Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Joudun huomenna duunissa antamaan palautetta joka johtaa irtisanomiseen

Vierailija
15.11.2011 |

olen tässä roolissa uusi joten kyseessä on minulle ensimmäinen kerta.

Tuntuu kurjalta, mietin vaan sitä työntekijää ihmisenä. Hän on selvästi yrittänyt parhaansa mutta näin vaan kävi.

Eniten harmittaa se, että hän todella on yrittänyt. Meillä on tapauksia, jossa työntekijä ei välitä hilkkuakaan, duunissa tai tuilla, ihan sama.

En ikinä halua ihmisten pomoksi, en voi edes kuvitella miten rankkaa on sanoa suoraan irti oma alainen. Olen varmaankin liian pehmo bisnesmaailmaan.

Oletteko te kanssapalstalaiset joutuneet samankaltaiseen tilanteeseen duunissa? Miten otitte asian henkilökohtaisesti?

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska työntekijän työsuhteen voi välittömästi purkaa.Olen itse tehnyt noita vastaavia purkuja kymmenkunta. Joku muu on palkannut työhön henkilön joka ei siihen syystä tai toisesta pysty.Koeaikapurku on jäänyt minulle. Mielestäni 99% tapauksista voi jo työhönotossa vaikuttaa asiaan niin että valitsee sopivan. Näin välttyy ikäviltä irtisanomisilta.

Ja sitten siitä liike-elämästä. Irtisanomiset koskee myös julkisen sektorin työpaikkoja eikä vain liike-elämää. Kyse on siitä että onko ap:sta esimieheksi. Ei ehkä vielä mutta joskus voi olla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla