Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Karppaajien pitäminen tyhminä ja läskeinä ja laiskoina ärsyttää!!

Vierailija
15.11.2011 |

Kaikenlaista paskaa puhutaan ja väitetään jopa ettei paska edes lennä kun ei syö viljaa. Paitsi jos on rasvaripuli.

Itse olen oikeastaan vegaani hyväkarppi ja hyvä on vointi.

Mitkä väitteet teitä ärsyttää karppauksesta?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

päivittäin

ei karppaaminen ihmisestä fiksua tee, eikä hoikkuuskaan

tää mennee ohi varmaan pian

Vierailija
2/5 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska asenteet on mitä on.

Mun tuttavista monikaan ei tiedä että karppaan, pystyn jopa kahvipöydässä olemaan ottamatta mitään ilman että sitä kukaan edes huomaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen syö mitä haluaa ja siinä se. turha on tehdä omasta syömisestä numeroa tai arvostella toisten syömisiä. Mutta kun on paljon porukkaa, joiden mielestä on jokin yksi oikea ja kaikille sopiva tapa syödä, elää ja hengittää ja sitten tuovat sitä muillekin jatkuvasti esiin, sellainen ärsyttää.

Vierailija
4/5 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on karppien itsensä aloittamia. Olen päivän mittaan käynyt aina silloin tällöin täällä enkä ainakaan silloin ole huomannut mitään karppauskeskusteluja.

Vierailija
5/5 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

koko keskustelu on saanut käsittämättömät mittasuhteet aika pienen kansanosan harrastuksesta.

http://yle.fi/uutiset/kotimaa/2011/11/yllattava_tieto_vain_kuusi_prosen…

Pitää muistaa sekin, että suuri osa karppaajista ei ole mitenkään äärimmäisiä hiilareiden välttäjiä, vaan tekee sen erittäin terveeltä pohjalta välttäen vain huonoja hiilareita. Eikä edes ravitsemusasiantuntijoilla ole mitään sitä vastaan, jos sen tilalle ei tule kovaa rasvaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kuusi