Mitä mieltä BB-Janican uudesta hiuskuontalosta? Onko parempi kuin ennen?
Kommentit (51)
elämisen jäljetkin näkyvät. Hiusten pitäisi kaunistaa hänen kasvojansa. Itse olisin leikannut hänelle aavistuksen kerroksia, mutta en olisi lyhentänyt pituuksia. Hiukset olisin värjännyt kirkkaan tuhkan beigen vaaleiksi.
elämisen jäljetkin näkyvät. Hiusten pitäisi kaunistaa hänen kasvojansa. Itse olisin leikannut hänelle aavistuksen kerroksia, mutta en olisi lyhentänyt pituuksia. Hiukset olisin värjännyt kirkkaan tuhkan beigen vaaleiksi.
pinkki, sininen, liila, vihreä...
kaikki parempia kuin vaalea tai vaalean ruskea!
on todellakin aivan kammottava! Janicalta katosi ihosta kaikki kuulaus ja hehkeys (se vähä mitä sitä oli), nyt näyttää todella väsyneeltä ja paljon vanhemmalta. Kyllähän väriä voi laittaa mutta pitäisi vähän katsoa sitä naamaakin joka sen kuontalon alla on.
leikkaus hyvä mutta olisi vaihtanut vaalenruskeaan / pähkinänväriseen, se varmaan sopisi hyvin.
Mulle tulee mieleen se tv-sarja Pulmuset perheen äiti...
kauhistelee punaista väriä :)
Ei valkoinen, beige ja harmaa ole ainoita värejä maailmassa.Ei ole pakko elää aina varman päälle.
Harmittaako kun itse ette uskalla värjätä maantienharmaita tai blondeja hiuksianne?
Kai nyt jokainen haluaa näyttää hyvältä. Itse en värjäisi ikinä sen väristä mikä ei mulle sovi. En myöskään käytä sen värisiä vaatteita mistä en pidä. Tietty on teitä jotka vetää päällensä ihan mitä vaan että näyttäisivät rohkeelta, mutta sitten siinä käy just niin että teitä vaan kauhistellaan kun ei teillä ole mitään makua tai itsekontrollia.
kauhistelee punaista väriä :)
Ei valkoinen, beige ja harmaa ole ainoita värejä maailmassa.Ei ole pakko elää aina varman päälle.
Harmittaako kun itse ette uskalla värjätä maantienharmaita tai blondeja hiuksianne?Kai nyt jokainen haluaa näyttää hyvältä. Itse en värjäisi ikinä sen väristä mikä ei mulle sovi. En myöskään käytä sen värisiä vaatteita mistä en pidä. Tietty on teitä jotka vetää päällensä ihan mitä vaan että näyttäisivät rohkeelta, mutta sitten siinä käy just niin että teitä vaan kauhistellaan kun ei teillä ole mitään makua tai itsekontrollia.
vaatteita tai värjää hiuksensa esim. punaiseksi mauton??? niinpä niin, siellä kirjoittelee taas yksi siveyden sipuli, jolla päällään vain "värittömiä vaatteita ja tukkakin on väritön!
Mun hiusten väri vaihtelee punaisesta, oranssiin, pinkkiin, liilaan ym. pukeuden värkkäästi ja tyylikkäästi esim. liiruraitapukuunkin. Koskaan kukaan ei ole haukkunut mauttomaksi tai itsekontrollittomaksi. Eikä muutenkaan valintojani ole kauhisteltu.
Hirveä pallokampaus mikä näytti peruukilta. Tukan väri ihana, mutta olisin varjännyt esim muilla punaisen sävyillä (tummemmilla ja esim. luumulla) raitoja tai tyven tummemmaksi. sen blonditukka oli ihan huonokuntoinen ja hamppuinen. Vaalennettu tukka myös vanhentaa, siitä tulee ihan kasarifiilis :)
Sunnuntain lähetyksessä hiukset oli laitettu tosi rumasti. Väri oli musta piristävä ja ihanan kiiltävä. Hiukset oli terveemmän näköiset kuin aiemmin.
Olis voinu käydäkin.