G:pankkitili saldo tänään
Kommentit (58)
Tilille jäi n. 400 euroa.
Tän kuun laskut on maksettu nyt ja miehen palkka tulee ensi viikolla, eli tolla pitää selvitä reilu viikko.
Muita tilejä ei ole.
Noita edellisiä vastauksia lukiessa tuli tunne, että onhan mulla sitten kuitenkin ihan kivasti rahaa, vaikka aina panikoin ton rahan kanssa, ja lasken tarkasti mihin sitä laitan.
Ja vielä tähän lopuksi, että yh olen, ja 3 lasta (9-14v).
Käyttötili 5 euroa, säästötili 400 euroa. Lasten tileillä molemmilla 600 euroa, niihin ei kajota.
T. Opiskelija
noin 200 euroa, säästötiliä ei ole ja lapsella ei ole tiliä, miehen tilillä ehkä 150 euroa
8220,45e käyttötilillä,ja s tili 4100 about. Olen äippälomalla joka pian loppuu ja olen säästänyt palkoista että voin olla kotona 3 lapsen kanssa kotihoidontuella mahd pitkään. S-tilin rahoista on 3000e häälahjarahoja heinäkuulta .
Viime kuussa kela maksoi jo 14pvä. :o
Tilillä 182 euroa. 22.päivä tulee lisää. Eli aika hyvä tilanne :)
Muita tilejä ei ole. Noita edellisiä vastauksia lukiessa tuli tunne, että onhan mulla sitten kuitenkin ihan kivasti rahaa, vaikka aina panikoin ton rahan kanssa, ja lasken tarkasti mihin sitä laitan. Ja vielä tähän lopuksi, että yh olen, ja 3 lasta (9-14v).
Miten olet saanut kerättyä noin valtavan säästön? Paljonko palkkasi on ja mitä teet työksesi?
Käyttötili n 2400 eur, säästötili 1 n 1700 eur, säästötili 2 1200 eur.
Ei ole kummoisesti näillä tuloilla:D
Käyttötili 400 e (palkka tulee 4 päivän päästä)
Säästötili 1000e
Sijoitustili 1500 e
s-tili 250 e
toisen pankin tili 250 e
(eläkevakuutustili 7500e)
Rahaa saisi olla enemmänkin että olisin itse säästöihini tyytyväinen, mutta olen ollut vasta 5 kk töissä 9 vuoden kotonaolon jälkeen (näistä 3 vikaa vuotta ilman mitään tukia). Mutta katsotaan vuoden päästä, nyt saan n. 500 e kuussa säästöön. Ehkä sitten olisin jo tyytyväisempi, tai sitten ollaan matkusteltu kesällä pitkästä aikaa ;)
käyttötili 11 000€
sijoitus 120 000€
On ollut köyhä olo kun kaverit saavat lähes tuplapalkkaa, mutta kait noi oikeasti on ihan hyvät.
t yhden lapsen äiti
ps. käteisenä 160e
käyttötilillä 236 euroa ja lompakossa 60 euroa rahaa.
Hyvin pärjään. Pakkanen ja jääkaappi on täynnä, laskut maksettu.
Ei huolta huomisesta.
Joululahjatkin ovat lähes kaikki hankittu.
Meillä tulee bonuksia pari kertaa vuodessa 4000-25 000€, lisäksi on velattomat autot, mökki jne. Jos jokin hajoaa, niin mennään kauppaan ja ostetaan uusi. Lattiaremppaan meni juuri 10 000€ ja nyt ollaan lähdössä reissuun viikoksi. Mihinkään tileille ei jemmata erikseen mitään.
lompakossa 70e
Lisää tulee keskiviikkona
tilillä 52 e, käteistä 2e. Lapsilisiin asti pärjättävä.
Äitini lahjoitti juuri 3500, joka pitäisi viedä huomenna pankkiin.
Miksi ihmeessä tuollaisia summia pyöritetään käteisellä? Eikö olisi turvallisempaa tehdä tilisiirtoina?
miten niin monilla ei ole säästöjä?
Mulla ollu aina, siis niin pienestä asti kun jaksan muistaa. Nykyisin ihan turhankin paljon;)
En voisi kuvitella toisin.