Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan minusta juoruttu päiväkodissa? Lapsi tuli kotiin

Vierailija
14.11.2011 |

ja sanoi: "Ei mun äiti ole typerä"

Kysyin lapselta että kuka on niin sanonut.

Lapsi vastasi ensin, et ei kukaan.

Sitten kun kysyin uudelleen niin sanoi, että "X" (joka on päiväkodissa yksi lapseni hoitajista)

En tunne kyseistä hoitajaa, mutta hän tuntee tod. näk. erään "ystäväni", jolla on ollut viime aikoina tapana juoruta ilkeitä minusta vähän kaikille.

Tuli vaan niin ikävä olo lapsen puolesta, jos on joutunut kuulemaan jotakin inhottavaa :/

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mainitsisin asiasta kun näkisin seuraavan kerran. Tai voisin jopa viedä asiaa ihan virallisestikin eteenpäin, sen verran epäammattimaista.

Vierailija
2/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän sanoi, että hoitajat hymyilevät sen aikaa kun viet ja haet lapsen. Muuten vanhemmista puhutaan pahaa koko ajan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

sanomisiin...

Jos alan tästä nyt näpäyttämään jotakin, ja se ei olisikaan totta niin hullunahan minua pidettäisiin

Vierailija
4/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

nimenomaiselle hoitajalle tehnyt, että hänen täytyisi minusta noin juoruta ja vieläpä oman lapseni kuullen.

No tiedän, että tuolla "ystävällä" on tällä hetkellä jotain ihme kaunoja minua kohtaan, mutta mielestäni lapsia ei tarvitsisi tähän sekoittaa.

On niin ikävä viedä nyt sitten lasta hoitoon, kun on sellainen tunne, että ei pitäisi vain suojella lasta kuulemasta mitään ikävää päiväkodissa.

Pelkään, että jos nyt minua kohtaan ollaan kovinkin negatiivisia hoitajien taholta, niin miten voin olla varma, että lapseni saa hyvää ja puolueetonta hoitoa?

Vierailija
5/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laten kuullen ei pitäisi setviä aikuisten juttuja

Vierailija
6/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

..

Vierailija
7/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

että tuo sana "typerä" Ei ole meillä kotona lainkaan käytössä. Eli aika varmasti on tuon sanan päiväkodista oppinut.

Vierailija
8/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoitajien ilkän juoruilun takia :(

Uudessa päiväkodissa oli paljon kivempi ilmapiiri. Entisessä hoitajat vaihtuivat usein, enkä yhtään ihmettele. Kai niillä oli siellä niin paha olla

Vierailija
9/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni on todella huonoja kokemuksia pienen paikkakunnan pk:sta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän