruisleivän/ ruisleivän, jonka päällä on kinkkua ja juustoa, puuroannoksen voisilmän kera, 80g turkkilaista jogurttia ja/sekä muutaman mansikan, kahvia.

Vierailija
8/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullekin tulee uusi nälkä varsinkin töissä siinä kymmenen maissa, kun syön aamupalan jo kuudelta. Mulla puuro ei pidä nälkää ollenkaan. Syö nyt vaikka hedelmä.

jos en ole nälissäni lihon. ap

Vierailija
9/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 viipaletta kipparijuustoa.

Seuraavan kerran nälkä tulee kahden kolmen aikaan. =( Olen raskaana ja mikään ei maistu. Laihdun vaan.

Vierailija
10/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Söin ruisleipäviipaleen kinkulla ja juustolla, puuroannoksen rasvalla, turkkilaista jugurttia noin 80 g ja muutaman manskikan. kahvia"

Söin kinkku-juustoruisleivän/ ruisleivän, jonka päällä on kinkkua ja juustoa, puuroannoksen voisilmän kera, 80g turkkilaista jogurttia ja/sekä muutaman mansikan, kahvia.

"voisilmän kera", ja vielä karseempi "kera voisilmän".

Ja eihän tässä ole muusta kyse kuin, että tuo oma versioni on paljon lyhyempi. Enkä kirjoita työkseni vauvapalstalle.

ap

Vierailija
11/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta leipä juustolla= juustoleipä ja kahvi maidolla= maitokahvi. Kaksio parvekkeella= tosi ankea ja pieni.

Vierailija
12/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta ruoan ajattelu ja käytä energiasi johonkin muuhun puuhaan. Yhdellä aamiaisella ei ole mitään merkitystä laihtumisen tai lihomisen kannalta. Terve ruokavalio, hyvistä raaka-aineista valmistettu ruoka ja sopiva määrä liikuntaa pitää hoikkana, silloin ei tarvitse tuijottaa vakaa eikä laskeskella kaloreita tai karpata. Tälläiset päätökset tehdään pitkällä tähtäimellä eikä miettimällä miksi mulla on jo nälkä vaikka juuri söin. Jos on nälkä niin syöt kunnon lounaan tai mutustat vaikkapa pari pähkinää välipalaksi.

Vierailija
13/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ihan noin paljoa kuin ap, ja ihan hetken päästä mulla on taas nälkä, ja sitä kestää siihen asti, kun syöpn lounaan klo. 11.30, olen tottunut siihen, ei se nälkä mua haittaa :) Iltapäivällä olen taas nälkäinen jo klo 14, ja kun klo 16-17 saan päivällisen, nälkä katoaa ja tulee takas aamulla ysin jälkeen.

Vierailija
14/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syöt jatkossa enemmän tai sitten otat välipalaa, ei siinä sen kummempaa. Nämä on yksilöllisiä asioita, ei ole mitään lakia siitä miten iso tai pieni aamiaisen pitää olla. Tiedän yhden ihmisen joka syö perunoita ja kastiketta aamupalaksi.

Vierailija
15/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse syön kaksi jälkiuuniruisviipaletta, joissa kinkkuleikkeleet ja omatekoinen levite päällä ja kahvia. Koska olen kotona, syön lopun aamupalasta (eli piimällä lantrattua jogurttia lasillinen) myöhemmin. Usein käy niin että kun juon kaksi kupillista niiden leipien kanssa kahvia, ei sitä jogurttia heti teekään enää mieli ja jää usein kokonaan pois. Tällä pärjään hyvin lounaaseen asti jopa niin, että lounas on aina kevyt tai siirrän sen iltapäivän puolelle. Jospa sun annoskoot on niin isoja että vatsalaukku on venynyt ja siksi nälkä. Ala pienentämään annoksia ja syö useammin niin vatsa alkaa tajuta nopeammin koska se on täynnä.

Vierailija
16/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun mammutti...

Ruokaa, ruokaa pakko saada ruokaa!

Tukehdu läskeisihi, AP!

Jos et vielä ole, niin vitun nopeaan olet ihan sairas läskivuori (joka pitäisi polttaa auswitchissä pienemmäksi...!)

Vierailija
17/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos en ole nälissäni lihon. ap

Mutta sitten tein niin että jätin kaikki sokerit, valkoiset viljat ja turhat hiilarit pois. Söin aamulla RUISpuuroa rasvattomalla jugurtilla, lounaaksi vaikkapa kukkakaali-parsamuhennosta, lihaa ja salaattia, välipalaksi jotain esim. jugurttia, kevyt salaatti tms, päivälliseksi keittoa... jne. Ja jos kova nälkä yllättää voin syödä esim ruisleipää tai karppileipää, muutaman nakin, maustamattoman jugurtin, tonnikalapurkin tms. Muutaman päivän päästä nälkä helpottaa, ja ruokaa menee paljon vähemmän. Sitten alkaakin jo paino putoamaan. Olen todennut että vaalea vilja, peruna, makaroni, riisi ja sokeri tekee kamalan nälän, ja sitä ruokaa pitää saada vain koko ajan enemmän.

Vierailija
18/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nälkä vaikka syön kuinka paljon aamulla!

Ja enkös kohta syö leipää tai vastaavaa kun on nälkä! Sitten tulee lounas varsin pian. Lisäksi välipalan ja päivällisen! Mutta mutta olenkin huomannut että iltaisin en enää mussutakaan kuin ennen! Ei ole nälkä!!!!!!!!

Tämä on terveyttä!!

Vierailija
19/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söin marjasmoothien turkkilaiseen jugurttiin tehtynä, kupillisen kahvia ja 1 munan juustomunakkaan. Ei ole nälkä (syöty klo 06, aiemmin klo 9 hain jo välipalaa.... nyt ei enää tartte)

Vierailija
20/23 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitun mammutti...

Ruokaa, ruokaa pakko saada ruokaa!

Tukehdu läskeisihi, AP!

Jos et vielä ole, niin vitun nopeaan olet ihan sairas läskivuori (joka pitäisi polttaa auswitchissä pienemmäksi...!)

sinulla :)

paitsi että sain hyvät naurut. Läskit osaavat kirjoittaa paremmin. Vai oletko luuranko?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä