Ärsyttää kun huutiksessa ei anneta palautetta. Voinko pyytää että laittaisivat?
Olen aloitteleva myyjä, ja olen nyt saanut kaupaksi muutamia juttuja, mutta kukaan ei anna palautetta! Tai no monelta siis roikkuu vielä palautteen anto parinkin viikon päästä, eli tuskin ovat antamassa palautetta. Onko tämä yleistäkin? Itse olen kauppakumppaneille positiivisen arvion jo antanut. Tarvitsisin noita positiivisia palautteita, kun toistaiseksi kauppoja on tosiaan ihan vaan kourallinen... Kehtaisko pistää meiliä että voisitko antaa palautteen...?
Kommentit (12)
perustuu siihen, joten minusta on kummallista ettei palautetta anneta. Siinä omalla sivullakin roikkuu ne kohteet, joista on palaute antamatta. Enpä sitten viitsi ketään ärsyttää kinuamalla palautetta, jos eivät sitä jostain syystä vaivaudu antamaan, mutta on se oikeasti aika harmi kun tiedän että ihmiset kyttäävät palautteita ennen kuin uskaltavat ostaa, ja mulla on vaikeuksia kerryttää palautteita, joten myynti kärsii..
ap
Turha kitistä, kun palautteen anto on ihan vapaaehtoista!
Ja jotkut antavat palautetta vasta sitten, kun saavat itse palautetta, jotkut puolestaan antavat könttinä palautteet esim. kerran kuussa tms.
Ja kolmanneksi, EI kaikki käytä ahkerasti Huutonettiä eli..
Esim. mä olen viimeeksi käynyt Huutiksen sivuilla yli viikko sitten laittamassa yhden huudon yhteen kohteeseen, joka sulkeutuu parin päivän päästä.
En keksi yhtään syytä.
Ja systeemi ei perustu palautteelle. Se on huutokauppa eikä mikään kehujenjakelukanava.
omakuvauksessani lukee, että palautetta annan aina ja muilta toivon samaa. Ehkä yksi palaute jäänyt saamatta näiden ööö... noin viiden vuoden aikana.
Vaan kohteiden myyntiin/ostamiseen.
Ja ei sitten tullut mieleen, ettei se hiljaisuus johdu palautteista vaan jostain ihan muusta? Jos sulla on lasten vaatteita myynnissä, niin turha odottaa huutoja! Nuo osastot on niiiiiiiiin täyteen tumpattuja, ettei siellä tule kuin n. 1/3 kohteisiin huutoja. Koska ihmiset EIVÄT jaksa kahlata niitä satoja ilmoituksia läpi.
Ja hakua ei viitsi käyttää, koska lasten vaatteiden (sekä naisten vaatteiden) myyjät ovat niitä pahimpia hakusanoilla spämmääjiä. Eli niitä turhia ilmoituksia tulee ihan tarpeeksi, kun etsii tietyllä hakusanalla jotain...
Ja sitten pitää kiinnittää huomiota omiin ilmoituksiin; SELVÄT kuvat, lyhyt ja ytimekäs ilmoitus (turhat liirum laarumit saa unohtaa!), KUNNOLLINEN otsikko (mistä selviää mitä myydään ja jos myydään vaatetta, niin koko ja väri!) sekä tiukat säännöt (=maksu heti, maksu kolmessa päivässä tms.) saa unohtaa!
eli olen hiljaa, kunnes tupsahtaa palaute ja vasta sitten klikkaan omani. Ostajat eivät kovinkaan usein viitsi palautetta antaa, joten en sitten näe sitä vaivaa minäkään.
Itse olen laittanut palautteen saman tien, ei siihen mene kuin pari sekuntia.
Heh juu, huutokauppa on ja perustuu myymiseen ja ostamiseen (ihanko totta) mutta aika monelle se palaute antaa suuntaa uskaltaako ostaa! Antakaa palaute siis, kiitos :)
ap
eli olen hiljaa, kunnes tupsahtaa palaute ja vasta sitten klikkaan omani. Ostajat eivät kovinkaan usein viitsi palautetta antaa, joten en sitten näe sitä vaivaa minäkään.
Miksi odotat ostajan palautteen ensin??
Itse myyjänä laitan heti palautteen, kun olen saanut rahan tililleni ja postitan tuotteen ostajalle. Silloin olen oman osuuteni tehnyt!
Miksi minun pitäisi odottaa ostajan palaute? Muuttaako se mahdollisesti jotenkin sinun antamaa palautettasi?
vai oletko niitä jotka antavat palautteen palautteesta eikä kauppatapahtumasta?
vai oletko niitä jotka antavat palautteen palautteesta eikä kauppatapahtumasta?
eli ostaja antanut minulle palautteen. Voihan olla, että tulee tuotteesta jotain natinaa, jolloin ei kannata antaa palautetta ennen kuin tuote ostajalla ja hän antanut palautteensa.
Miksi odotat ostajan palautteen ensin?? Itse myyjänä laitan heti palautteen, kun olen saanut rahan tililleni ja postitan tuotteen ostajalle. Silloin olen oman osuuteni tehnyt! Miksi minun pitäisi odottaa ostajan palaute? Muuttaako se mahdollisesti jotenkin sinun antamaa palautettasi?
odotan siihen asti ja tällä systeemillä saan paljon useammin palautetta kuin antamalla rahat saatuani sen kiittävän.
kun rahat on näkyneet tilillä ja olen postittanut tuotteen. Usein oon laittanut palautteeseeni vielä päivämäärän milloin olen postittanut.
ap
Miksi odotat ostajan palautteen ensin?? Itse myyjänä laitan heti palautteen, kun olen saanut rahan tililleni ja postitan tuotteen ostajalle. Silloin olen oman osuuteni tehnyt! Miksi minun pitäisi odottaa ostajan palaute? Muuttaako se mahdollisesti jotenkin sinun antamaa palautettasi?
odotan siihen asti ja tällä systeemillä saan paljon useammin palautetta kuin antamalla rahat saatuani sen kiittävän.
Turha kitistä, kun palautteen anto on ihan vapaaehtoista!
Ja jotkut antavat palautetta vasta sitten, kun saavat itse palautetta, jotkut puolestaan antavat könttinä palautteet esim. kerran kuussa tms.
Ja kolmanneksi, EI kaikki käytä ahkerasti Huutonettiä eli..
Esim. mä olen viimeeksi käynyt Huutiksen sivuilla yli viikko sitten laittamassa yhden huudon yhteen kohteeseen, joka sulkeutuu parin päivän päästä.