Mistä hyvänmakuiset valmiit joululaatikot Helsingistä?
Mistä saisi ostaa kotitekoisen makuiset lanttu- porkkana ja perunalaatikot? EI siis mitään Saarioista tai Atriaa?
Kommentit (9)
Ellei halua aloittaa juuresten keittämisestä, voi ostaa valmiita survoksia ja maustaa ne itse. Olen muutaman kerran oikaisuut valmistuksessa ja tehnyt noin. Lisään kermaa, mausteita, munia ja korppujauhoja. Aina on kelvanneet.
Tekevät laatikot itse paikan päällä, ja ovat todella hyviä (hintakaan ei paha).
Missä vaiheessa laatikot tilataan ja noudetaan? Onko raakapakasteita vai ihan valmiita?
Missä vaiheessa laatikot tilataan ja noudetaan? Onko raakapakasteita vai ihan valmiita?
tiskistä valmiina. Siellä niitä on aina ollut reilusti tarjolla ennen joulua. En edes tiedä, voisko tilata erikseen tms. Ja ovat siis ihan valmiita.
Joskus olen itse niitä vähän tuunaillut, monesti en sitäkään. Tämä on ainakin meidän työpaikalla yleisin uraäitien laatikkojen valmistustapa, lähes kaikki tuntuvat hakevan ne Herkusta :)
4
www.manodeli.com löytyy jouluruokaosio josta voi käydä tilaamassa, alusta loppuun käsintehdyt joululaatikot ja muita jouluruokia. kahtena viime vuonna suuren suosion saaneet laatikot.
www.manodeli.com
http://rusinoitamanteleita.blogspot.fi/2013/12/nain-maustan-valmiina-ostetut-peruna.html
Tuosta löytyy ohjeita, miten maustaa (ihan nämä Saarioisten ja Atrian) valmiit laatikot. Kokeiltu on ja tuli todella maukasta.
Voi tilata Herkusta valmiina. Menevät aina kyllä aina nopeasti, jos ei ole ennakkotilannut. Me tilaamme joka vuosi sieltä. kotona kaadan päälle vielä vähän kermaa ja korppujauhoa ja uuniin lämpiämään/ruskistumaan, ja on kuin mummon tekemää.
käy myös katsomassa Hakaniemen hallista jos sieltä löytyisi jonkun pienen valmistajan laatikoita.
Teen laatikot itse.