Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolasinkohan itseni ...miesasiaa

Vierailija
15.11.2011 |

Minun kurssinvetäjä on mielestäni oikea namu ja aikani häntä katseltuani ja ihailtuani, laitoin hänelle meiliä ja kerroin että olisin hänestä kiinnostunut. No hän sitten kyselemään että kuka minä oikein olen kun ei tule mieleen monia oppilaiden joukosta. Sovimme treffit ja tapasimme

kahvilassa. Kaikki meni ok. Hän kehui minua kauniiksi ja sanoi että minun olisi pitänyt olla rohkempi ja tulla kertomaan aikaisemmin mitä tunnen häntä kohtaan.

MUTTA olen naimisissa, mieheni tosin on paljon pois kotoa, työskentelee ulkomailla.

Eipä tätä voi avioliitoksi kutsua, mutta muuten meillä on mennyt hyvin. Hän huolehtii että minulla on täällä kaikki ok. mutta tapaamme siis harvoin. Ilmeisesti siksi kiinnostuin toisesta, eli hullaannuin ykskaks toiseen mieheen.

No tästä miehestä ei ole kuulunut mitään, kai se piti mua ihan hulluna kun silla tunnustin hänelle hullaantumiseni. Hän sanoi että hän laittaa FB viestejä, paitti ei silloin kun tietää mieheni olevan Suomessa, hän tulee tänään Suomeen.

Minulla on vähän huono omatunto ja tunteet ihan sekaisin.

En voi muuttaa ulkomaille koska minulla on oma työ täällä. Miehen komennus päättyy puolen vuoden päästä. Mutta minusta tuntuu että tunteeni viilenee häntä kohtaan ja minä olen terve nainen joka kaipaa läheisyyttää ja seksiä. Nyt saan sitä tosi harvoin. Mitä mieltä?

Lopetin tuon kurssinkin käynnin, kun en vaan kehtaa mennä sinne enää. Liian noloa.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi koko komennus siis lakkaa jo ihan kohta, ja sen jälkeen hän jää Suomeen? Ja nyt ihan viime metreillä ajattelit sekoittaa pakan?

Teit aloitteen, ja kaikki meni ok, mutta sitten vetäydyit ja jäit pois koko kurssilta! Ei kuulosta yhtään naiselta, joka tietää mitä haluaa.

Nyt mietit, mitä asioita haluat vielä toteuttaa elämässäsi. Kun kuolinvuoteellasi mietit aikaa taaksepäin, millaista haluat että elämäsi on ollut? Haluatko muistella pitkää parisuhdetta ja loputtomia yksinäisiä öitä, vai rohkeita irtiottoja ja oman tiesi seuraamista? Vai mitä? Ja sitten toimit sen mukaan.

Tunteet tulevat ja menevät, niiden varaan ei voi rakentaa koko elämää.

Vierailija
2/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tämä ihastukseni on sen verran minua nuorempi ja muutenkin tiedän kiinnostukseni olevan seksuaalista. ainaisesta puutteesta johtuvaa.

Mieheni on hyvin komea mies mutta hän ei ole seksuaalinen, eikä halut häntä kohtaan ole edes niin kovat kuin tätä tyyppiä. Vaikka tämä toinen ei ole edes komea. Mutta sexappelia löytyy.

Jäin pois kurssilta, koska ajattelin että ohjaaj piti minua ihan pimeänä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä mä menen vielä sinne kurssille, olen ollut pois vasta kerran.. jos kehtaan siis.

ap

Vierailija
4/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

teet päätöksesi ja vastaat myös seurauksista.

Minä selvittäisin asiani ensin miehen kanssa ja vasta sitten miettisin toisia miehiä, mutta minä en ole sinä enkä sitä paitsi ole samassa tilanteessakaan kuin sinä - jos olisin, niin ehkä ajattelisinkin toisin kuin nyt, mistäs sen tietää...

Vierailija
5/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kerroin asian? onko se oikein naisellista toimintaa? antaakohan se vähän hutsumaisen vaikutelman?

ap

Vierailija
6/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos olisin tuon kurssin vetäjä. Niin minä en kehtaisi tulla vetämään kurssia.

Miksi teidän pitää pilata kurssit tai tietyt tilanteet tuollaisilla mielettömillä tunteenpurkauksilla. Ahdistaisi vetää kurssia, jos joku olisi ihastunut tai himoitsisi takamustani. Pliis älkää paljastako tunteitanne.

T: EX

Vierailija
7/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei yhtään naisellista toimintaa laitella ihailumeiliä kurssinsa vetäjälle, kun oma mies on komennuksella... noloa!

Vierailija
8/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei se niin hyvä ollutkaan.

ap

Vierailija
9/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja hommaat sen miehen kotiisi panolle ja unohdat sitten koko jutun.

Vierailija
10/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että oletko varma siitä mihin ihastuit - vetäjään ihmisenä vai siihen, millainen vetäjä hän on. Eihän kukaan mene luokan eteen privaattina. Oppilaita kannustaa ja innostaa, mutta se ei ole henkilkökohtaista, vaan työtä.

Mies vaikuttaa aika hienotunteiselta. Sanoi suoraan, ettei sinua muista, tuli kahvllle ja oli kohtelias. Se siitä.

Minusta muun seuran hakeminen kun on naimisissa on tyhmää. Jos olisit ollut vapaa, ei minusta olisi ollut ollenkaan tyhmää yrittää tutustua vetäjään lähemmin.

Älä mene kurssille ellei se sinua kiinnosta. Jos kiinnostaa, mene. Elämässä on muutakin kuin ihmisuhdejuttuja.

Vierailija
11/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellinen sanoi, naiset ihastuvat siihen, millainen hän on opettajana. Ja hän on työssään erittäin hyvä, ottaa jokaisen oppilaan huomioon yksilönä, näyttää kiinnostuneelta heidän töistään ja ajatuksistaan, kannustaa heitä eteenpäin. Hän opettaa nimenomaan kehumisen kautta. Ja sitten tulee näitä ihastumisia.

Hän on niin tottunut siihen, ettei se häntä nolota, eli sikäli voit ihan hyvin mennä sinne kurssille.

Mieheni sanoo, ettei jaksaisi kuunnella ketään niistä eukoista 10 minuuttia kauemmin, ellei hänelle maksettaisi siitä. Mutta se on hänen työnsä, josta hän pitää.

Vierailija
12/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuten edellinen sanoi, naiset ihastuvat siihen, millainen hän on opettajana. Ja hän on työssään erittäin hyvä, ottaa jokaisen oppilaan huomioon yksilönä, näyttää kiinnostuneelta heidän töistään ja ajatuksistaan, kannustaa heitä eteenpäin. Hän opettaa nimenomaan kehumisen kautta. Ja sitten tulee näitä ihastumisia.

Hän on niin tottunut siihen, ettei se häntä nolota, eli sikäli voit ihan hyvin mennä sinne kurssille.

Mieheni sanoo, ettei jaksaisi kuunnella ketään niistä eukoista 10 minuuttia kauemmin, ellei hänelle maksettaisi siitä. Mutta se on hänen työnsä, josta hän pitää.

on se sun miehesi kuitenkin salaa tosi imarreltu. Varsinkin jos naiset on yhtään hyvännäköisiä.

Ja ap, touhussasi ei ole mitään järkeä. Se nyt on aika sama mitä se kurssinvetäjä sinusta ajattelee, kannattaa eka miettiä että onko avoimessa suhteessa vai ei. Jos et ole tyytyväinen liittoosi niin eroa.

Vierailija
13/13 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on se sun miehesi kuitenkin salaa tosi imarreltu. Varsinkin jos naiset on yhtään hyvännäköisiä.

Ja ap, touhussasi ei ole mitään järkeä. Se nyt on aika sama mitä se kurssinvetäjä sinusta ajattelee, kannattaa eka miettiä että onko avoimessa suhteessa vai ei. Jos et ole tyytyväinen liittoosi niin eroa.

Ahdistaa että joku tuntematon tunkeilee elämääni. En pidä siitä. Miksi oppilaat eivät vain voi istua ja opiskella. Hankkikaa elämä.

T: Ope