Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En halua tehdä lapsia, koska niillä ei ole isovanhempia

Vierailija
15.11.2011 |

...........Ainakaan äidin puolelta. Isän puolelta olisi, mutta vain isoäiti. Hänkin muistisairauden viemä. Ei poikaansa edes tunnista.

Jolloin lapsilla ei olisi isovanhempia ja he kuvittelisivat olevansa erilaisia.

Minun äitini on kuollut & isä on alkoholisti (todella vakava alkoholismi) enkä halua häntä lasteni ääreen

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin se ketään kiinnostaa sen enempää.

Vierailija
2/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä minullakaan ollut kuin yksi isoäiti ja hänkin alkoholisti ja skitsofreenikko (jätti aina välillä lääkkeet syömättä). En minä ainakaan koskaan tilanteesta kärsinyt. Tajusin kyllä (jo siis lapsena), että kaikilla ei ole sitä yhtäkään isovanhempaa kun toisilla taasen on neljä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei minulle kyllä koskaan tuo tullut mieleen, vaikka olemme mieheni kanssa molemmat oproja.

Vierailija
4/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai siis mummo oli, mutta oli todella sairas. Tajusin kyllä lapsena, että toisilla on isovanhemmat ja toisilla ei. Minulla oli onnellinen lapsuus, vaikkei isovanhempia ollutkaan. Hyvin olen pärjännyt.

Vierailija
5/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsella onkin kahdeksan isovanhempaa, on isän vanhemmat ja heidän uudet puolisonsa, ja äidin vanhemmat ja heidän puolisonsa. Ja kuten huomataan, eroperhelapsia kun molemmat olemme, on meidänkin eri todennäköinen. Silloinhan lapsi saa mahdollisesti vielä lisää isovanhempia, koska on uusien puolisojen vanhemmat.

Tasan ei käy onnen lahjat.

Vierailija
6/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuin yksi ukki.

Ihan normaali ihminen minusta kuitenkin tuli.

Vierailija
7/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapsella onkin kahdeksan isovanhempaa, on isän vanhemmat ja heidän uudet puolisonsa, ja äidin vanhemmat ja heidän puolisonsa. Ja kuten huomataan, eroperhelapsia kun molemmat olemme, on meidänkin eri todennäköinen. Silloinhan lapsi saa mahdollisesti vielä lisää isovanhempia, koska on uusien puolisojen vanhemmat. Tasan ei käy onnen lahjat.

onko tuossa nyt mitään kadehtimista ettei saada avioliittoja kestämään.

Mukavaa tietysti kun on paljon porukkaa.

Vierailija
8/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käykö kateeksi -otsikointini oli kenties irvaileva...

Luonnolisesti nykyiset erotilastot ovat huolestuttavia jne jne, mutta tämä vastakohta, eli lapsella mahdollisesti jopa kahdeksan isovanhempaa, on mielestäni sopiva vastaus tähän keskusteluun. Kuka hyvänsä kun saa olla tekemättä lapsia syystä tai toisesta, mutta tämä syy on... omaa luokkaansa.

Vierailija
9/9 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän todella kaikilla ole isovanhempia monestakaan syystä. Onhan isovanhemmat toki tärkeitä, jos ovat olemassa. Jotenkin tuntuu, että ajatteletko tosiaan vain lapsiasi vai ajatteletko itseäsi?