G:pankkitili saldo tänään
Kommentit (58)
Käteistä kymppi
käyttötilillä kakskybää
Lapsilisät seuraavat rahat, miehellä varmaan pari sataa tilillä.
Säästötilillä yli kymppitonni, oon säästänyt et voin olla kotihoidontuella. Mahdollisimman vähän koitetaan niitä säästöjä käyttää, tässä kuussa näköjään tarvii reilummin.
2,5 tonnia, ns. säästötilillä 8 tonnia, määräaikaiset yhteensä 20t.
Muita tilejä ei ole. Noita edellisiä vastauksia lukiessa tuli tunne, että onhan mulla sitten kuitenkin ihan kivasti rahaa, vaikka aina panikoin ton rahan kanssa, ja lasken tarkasti mihin sitä laitan. Ja vielä tähän lopuksi, että yh olen, ja 3 lasta (9-14v).
käyttötilillä noin 500 e
säästötilillä noin 25 000 e
lainoina
visalla alle 500 e (lomamatkan peruja)
asuntolainaa 23 000 e
Alle nelikymppinen pariskunta olemme: kaksi lasta, muutaman vuoden vanha auto ja omakotitalo pääkaupunkisaudulla ;)
Käyttötillä rahaa joku 20e ja palkka tulee 10 päivän päästä. Lyhensin tosin visalaskua viime tilistä 300e ja joudun ottamaan sieltä nyt takas jonkin verran. Säästöjä ei ole eikä tulekkaan kun palkkaa jää käteen noin 1000e kuussa ja lapsia on kaksi. Isä pitää heitän n.puolet ajasta joten elatusmaksuja en saa..
käyttiksellä jotain 4000e ja säästiksellä 30000. S-bonustilillä varmaan parisataa.
käyttiksellä jotain 4000e ja säästiksellä 30000. S-bonustilillä varmaan parisataa.
omia tilejäni. Miehellä on omat rahat ja omat tilit.
toisessa pankissa käyttötilillä on muutama kymppi ja säästötilillä 0e.
Lapsilla yhteensä joku 1000 e(joista olen lainannut nyt viime aikoina). Miehellä on enemmän rahaa ja säästöjä joitain tonneja.
Pitäis aloittaa opintolainan takaisinmaksu, maksaa pari muuta pikkuvelkaa, vuokra ja posti senkus kiikuttaa laskuja.
Rahaa tulee taas perjantaina ja ens viikolla lapsilisät. Pakko saada töitä kun vuokrakin nousee alkuvuodesta.
miehen tileistä en tiedä.
Tä?
Oletteko naimisissa?
Meillä käyttötilillä noin 3000€, jemmatilillä 2000€, rahastoissa noin 10000€. Huomenna on palkkapäivä: nettotulot 3000+4000€, jotka ovat kuukaudessa kuluneet johonkin.
Yhteisellä tilillämme n. 10000€ ja lisäksi yhteisen firmamme tilillä on n. 85000€ ( josta ei ole yhtään velkaa tms ).
Mieheni tilillä n. 5000€ ( josta maksetaan kohta laskuja ja sen jälkeen sinne jää puolet vähemmän ).
Mutta, rahakaan ei ole onnnen tae.
ei ole viisi henkisen perheen köyhä äiti
35 euroa, säästötili 17 euroa. Tosi pitkään ollaan jo eletty tiukasti, säästötilikin on tyhjentynyt aika hyvin, kun tulot ei ole lisääntyneet.
Lapsen tilillä on lähes 300 euroa, mutta niihin ei kajota jos ei ole TODELLA pakko.
Minulle tulee rahaa vähän epäsäännöllisesti, joten en voi tai haluakaan tuota summaa tässä kuussa pistää sileäksi.
käyttötilillä 80 euroa, säästötili 1:3214 euroa, säästötili 2: 650 euroa, säästötili 3: 36400 euroa perintörahoja. Äitini lahjoitti juuri 3500, joka pitäisi viedä huomenna pankkiin. Lapsilla on noin 1400+1400+800,ikäjärjestyksessä. Niihin en kajoa. Yh-äiti.
Säästötili 3 tyhjenee kohta, kun taloyhtiön remppalasku saapuu.
Jotain 3300 on käyttötilillä. Lisäksi on 5-numeroinen summa toisella tilillä.
käyttötili: 0e
säästötili: 75e
käteistä on n.50e
huomenna tulee palkka, ja kaapissa on ihan tarpeeksi ruokaa :)
Tuo siis käyttötilillä ja siirtyy huomenna säästötileille. Muilla tileillä (2 säästötiliä ja s-pankki) on yhteensä aika tarkkaan 10 000 euroa. Asuntolainaa huomenna jäljellä alle 40 000 e :)