Alaselkää alkoi puristaa kuin salama kirkkaalta taivaalta. Mikä siellä selässä on?
Eilen nostin yhtä hyllyä ja siinä tilanteessa ei tuntunut mitään. Pari minuuttia sen jälkeen alkoi sattua alaselkään vasemmalle puolelle. Sellasta jomottavaa kipua joka säteili jalkaan.
Selkä on myös kosketusarka siltä kohdalta. Kävellessä ei tunnu mutta istuessa ja makuulla sattuu.
Otin buranan mutta se ei auttanut.
Nyt yön nukuttuani, kipu ei ole hellittänyt vaan jopa pahentunut.
Mikä ihmettä selälle on tapahtunut? En ole ennen kärsinyt alaselkäkivuista.
Kommentit (5)
se on. Googlaa lisää. Ota jotain relaksanttia ja koita päästä huomenna "niksauttajalle" (OMT-fysioterapeutti, Osteopaatti tai kiropraktikko). Pitää manipuloida SI-nivel.
lihaksessa tai sitten ihan kunnon prolapsi, jos säteilee tuonne sääreen asti.
ja pysy liikkeellä ettei selkä jämähdä levossa pahemmaksi.
;(