Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten ihmeessä selviän kaikesta?

Vierailija
06.11.2011 |

Minulla on takanani erittäin vaikeat ajat. Erosin miehestäni, jonka jälkeen muutin yhteen avomieheni kanssa, no tämä suhde paljastuikin katastrooviksi. Mies oli erittäin mustasukkainen, rajoitti menemisiäni, en edes siskollani saanut enään käydä. No ajauduttiin tilanteesee, et meillä oli on-off suhde. Asuin välillä hänen luona ja välillä siskoni luona. Tämä mies kävi muutamaan otteeseen pettämään mua, ja kun aamuun mennessä miestä ei kotiin kuulunu, niin väitti aina olleensa putkassa yön, mut jäikin aina kiinni et oli jonku naisen vieressä nukkunu. kaikesta huolimatta rakastin tätä miestä täydestä sydämmestäni. No viikko sitte keskiviikkona mieskin vielä väitti rakastavan ja haluavan mua ja sanoi ettei mua ilman voi elää. Kunnes sitten torstaina kaikki oli yhtäkkiä toisin, miehellä oli uusi nainen, jota kuulemma rakastaa eikä koskaan halua enään kuulla minusta mitään. Järkeni ei sano miten voi noin tehdä! Aloitin työt viikko sitten ja tyttöni aloitti päivähoidon, tämä kaikki kerralla vaan tuntuu niin raskaalta, ihan kuin harmaa pilvi varjostais mun elämää koko ajan. Vahvana pitäis yrittää lapseni takia pysyä, mut välillä romahdan ja vaan itken. Miten tästä kaikesta voi selvitä? Onko muita kohtalotovereita joille samanlailla käyny? Pystyykö miehiin enään luottamaan ollenkaan?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja vinkiksi seuraavaa suhdetta varten, tutustu mieheen ensin kunnolla seurustellen, edetkää hitaasti. Ei suin päin saman katon alle asumaan.

Vierailija
2/7 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

seurusteltiin miehen kanssa monta kuukautta ennenkuin yhteen muutettiin.. luulin jo tuntevani miehen mut kaikki alko paljastuun sen jälkeen ku yhteen muutettiin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta keskityppä nyt täysin lapseesi ja itseesi. Mies on ketku eikä siitä muutu. Koskaan. Aikaisintaan ensi keväänä (tai sitten kun oikeasti yli tästä suhteesta) alat tapailla kiinnostavia miehiä. Mutta tätä miestä et takaisin ota vaikka tulisi sormus taskussa. Koeta analysoida vaikka siskosi kanssa miksi olet ollut niin koukussa tähän mieheen, ja suraavassa suhteessa olet asian suhteen silmät auki. Kyllä luotettavakin mies vielä löytyy.

Vierailija
4/7 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos hän sanoo olleensa PUTKASSA (!!!) niin onko hän joskus muka rakastanut sinua? MIssä vaiheessa? Onko hän kunnollinen puoliso yhtään kenellekään? Kiitä kuule kohtaloasi, että pääset eroon.

Ja eikö sinulla ole omaa kämppää? Miksi ei? Kuulostaa kummalliselta ajelehtimiselta, tulee mieleen ihan saanaparviaiset ja muut vastaavat.

Vierailija
5/7 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkinen potku sen äijän perseelle; et tee mitään tollasella ilkeällä ihmisellä elämässäsi. Hän ei sinua rakasta - tai jos hänen tapansa-ja kykynsä rakastaa on tuollainen - niin hän on pahasti luonnevikainen, eikä tuo muiden ihmisten elämään, kuin murhetta. Näin se vaan on.

Ajattele lastasi; minkälaisen aikuisen ihmisen mallin haluat hänelle antaa? Et kai sentään halua pilata lapsesi elämää tollasen vikapään takia?

Olet paaaaaaljon kivempi ihminen, kuin tuo mies, ansaitset kivoja juttuja, et ilkeitä. Älä siis jää odottamaan ilkeyksiä - tai yhtään mitään - siltä suunnalta, vaan alat tästä hetkestä eteenpäin katsomaan tulevaisuuteen ihan toisin ajatuksin. Sulla on ihana lapsi, olet itse kiva ja ihana - ja se mies on täysin perseestä, kolmas rikkinäinen pyörä, joka ei sovi kuvioonne.

NYT RYHTIÄ NAINEN!!!

Vierailija
6/7 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiitos kaikille vastanneille :) Tällä hetkellä asun omassa kämpässä tyttöni kanssa, ku joku tuolla ihmetteli et eikö ole omaa kämppää. mut jouduin siskolleni majoittumaan siksi aikaa et sain oman kämpän, ku en halunnut miehen luona enään olla. Mutta jospa tämä elämä joskus viellä hymyilisi minullekkin...

AP

Vierailija
7/7 |
06.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tää eka mies oli hyvä,mutta tylsä.ja tää uusi mies oli ihanan renttu ja jännittävä?