Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naiset, ilmainen vinkki siihen että iho säilyy nuorekkaana

Vierailija
15.11.2011 |

Älkää laihduttako. Jos olette normaalipainoisia. Saatte toki laihduttaa mutta ilmainen vinkki: laihat naiset on vanhemman näköisiä kuin normaalipainoiset. Jos et kärsi ylipaino-ongelmista älä laihduta turhaan itseä anorektisen nälkäkurjen näköiseksi.

"Vastaus: Kasvoissa painonpudotuksen tai ihon ikääntymisen myötä ihonalainen rasvakerros ohenee, minkä seurauksena erilaiset juonteet voimistuvat ja iho vaikuttaa ryppyisemmältä. Hoikilla henkilöillä jo muutaman kilon painon putoaminen saattaa näkyä kasvojen täyteläisyyden katoamisena, ennen kuin muualla vartalolla muutosta juuri huomaa."

http://www.iltalehti.fi/terveys/2011111514752303_kn.shtml

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAAS!!!!!!!!!!

....Näitä alotuksia....

Vierailija
2/25 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää laihduttako. Jos olette normaalipainoisia. Saatte toki laihduttaa mutta ilmainen vinkki: laihat naiset on vanhemman näköisiä kuin normaalipainoiset. Jos et kärsi ylipaino-ongelmista älä laihduta turhaan itseä anorektisen nälkäkurjen näköiseksi.

"Vastaus: Kasvoissa painonpudotuksen tai ihon ikääntymisen myötä ihonalainen rasvakerros ohenee, minkä seurauksena erilaiset juonteet voimistuvat ja iho vaikuttaa ryppyisemmältä. Hoikilla henkilöillä jo muutaman kilon painon putoaminen saattaa näkyä kasvojen täyteläisyyden katoamisena, ennen kuin muualla vartalolla muutosta juuri huomaa."

<a href="http://www.iltalehti.fi/terveys/2011111514752303_kn.shtml" alt="http://www.iltalehti.fi/terveys/2011111514752303_kn.shtml">http://www.iltalehti.fi/terveys/2011111514752303_kn.shtml</a&gt;

Olet varmasti itse "normaalipainoinen".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä esimerkki siitä kun normaalipainoinen laihduttaa oikein laihaksi niin ne juonteet todella syvenevät!

Vierailija
4/25 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkin tiedän urheilullisia naisia, joilla on kroppa kuin parikymppisellä, mutta pieni rasvaprosentti saa kyllä kasvot näyttämään ryppyisemmiltä. Mutta ei se ole mikään syy antaa itsensä lihoa, kultainen keskitie ja terveys ennen kaikkea.

Vierailija
5/25 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on totta, oon tehny havintoja asiasta. Esim.

liikuntapaikassa missä käyn, huomasin taas yhden naisen, tutunnäköisen, tulevan sinne.

Syvät juonteet ja vekit kasvoissa.

Ikää vaikea arvioida.

Varmaan henkilö joka syö pikku rasvattoman jogurtin

päivässä ja tekee karhunpalveluksen itselleen.

Jopa nuorissa ihmisissä näkee kuinka kasvojen iho

on kiristynyt vekeille.

Ei kiva.

Vierailija
6/25 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ryppyinen kuin läskimaha. Olen tosi aina ollut 50-kiloinen eli en siis laihduttanut koskaan ja ainakin nelikymppisenä vielä rypytön.

Vierailija
7/25 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin olen hoikka, terve, treenattu ja "ryppynaamainen" kuin tukeva ja sileä naamainen. Oma valintani, ei kuulune sinulle.

Vierailija
8/25 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on enemmän painoa kuin pitäisi, ja kas kun on naama nuorekas ;D siihen ne edut tosin sitten jääkin.

Vierailija
9/25 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ennemmin olen hoikka, terve, treenattu ja "ryppynaamainen" kuin tukeva ja sileä naamainen. Oma valintani, ei kuulune sinulle.

Onko joku sanonut että pitää olla tukeva??

Vierailija
10/25 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko joku sanonut että pitää olla tukeva??

Vierailija
11/25 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihdutin hiljattain reippaasti ja lopulta en ollutkaan tyytyväinen ulkokonäkööni: olin niin ryppyinen. Annoin muutaman kilon tulla takaisin, nyt näytän paremmalta.

Vierailija
12/25 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu kaupan kassa oli lahduttanut kymmenisen kiloa varmaan ja selkeästi näytti vanhemmalta kasvoista. Kroppa taas sitten toisinpäin. Kumpi nyt sitten on pahempi.

Vierailija
13/25 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu kaupan kassa oli lahduttanut kymmenisen kiloa varmaan ja selkeästi näytti vanhemmalta kasvoista. Kroppa taas sitten toisinpäin. Kumpi nyt sitten on pahempi.

No, rypistyykö kroppa jos laihtuu?

Eikös ne rypyt tule kasvoihin ja kasvot kun meillä

näkyy koko ajan!

Vierailija
14/25 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rypyt voi posauttaa taivaan tuuliin jos on rahaa!

Vierailija
15/25 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pikemminkin päin vastoin. Olen nuorekkaan ja reippaan näköinen kaikin puolin.

Vierailija
16/25 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

älä tupakoi

Vierailija
17/25 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai hankkikaa aikuisiän akne. Ikää 30 ja aina kysytään paperit ja luullaan teiniksi!

Vierailija
18/25 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laihat vetää kilarit kun heidään laihuttaan ei ylistetääkään. Tottahan se on että yhtä rumaa kuin ääretön ylipaino on ääretön laihuus.

Vierailija
19/25 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja ei todella ole noin yksiselitteistä. Kasvojen ja ihon rakenne/koostumus vaikuttavat. Itselläni rasvainen iho ja pyöreät kasvot, vaikka paino vaihtelisikin. Nelikymppinen olen eikä ryppyjä ole. Ainoa pätevä keino ihon kunnon ylläpitoon on riittivä rasvansyönti. On rasvattava sisältäpäin. Toki naamaan siveltävät tuotteet helpottavat pintakuivuutta, mutta kuten joutu vesi, syöty rasva kosteuttaa sisältä ulospäin. Ja tää on fakta, jonka jopa ihotautilääkärit allekirjoittavat.

Vierailija
20/25 |
16.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

no ei finnejä enää ku harvoin, mutta rasvainen iho, pikkunäppyä jne. Ikää 35 eikä juuri ryppyjä. Ilmejuonteita tuli vuosi sitten.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi