Mitä antaisin ristiäislahjaksi? En ole kummi, .
Kommentit (15)
johon voi kipsillä tehdä lapsen jalan/kädenjäljet. Ihana muisto, jotain pysyvää. Myös vauvakirja on kiva. Meidän lapset ovat saaneet aina useampia valokuvakehyksiä, kastekoruja ja rahalippaita yms. kultaliikkeistä hommattuja. Vaikka niillä ei juuri mitään tee, ne ovat kivoja muistoja. Me ei tosin tarvittukaan mitään "tarpeellista" ja nalleja ja nukkeja oli muutenkin aika paljon. Jos vauva ei ole vielä saanut ensimmäistä pehmoleluaan, niin sittenhän joku tosi tosi suloinen nalle tai unilelu olisi mukava, ehkä säilyisi aikuisuuteen saakka?
et ristiäisiin viedään lahjoja,kummilahjat kylläkin.
vienyt yhden perusvaatekerran ja hitusen isompaa kokoa eli 68 tai 74. Vauvaleluissa löytyy myös valikoimaa jos haluaa pitempiaikaisen muiston. Vauvan tossut voi olla myös kiva lahja.
lahja. Ei niitä kummilahjoja tietenkään mutta jotain. -ap
Viimeksi vein lasten pussilakanasetin (Marimekkoa) ja saman setin ruokalaput. Aiemmin kesävauvalle olen vienyt puun, sillä perhe asuu maaseudulla ja oma hedelmäpuu lapselle on mun mielestäni söpö ajatus (varastin ajatuksen tädiltäni, joka antoi mulle ja miehelleni häälahjaksi puu taimen, jonka kasvua on ollut hieno seurata).
tarjoudu maksamaan esim. lapsensairasvakuutus jos haluavat/ovat hankkineet koska vaatteita ja leluja etenkin pehmoja tulee yleensä liikaa-- tavarasta valokuvakehyksille on taatusti käyttöä jos tunnet heidän tyylin minkätyyppinen sopisi kotiin
tarjoudu maksamaan esim. lapsensairasvakuutus jos haluavat/ovat hankkineet koska vaatteita ja leluja etenkin pehmoja tulee yleensä liikaa-- tavarasta valokuvakehyksille on taatusti käyttöä jos tunnet heidän tyylin minkätyyppinen sopisi kotiin
No ehkei kuitenkaan nyt mitään vakuutusta. Sehän maksaa minimissäänkin 300 euroa!
Itse veisin vaatteita, soittorasian, lelun tms. Tai vaikka kestovaipan, jos ovat kestoilijoita!
joku sairausvakuutus on kuitenkin monta sataa vuodessa.
Meillä ei myöskään ole yhtään valokuvakehystä käytössä.
Mutta makuja on tietysti monenlaisia.
Joku vaate, tytölle korurasia, pojalle vaikka just aterimet. Ei ihan pientä vaatetta, kun nopeasti kasvavat. Tai fleecehuopa, tyynyliina, kuvioituja harsoja.
Lasten lorukirja tai lastenmusiikkikirja. Tai joku lelukin, ei kaikki saa pehmoleluja. Esim. meidän kakkosella on nyt yksivuotiaana kaksi pehmoa, vaikka on paljon lahjojia.
Juu, ehkä itse veisin kuvioituja harsoja ja lorukirjan.
Itse olen ilahtunut omille lapsilleni tuoduista
lastenlaululevyistä (vauvalle suunnatuista)
kauniista kirjoista
astiasetistä (esim. Pentikillä on mielestäni ihanat uudet lastenastiat)
muumilusikoista (ihan käyttölusikoista siis)
kivannäköisestä huppupyyhkeestä
Ainoat vaatteet, jotka ovat jääneet mieleen, ovat suloisen pehmeät unipuvut. Niitä ei tullut itse ostettua ainakaan esikoiselle, ja käyttöä oli kovasti.
et ristiäisiin viedään lahjoja,kummilahjat kylläkin.
tottakai ristiäisiin viedään lahjoja! Vaikkei olisi kummi, niin silti.
juuri tuollaisen Muumi-aterinsetin ja toisella kertaa vaatteita. Eli aikalailla samoilla linjoilla aiempien vastausten kanssa. Kivahan se on, jos lahjoja tuodaan, joten olen aina jotain pientä vienyt.
marimekon vahakankainen ruokalappu on minusta hyvä, lapsemme sai sen ja Hackmanin ensilusikan, jolla onkin aivan tosi hyvä syöttää.. :)
Siitä on iloa vuosiksi. Hyvät on aika arvokkaitakin.
Anna lahjaksi sukutaulu, jossa on esivanhempien nimet useammassa polvessa. Ks. www.sukususomi.fi