Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos et koskaan osallistu työpaikan pikkujouluihin tms. bileisiin, niin

Vierailija
13.11.2011 |

mikä siihen on syynä?

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ vie muutenkin perheeltä aikaa, mä en osallistu iltajuttuihin ellei ole asiakkaat mukana,

Vierailija
2/35 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

pakkojuhlimista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen absolutisti

Vierailija
4/35 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

1.Huono työilmapiiri. Inhottava esimies, ja ikävä tiimihenki (työkaverit puhuvat jatkuvasti pahaa seläntakana toisistaan, arvostelevat ja nokkivat toisiaan, ja ovat inhottavia muutenkin toisilleen) Miksi viettäisin inhottavien, epämiellyttävien, ilkeiden ihmisten kanssa vähäisen vapaa-aikani? Varsinkin kun tapahtumat ovat palkattomia, ja vapaa-ehtoisia?

2. Pienet lapset kotona, en viitsi huonojen "bileiden" ja ikävien ihmisten takia jättää pienet lapset kotiin, ja lähteä väkisin viettämään huonolaatuista vapaa-aikaa ihmisten parissa joiden kanssa en viihdy. Olen mielummin sen ajan lasteni ja perheen kanssa, jotka tarvitsevat ja rakastavat minua.

Vierailija
5/35 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkani työkaverit eivät ole sellaisia, että viihtyisin heidän seurassaan vielä vapaa-ajallakin. Vaikka pääosin on ihan normaaleja ok ihmisiä, niin ei siellä ole mun "hengenheimolaista". Ja siitähän minä päätän itse, kenen kanssa vapaani vietän.

Vierailija
6/35 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulee niin paljon juttuja miten siellä on haukuttu muita ja tehty typeryyksiä. Ei mua kiinnosta vaan sellanen.

Vierailija
7/35 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- itse hankin 10 e tunti lastenhoitajan- ettei harmita eläkkellä ettei tullut oltua hauskaa pitämässä

t. vammaisen lapsen ja terveen lapsen äiti( mieheni ei hoida todellakaan lapsia meiläkään)

Vierailija
8/35 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

2

Vierailija
9/35 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

enemmin vaikka av-mammojen kanssa! Nih! :D

Vierailija
10/35 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikä halua edes parantaa ilmapiiriä? t.pomo

Vierailija
11/35 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päinvastoin.

Vierailija
12/35 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ei jää elämä elämättä, mutta valitsen kenen kanssa sitä elän.

ps kaikilla on pienet lapset- jääkö elämäsi elämättä pienten lasten äiti???- itse hankin 10 e tunti lastenhoitajan- ettei harmita eläkkellä ettei tullut oltua hauskaa pitämässä

t. vammaisen lapsen ja terveen lapsen äiti( mieheni ei hoida todellakaan lapsia meiläkään)

Vierailija
13/35 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan oikeasti epäkohtiin puuttumalla. Tässä esimiehellä on suuri rooli.

paraneeko työilmapiiri, jos osa henkilökunnasta boikotoi juhlia eikä halua edes parantaa ilmapiiriä? t.pomo

Vierailija
14/35 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikan juhlissa parannetaan yhteishenkeä t.pomo

Vierailija
15/35 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole moneen vuoteen käynyt. Työkaverit ovat mainioita ja alkoholiakin otan heidän kanssaan mielellään muissa tilanteissa.

En pidä muistakaan pakkojuhlista, vaput, juhannukset ja uudet vuodet ovat kauhistus. Toivottavasti pomoni ei ajattele, että sabotoin ilmapiiriä kun en osallistu. Ei vain kiinnosta tarpeeksi ja vietän loppuvuodesta mieluiten rauhallisia koti-iltoja.

Vierailija
16/35 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

työpaikan juhlissa parannetaan yhteishenkeä t.pomo

Tulen toimeen kaikkien kanssa, uskaltaisin sanoa olevani pidetty ja luotettu työkaveri. Osaan heittäytyä myös vapaalle työkavereiden kanssa, mutta pikkujouluja inhoan.

Et vaikuta ihmiseltä, jolta ihmisten erilaisuuden hyväksyminen kävisi helposti.

Vierailija
17/35 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ok, jos pitäisi vaikka viinit itse maksaa, mutta kun ruoatkin on itse maksettava, niin ei kiinnosta mennä.

Vierailija
18/35 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

- hyvä esimies saa henkilökunnan tulemaan juhliin mielellään-eli juhlat pidetään kutsuvina...sihhenkin on niksejä

ja perheasiat hoidetaan vapaa-ajalla mielellään, kun on töissäkin kivaa t.pomo

Vierailija
19/35 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä Järjestän mun tiimijutut päiväsaikaan. Yleensä ihmiset tykkää, koska tosiaan jää illat vapaiksi. Koko firman juttuja on iltaisin, mutta on niissä muita dirikoita, priorisoin perheeni.

2

Vierailija
20/35 |
13.11.2011 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koe olevani toivottua bileseuraa työyhteisön keskuudessa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kuusi