Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Just sillon kun oisin tarvinnu ystävän tukea niin eipä vastaa puhelimeen =(

Vierailija
15.10.2011 |

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
16.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ainakin usein puhelin äänettömällä tai unohduksissa jossain laukun sivutaskussa. Jätän tietoisesti vastaamatta vain silloin, kun soittaja on perjantai-tai lauantai-iltana kännissä soittava siskoni.

Vierailija
2/5 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut mulla on yks "kaveri" joka soittelee joka jumalan päivä jostakin ihan olemattomasta asiasta ja suurentelee asiat ihan törkeän isoiksi. Sitten siinä yrität toiselle sanoa että kun on vähän huono hetki nyt niin toinen vaan jatkaa avautumistaan. Nykyään useimmiten jätän vastaamatta...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai soitan joo mutta kyselen ennemmin kuulumisia kuin että valittasin jostain, pikemminki kaverin kanssa päinvastoin, hän on se jolla aina jotain huonosti tms...

Vierailija
4/5 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisko olla jo nukkumassa ja puhelin äänettömällä? Kyllä mä vastaisin ite puhelimeen jos mun ystävä soittais keskellä yötä, sen verran harvoin toi puhelin soi yöllä :)

Vierailija
5/5 |
15.10.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

etkö tosiaan tajua että kaverillahan voi olla meneillään ties mitä eikä nyt vaan voi vastata puhelimeen/ole edes huomannut että se soi? Tuskinpa se tietää että olisit juuri nyt tarvinnut tukea.