Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurit valittavat tyhjästä

Vierailija
16.10.2011 |

Alakerrassani asuu mustalaisperhe ja ennen kuin muutin tähän asuntoon, minulle tehtiin selväksi että talossa asuu mustalaisperhe josta on hyvin paljon häiriötä muille asukkaille.

Kirosin kun selvisi, että tämä perhe asuu alakerrassa, mutta otin asunnon silti vastaan koska olin ollut asunnottomana jo pidemmän aikaa.

Muut naapurit ovat silloin tällöin tulleet taivastelemaan tuota mustalaisperhettä kuinka he pitävät meteliä jne ja saisivatpa he piakkoin häädön.

Olen asunut tässä nyt noin puoli vuotta, eikä minulle ole vielä kertaakaan aiheutunut mitään häiriötä alakerran naapureista.

Myönnän että välillä asunnosta kuuluu enemmän meteliä, kun sukulaisia tulee käymään, mutta olen varma että meidän perheestä lähtee vielä enemmän ääntä PÄIVITTÄIN.

Mä ihmettelen muita naapureita, että miksi he valittavat ks. perheestä kun mitään valitettavaakaan ei ole.

Eivät soita musiikkia öisin, eivätkä kuuntele sitä päivälläkään ainakaan niin kovaa että se kuuluisi edes rappukäytävään.

Eivät huuda, eivätkä ränttälöi pihalla yömyöhään, niinkuin yläkerran naapuri baarista tulessaan saattaa tehdä, eikä siinä metelissä nuku kukaan.

VAikka itsekin olen joitakin ihmisryhmiä kohtaan hyvin ennekkoluuloinen, niin minusta tuntuu hyvin ikävältä se että valitetaan vain siksi että sattuvat olemaan mustalaisia.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se eukko alkoi kulkea meillä soittamassa puhelimella. Sanoi aina, että on tärkeää asiaa, että saako soittaa. Ne soitot oli ihan haukkuma soittoja jonnekin..

Ikinä ei antanu rahaa. Sitten kerran uskalsin tehdä siitä hommasta lopun. Sitten tulikin tämä eukko mua pankin pihalla vastaan ja huusi mulle kurkku suorana ja haukkui vaikka millä nimillä ja sanoi tekevänsä mun elämästä helvettiä. Kaikki ihmiset jäivät katsomaan tosi pitkään. Istuin itkien autoon ja ajoin kotia.

Olin nuori, pienten lasten äiti. Ja pelkäsin oikeesti, että jotenkin kostaa, kun en antanut enää meiltä soitella haukkuma soittojaan suvulle.

Tämän jälkeen en ole todellakaan halunnut mustalaisia naapuriksi. Nykyään en antaisi kyllä soittaa edes sitä ekaa puhelua. Uskaltaisin jo sanoa ei!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi viisi