Hyvin hoikka yli 30 vee nainen- lähes poikkeuksetta tupakoitsija?
Kommentit (15)
Mä en kyllä montaa polttajaa tunne. Useimmat lopettaneet aikapäiviä sitten.
N38
En tietääkseni ole polttanut sitten teinivuosien.. ja hoikaksi kehuvat:)
terveisin, yksi 30 ja risat
hoikka 34-vuotias, tupakoimaton nainen. Urheilua kyllä harrastan.
monet kaverinikin eikä yksikään tupakoi. Kyllä yleensä hyvin hoikat juuri välittävät siitä terveydestään.
Mä olne 41v ja hoikka, tupakoinut en ole eläissäni. Liikuntaa harrastan kyllä 4-5 kertaa viikossa.
kun ollaan saatu riittävää evidenssiä. Eli ei kannata ainakaan siksi tupakoida, että pysyisi laihana.
"Tupakointi pitää hoikkana
Tarua. On tutkittu, että tupakka lisää perusaineenvaihduntaa 20 kalorin verran, mutta se ei vielä auta laihduttamaan bikinikuntoon. Tupakointi ei vähennä painoa, mutta nikotiinin uskotaan vaikuttavan keskushermoston kautta painonsäätelyyn. Joillakin henkilöillä tupakoinnin lopettamisen jälkeen saattaa paino jonkin verran nousta, mutta tämä johtuu luultavasti makuaistin parantumisesta sekä savukkeen korvaavien naposteltavien määrän kasvusta." lähde: stumppi.fi
Ovatkin urheiluseuran kautta tuttuja moni.
Kaikki tuntemani yli kolmekymppiset hoikat, joilla on urheilutausta ovat savuttomia. Tosin nämä naiset ovat muutenkin hyvin timmej', eivät ainoastaan hoikkia.
Niistä tuntemistani yli kolmekymppisistä, jotka ovat hoikkia, mutta eivät urheilullisia, ehkä kolme neljästä polttaa.
Mutta minun tuttavapiirilläni tämä tarkoittaa siis sitä, että valtaosa hoikista naisista ei polta.
Ollaan kaikki savuttomia, mutta olemmekin aika korkeastikoulutettuja kaikki.
kunnes lopetin tupakan polton. Kiloja tuli roppakaupalla. Kahvin kanssa meni ennen tupakka, nykyään menee leivos.
Ne, jotka polttaa on enemmän tai vähemmän ylipainoisia ja osa on vähemmän koulutettuja. Hoikat liikkuvat paljon ja ovat koulutettuja.
koskaan polttanut, mutta hoikka olen vielä 35-vuotiaanakin. Voiskohan johtua siitä, että olen maratoonari? Ei sulle, ap, tullut mieleen, että liikuntakin voi pitää yli 30-vuotiaan hoikkana? Et siis saanutkaan tupakoinnista taas yhtä syytä haukkua hoikkia ihmisiä.
Näin ainakin mun kokemuksen mukaan!
terveisin 34-v superhoikka joka ei ole tupakkaa edes maistanut
ja painaa 49kg, pituutta 172cm. Työkaverini mies aloitti tupakoinnin ja laihtui 12kg.