Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä mieltä BB-Janican uudesta hiuskuontalosta? Onko parempi kuin ennen?

Vierailija
14.11.2011 |

Kommentit (51)

Vierailija
41/51 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis voinu käydäkin.

Vierailija
42/51 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämisen jäljetkin näkyvät. Hiusten pitäisi kaunistaa hänen kasvojansa. Itse olisin leikannut hänelle aavistuksen kerroksia, mutta en olisi lyhentänyt pituuksia. Hiukset olisin värjännyt kirkkaan tuhkan beigen vaaleiksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/51 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

elämisen jäljetkin näkyvät. Hiusten pitäisi kaunistaa hänen kasvojansa. Itse olisin leikannut hänelle aavistuksen kerroksia, mutta en olisi lyhentänyt pituuksia. Hiukset olisin värjännyt kirkkaan tuhkan beigen vaaleiksi.

Vierailija
44/51 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pinkki, sininen, liila, vihreä...

kaikki parempia kuin vaalea tai vaalean ruskea!

Vierailija
45/51 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

on todellakin aivan kammottava! Janicalta katosi ihosta kaikki kuulaus ja hehkeys (se vähä mitä sitä oli), nyt näyttää todella väsyneeltä ja paljon vanhemmalta. Kyllähän väriä voi laittaa mutta pitäisi vähän katsoa sitä naamaakin joka sen kuontalon alla on.

Vierailija
46/51 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkaus hyvä mutta olisi vaihtanut vaalenruskeaan / pähkinänväriseen, se varmaan sopisi hyvin.

Vierailija
47/51 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee mieleen se tv-sarja Pulmuset perheen äiti...

Vierailija
48/51 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhistelee punaista väriä :)

Ei valkoinen, beige ja harmaa ole ainoita värejä maailmassa.Ei ole pakko elää aina varman päälle.

Harmittaako kun itse ette uskalla värjätä maantienharmaita tai blondeja hiuksianne?

Kai nyt jokainen haluaa näyttää hyvältä. Itse en värjäisi ikinä sen väristä mikä ei mulle sovi. En myöskään käytä sen värisiä vaatteita mistä en pidä. Tietty on teitä jotka vetää päällensä ihan mitä vaan että näyttäisivät rohkeelta, mutta sitten siinä käy just niin että teitä vaan kauhistellaan kun ei teillä ole mitään makua tai itsekontrollia.

Vierailija
49/51 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

kauhistelee punaista väriä :)

Ei valkoinen, beige ja harmaa ole ainoita värejä maailmassa.Ei ole pakko elää aina varman päälle.

Harmittaako kun itse ette uskalla värjätä maantienharmaita tai blondeja hiuksianne?

Kai nyt jokainen haluaa näyttää hyvältä. Itse en värjäisi ikinä sen väristä mikä ei mulle sovi. En myöskään käytä sen värisiä vaatteita mistä en pidä. Tietty on teitä jotka vetää päällensä ihan mitä vaan että näyttäisivät rohkeelta, mutta sitten siinä käy just niin että teitä vaan kauhistellaan kun ei teillä ole mitään makua tai itsekontrollia.

vaatteita tai värjää hiuksensa esim. punaiseksi mauton??? niinpä niin, siellä kirjoittelee taas yksi siveyden sipuli, jolla päällään vain "värittömiä vaatteita ja tukkakin on väritön!

Mun hiusten väri vaihtelee punaisesta, oranssiin, pinkkiin, liilaan ym. pukeuden värkkäästi ja tyylikkäästi esim. liiruraitapukuunkin. Koskaan kukaan ei ole haukkunut mauttomaksi tai itsekontrollittomaksi. Eikä muutenkaan valintojani ole kauhisteltu.

Vierailija
50/51 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hirveä pallokampaus mikä näytti peruukilta. Tukan väri ihana, mutta olisin varjännyt esim muilla punaisen sävyillä (tummemmilla ja esim. luumulla) raitoja tai tyven tummemmaksi. sen blonditukka oli ihan huonokuntoinen ja hamppuinen. Vaalennettu tukka myös vanhentaa, siitä tulee ihan kasarifiilis :)

Vierailija
51/51 |
15.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnuntain lähetyksessä hiukset oli laitettu tosi rumasti. Väri oli musta piristävä ja ihanan kiiltävä. Hiukset oli terveemmän näköiset kuin aiemmin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän kuusi