Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ex-mies uhkasi tappaa itsensä ja yhteisen lapsemme

Vierailija
15.11.2011 |

aikoinaan kun menetti kotitalonsa pakkohuutokaupassa. Oli vanhempiensa kanssa asunut vanhassa puutalossa, mutta se ei ollut edes mikään "syntymäkoti" tai kauan suvussa kulkenut talo. Tavallinen tönö.

Mies oli alkoholisti, mutta kävi silloin vielä töissä. Kun pakkohuutokauppa päivämäärä oli ilmoitettu, mies teki seinäkalenteriin kaksi ristiä, pienen ja ison, kuulemma siksi että sinä päivänä hän ja lapsi kuolevat. Syy oli se että lapsen perintö menee.

Sanoin miehelle että ei tule kuuloonkaan, tapa itsesi, mutta minun lapseeni et koske, ja tapan sinut jos yrität. Sanoin että lapsi ei tarvitse sitä vanhaa röttelöä koskaan mihinkään, että antaa mennä vaan.

Huutokauppa pidettiin, ja mitään ei tapahtunut. Kaikki meni samaa rataa kuin ennenkin, mies joi. Pääsin kyllä sitten miehestä eroon, eikä ole lastaan nähnyt 10 vuoteen.

Näitä juttuja kun tulee missä isä tappaa lapset ja jättää äidin eloon, tulee joskus mieleen, että mitä jos sekin surkea alkkis olisikin pystynyt tehdä jotain lapselle.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse parempi kun teit lapsen surkean alkkiksen kanssa

Vierailija
2/6 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sama vanha tarina, uskotteli että ei juo enää sitten kun on lapsi, ja hän on hyvä isä lapselle. Suurimman osan aikaa olikin hyvä isä lapselle. Hän oli kuitenkin aika paljon minua vanhempi, mutta oli kai jäänyt teinin tasolle alkoholin takia, minä sitten aikuistuin ja lähdin, itseni ja lapseni tähden. Ei ole tarvinnut katua, hukkasin nuoruuteni, mutta sainpahan ihanan lapsen ja elämänkokemusta, enää en mene samaan vipuun.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tolpillesi noussut. Onnittelut siitä.

Ymmärrän, että nuo viimepäiväiset uutiset saa pohtimaan erittäin ikäviä. Koeta kuitenkin päästä yli. Jos oikein vaivaa, turvaudu ammattiapuun.

Koeta säästää lapsi siltä tiedolta, mitä ex-miehesi suunnitteli.

Vierailija
4/6 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se entinen elämä tuntuu oikeesti entiseltä, lähes siltä että se oli jonkun muun elämä. Nyt olen ollut jo lähes 10 vuotta naimisissa hyvän miehen kanssa, ja meillä on pienet lapset. Vanhin lapseni ei tule koskaan tietämään kaikkea isästään, muistot hänellä itsellään on melko hataria kuitenkin, tietää kyllä että isänsä on hyvin alkoholisoitunut. Lapsi menestyy erittäin hyvin opiskelussa ja muussa elämässään, asuu jo omillaan, toivon todellakin että hänelle ei koskaan tule esiin mitään traumaa lapsuudestaan, häntä olen aina yrittänyt kaikelta varjella.

Itsellä tulee vaan joskus noita menneitä mieleen jostain, yritän sitten taas unohtaa.

Vierailija
5/6 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse parempi kun teit lapsen surkean alkkiksen kanssa

Ai ihan oikeasti tämä on sulle asia mikä tuli ensimmäisenä mieleen aloituksesta? Ihan oikeesti?

Vierailija
6/6 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen alkoholisteja sen verran läheisesti että tiedän mitä he ovat. Jos sanon exää, joka uhkasi lapseni henkeä, surkeaksi, mielestäni minulla on siihen oikeus... riippumatta siitä minkälainen itse olen, omaa lastani en ole koskaan halunnut vahingoittaa. Mieleeni on tullut vuosien saatossa aika paljon pahempiakin nimityksiä.

Mutta jos joku itse alkoholin käytön kanssa painiskeleva ihminen tuntee loukkaavaksi nimityksen, kannattaa miettiä kuinka paljon jokainen alkoholisti aiheuttaa kärsimystä läheisilleen. Alkoholisti on yleensä surkea tapaus kaikin tavoin, valitettavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kahdeksan