Tuo lähihoitaja-ketjun aloitus on ylivoimaisesti tyhmin koskaan palstalle kirjoitettu teksti.
Ja valitettavan yleistä ajattelutapaa.
No, minun ammattiegoani ei heiluta ja lasten vuodeosastolla hoidan myös näiden ylenkatsojienkin lapsoset huolella.
Aikaisemmin hoidin näiden pilkkaajien lapsia suurella sydämellä päiväkodissa ja lohdutin näitä äitiään ikävöiviä pikkuisia. Opetin myös lorut ja laulut.¨
Käsittämätöntä, että tuollaista tyhmyyttä riittää.
Vai onko se huono provo?
Vetää ihan vakavaksi.
Kommentit (14)
Ei tuo ole lähelläkään tyhmyyden huippua
ja nimenomaan siksi, että hyvät lähihoitajat eivät pysy alalle sen vuoksi, etteivät saa riittävästi arvostusta. Tämä taas heijastuu koko yhteiskuntaan.
Tiedän usean lähärin, joiden mitta tullut täyteen ihmisten vähättelyä ja siirtyneet muihin hommiin, vaikka sydän alunperin alalle veikin...
Ai juu, ainahan me voimme rekrytoida lisää porukkaa ulkomailta. Huoh!
vähättelyä työstäni kuin tällä palstalla, aina kun kerron mitä teen työkseni saan siitä kiitosta ja ihmettelyä miten jaksan.
Jos itse arvostaa työtään, arvostavat sitä muutkin. Minä ainakin olen ylpeästi lähihoitaja, olen työssä jossa saan/joudun tekemään samoja asioita kuin sairaanhoitaja. Mutta ilman vastuuta muiden kuin omasta tekemisestä.
ihmiset kuvittelevat lähihoitajan työn olevan vain kakkapyllyn pesua ja asennonvaihtoa.
Aika suppea käsitys myös ihmisillä siitä mitä kaikkea ko. tutkinnolla voikaan tehdä.
Vauvasta vaariin ja akuutista pitkäaikaishoitoon. Myös sosiaalipuolella lista on pitkä.
Minun cv on ainakin melko laaja ja aina on töitä tarjolla. Ihan rauhassa voi itse valita työnantajansa.
Oliko? Millä perusteella?
Toivottavasti kukaan ei jaksa perustella mitään näille idiooteille.
On siis idioottimaista ihmetellä, miksi lähihoitajan ammatin mitätöinti on täyttä asiaa??
On siis idioottimaista ihmetellä, miksi lähihoitajan ammatin mitätöinti on täyttä asiaa??
on täyttä asiaa. Kun ihmettelen sitä, joku toinen taas sanoo, että toivottavasti minunlaisilleni ei toivottavasti perustella mitään.
ko. ketjua, mutta voin kans vannoa, ettei ole tyhmin tms. aloitus täällä. Ei varmasti! Palstalla, jolla puolet aloituksista on jotain "öööö, homot on pyllystä"-tasoisia juttuja tai muuta yhtä älykästä...
Aivan sama minkä kerrot täällä ammatiksesi, niin takuulla joku on heittelemässä kivillä ihan just kohta. Enkä jaksa uskoa, että niin moni on niin tyhmäkään. Kai se on vaan kiva sörkkiä kepillä kusiaispesää.
Se YleLeaksin pätkä oli niin kuvaava! :D
Oliko? Millä perusteella?
Toivottavasti kukaan ei jaksa perustella mitään näille idiooteille.
Minä nappasin väärän viestin!
Oli tarkoitettu kommentiksi siihen täyttä asiaa-viestille.
Itsekin ymmärsin, että hänestä on täyttä asiaa mitätöidä lh-ammattia ja siksi en jaksaisi lukea yhtään perustelua näille väheksyjille, kun tuntuvat vaan villiintyvän niistä. Kuten voimmekin huomata jo tähän ketjuun tulleista kommenteista!
Esimerkkejä työstäni:
1. Lastenhoitajana päiväkodissa
2. Erityisavustajana päiväkodissa
3. Vammaistyössä asumispalvelutyöntekijänä
4. Mielisairaanhoitajana aikuisten psykiatrisella akuuttiosastolla ja kuntoutusosastolla
5. Keikkatyössä mm. psykiatriassa ja kotisairaanhoidossa
Ei ole ihan helppoakaan, olen mm. hoitanut psykoottisia potilaita, hengityskoneessa olevia potilaita ja monisairaita esim. halvaantuneita. Potilaina on ollut myös päihdeongelmaisia hiv-positiivisia potilaita paljonkin.
Nykyään olen sairaanhoitaja mutta en sen koulutuksen aikana oppinut oikeastaan mitään mitä en osannut jo lähihoitajana.
Esimerkkejä työstäni:
1. Lastenhoitajana päiväkodissa
2. Erityisavustajana päiväkodissa
3. Vammaistyössä asumispalvelutyöntekijänä
4. Mielisairaanhoitajana aikuisten psykiatrisella akuuttiosastolla ja kuntoutusosastolla
5. Keikkatyössä mm. psykiatriassa ja kotisairaanhoidossaEi ole ihan helppoakaan, olen mm. hoitanut psykoottisia potilaita, hengityskoneessa olevia potilaita ja monisairaita esim. halvaantuneita. Potilaina on ollut myös päihdeongelmaisia hiv-positiivisia potilaita paljonkin.
Nykyään olen sairaanhoitaja mutta en sen koulutuksen aikana oppinut oikeastaan mitään mitä en osannut jo lähihoitajana.
Päivystyksessä, kotihoidossa, erilaisissa hoitolaitoksissa leikkurissa, sydänvalvonnassa... Harva maallikko tietää, että lähihoitajia on myös ambulanssissa töissä.
Viitsisikö joku linkittää/nostaa ketjua, johon ap viittaa? Iltanaurut tekisi hyvää.
Ei tuo ole lähelläkään tyhmyyden huippua