Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä hyvänmakuiset valmiit joululaatikot Helsingistä?

Vierailija
14.11.2011 |

Mistä saisi ostaa kotitekoisen makuiset lanttu- porkkana ja perunalaatikot? EI siis mitään Saarioista tai Atriaa?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

käy myös katsomassa Hakaniemen hallista jos sieltä löytyisi jonkun pienen valmistajan laatikoita.

Teen laatikot itse.

Vierailija
2/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei halua aloittaa juuresten keittämisestä, voi ostaa valmiita survoksia ja maustaa ne itse. Olen muutaman kerran oikaisuut valmistuksessa ja tehnyt noin. Lisään kermaa, mausteita, munia ja korppujauhoja. Aina on kelvanneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stockan herkusta. Sieltä ostettu jo monta vuotta.

Vierailija
4/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät laatikot itse paikan päällä, ja ovat todella hyviä (hintakaan ei paha).

Vierailija
5/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa laatikot tilataan ja noudetaan? Onko raakapakasteita vai ihan valmiita?

Vierailija
6/9 |
14.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä vaiheessa laatikot tilataan ja noudetaan? Onko raakapakasteita vai ihan valmiita?

tiskistä valmiina. Siellä niitä on aina ollut reilusti tarjolla ennen joulua. En edes tiedä, voisko tilata erikseen tms. Ja ovat siis ihan valmiita.

Joskus olen itse niitä vähän tuunaillut, monesti en sitäkään. Tämä on ainakin meidän työpaikalla yleisin uraäitien laatikkojen valmistustapa, lähes kaikki tuntuvat hakevan ne Herkusta :)

4

Vierailija
7/9 |
25.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

www.manodeli.com löytyy jouluruokaosio josta voi käydä tilaamassa, alusta loppuun käsintehdyt joululaatikot ja muita jouluruokia. kahtena viime vuonna suuren suosion saaneet laatikot.

www.manodeli.com

Vierailija
8/9 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://rusinoitamanteleita.blogspot.fi/2013/12/nain-maustan-valmiina-ostetut-peruna.html

Tuosta löytyy ohjeita, miten maustaa  (ihan nämä Saarioisten ja Atrian) valmiit laatikot. Kokeiltu on ja tuli todella maukasta.

Vierailija
9/9 |
20.12.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tilata Herkusta valmiina. Menevät aina kyllä aina nopeasti, jos ei ole ennakkotilannut. Me tilaamme joka vuosi sieltä. kotona kaadan päälle vielä vähän kermaa ja korppujauhoa ja uuniin lämpiämään/ruskistumaan, ja on kuin mummon tekemää.